Hoiquote:
jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kom wel op het drukste moment binnen wandelen geloof ik
Slowchatten (hoi zeggen) mag niet meerquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kom wel op het drukste moment binnen wandelen geloof ik
Kap daar eens mee!quote:
Oke, excuusquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Slowchatten (hoi zeggen) mag niet meer
Waar staat dat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Slowchatten (hoi zeggen) mag niet meer
Dan openen we ons eigen forumquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat kwam Jim de Superworm vanavond zeggen.
Anders gaat de reeks op slot.
Alleen muziek, dj's en jingles dus..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja geniaalquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha Koelkast heeft deze jingle zeker ingesproken?
oh raar. nu al topicnummer 640quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ga nou niet zieken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Alleen muziek, dj's en jingles dus..
en als we het nou over de muziek hebben.. en daar stiekem hoi tussendoor zeggen?
Wat een puike muziekquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Alleen muziek, dj's en jingles dus..
en als we het nou over de muziek hebben.. en daar stiekem hoi tussendoor zeggen?
Gewoon geen hoi zeggenquote:
QFT.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon geen hoi zeggen
We zien vanzelf dat je er bent wanneer je post.
Ook zien we dat je weg bent wanneer je niet meer post.
Het is niet jouw muziek, ik vind het primaquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Die jingle![]()
Mag ik nu de radio uitzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |