Heb aardig wat van zatox erin gestopt jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zatox
Die sloot zo gruwelijk af op Qountdown dit jaar!

Ik heb hem iets zachter gezetquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is niet jouw muziek, ik vind het prima

Ja, ik had ook allang in mn bed moeten liggen, half 7 gaat de wekker weerquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem iets zachter gezet
Luister nog steeds. Verslavende radio dit man

Je denkt toch niet dat ik kan slapen vannacht hequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja, ik had ook allang in mn bed moeten liggen, half 7 gaat de wekker weer

Je nieuwe huisjequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik kan slapen vannacht he

Niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik kan slapen vannacht he

10 !!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:51 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Niet?
hoeveel uur nog? 11 ofzo

Doen we! Droom zachtquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Slapen!
Mensen ik heb weer genoten vanavond.
Tevens denken jullie aan de open slots?

Danku, en precies op tijd klaar hèquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:00 schreef djkoelkast het volgende:
Hm gaat Paul niet?
Lekker gedraaid pat!
 De overgangen gingen ook wel lekker dacht ik.
 De overgangen gingen ook wel lekker dacht ik.

quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
Nick dertienhonderdzevenendertig hoor

Slaap lekker, ik vind dat ik ik dit gewoon mag zeggen zonder gezeik heur.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben slapen.
Thnx allemaal voor de muziek vanavond

Het is nu nacht, nu mag het.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik vind dat ik ik dit gewoon mag zeggen zonder gezeik heur.

En de kleuters slapen.quote:

Ja inderdaad, alleen maar kloten, tot het uiterste gaan, en straks net een beetje eroverheen, en dan zijn wij onze reeks kwijt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:07 schreef djkoelkast het volgende:
Mensen als snuf en ajacied verpesten deze reeks.

Zonde is dat, ik kan ook irritant zijn en SwJ weet daarvanquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:07 schreef djkoelkast het volgende:
 , maar ik zou het zonde vinden als deze reeks gesloten zou worden.
, maar ik zou het zonde vinden als deze reeks gesloten zou worden.

Die blijkt mooi te zijn!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil een keer als gast in de studio van DJ Koelkast

DV / graseter gaan ook vrij ver. Ik ben ook 1 nacht te ver gegaan btw, dat zal ik niet ontkennen, maar doordat ik toen tvtunes draaide was snel posten wel ontopic al leek het echt bagger. (zat wel wat bagger tussen though)quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:07 schreef djkoelkast het volgende:

Ja, dat zo kunen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
DV / graseter gaan ook vrij ver. Ik ben ook 1 nacht te ver gegaan btw, dat zal ik niet ontkennen, maar doordat ik toen tvtunes draaide was snel posten wel ontopic al leek het echt bagger. (zat wel wat bagger tussen though)

Ja inderdaad, maar alsnog de postcount loopt Wormpje ook over te zeiken..quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:10 schreef Zokunen het volgende:
maar dat was tussen 05:00 en 6:30 ofzo, wie heeft er dan last van :S

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |