quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even een polletje: wie wil dat ik straks ga draaien?
Inderdaad. Blues kan ik echt rustig van worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:23 schreef Zokunen het volgende:
Ben nu bezig om wat blues te verzamelen, absoluut niet mainstream, maar voor een half uurtje 's avonds best lekker.
Bleusquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:23 schreef Zokunen het volgende:
Ben nu bezig om wat blues te verzamelen, absoluut niet mainstream, maar voor een half uurtje 's avonds best lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Bleus
Ja, die 2. Topavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee KKJ
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Heb ik geen probleem meequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Als dat gedraaid word.. dan moet ik er bij zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Bleus
Kan altijd nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind echt bijna alle muziek goed, met uitzondering van de hardere metal en de echte neger rap en rnb"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
hardere metal.. dat geschreeuw enzo? blegh.. neger rap iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:25 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kan altijd nog
Ik vind echt bijna alle muziek goed, met uitzondering van de hardere metal en de echte neger rap en rnb
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:27 schreef Zokunen het volgende:
Muddy Waters - Hoochie Coochie Man, zal qua blues wel main stream zijn, maar ik vind het lekker
Lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nou volgens mij:quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar even voor de duidelijkheid.. mogen we het alleen nog maar over muziek hebben.. of mogen we nog wel normaal kletsen?
het twitteren snap ik.. maar hoi en doeg moet toch gewoon kunnen
Een tussenweg, het is voor SWJ denk ik ook moeilijk modden omdat hij (denk ik) niet luistert. Veel offtopic lijkende zooi is nl. wel ontopic.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar even voor de duidelijkheid.. mogen we het alleen nog maar over muziek hebben.. of mogen we nog wel normaal kletsen?
het twitteren snap ik.. maar hoi en doeg moet toch gewoon kunnen
oke.. en dingen als... ik heb een huisje YeeY, ik ben ziek, kut.... wanneer is de meet?, hoe was jouw dag.. .. dat mag allemaal niet meer?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou volgens mij:
Geen hoi, doei, ik ga eten, ik ga slapen, ik ga naar de markt
Wel: goeie muziek, ik heb een verzoekje, ga jij morgen nog, heb je die gleuve plaat gehoord vanmiddag
Offtopic mag wel, dat gaf hij ook aan, maar in mindere mate.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke.. en dingen als... ik heb een huisje YeeY, ik ben ziek, kut.... wanneer is de meet?, hoe was jouw dag.. .. dat mag allemaal niet meer?
Als je het maar beperkt houd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke.. en dingen als... ik heb een huisje YeeY, ik ben ziek, kut.... wanneer is de meet?, hoe was jouw dag.. .. dat mag allemaal niet meer?
Ja dit dus.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Offtopic mag wel, dat gaf hij ook aan, maar in mindere mate.
Ik denk dat we de gulden middenweg moeten zoeken. En dan zeg ik:quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |