Daarom post ik het ook maar evenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:50 schreef seilram het volgende:
LB, zo had ik het nog niet bekeken... ik moet er misschien bij zeggen, dat dat overal het algemeen ook mannen zijn, dus ik verwacht niet dat zij graag zo'n buik willen.
Vrouwen zijn wel subtieler in mijn omgeving: wat zie je er goed uit of je buik groeit goed zeg! dat klinkt zo anders vind ik zelf.
Ja, maar dat is dus niet de bedoeling van die opmerkingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou als je pas op de helft bent en mensen vinden je al enorm en je bent ook nog eens best wat kilo's aangekomen dan kan je dat best onzeker maken kan ik me zo indenken.
Ik heb er zelf geen ervaring mee hoor dus ik geloof direct dat mensen het alleen maar goed bedoelen en vaak is het ook slecht het termijn in kunnen schatten van een buitenstaander. Zeker voor een man denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet de bedoeling van die opmerkingenDus in plaats van aanstoot te nemen aan wat mensen zeggen, kun je jezelf maar beter voorhouden dat ze het goed bedoelen of gewoon niks beters te zeggen weten.
Dankquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
LB, ik hoop dat je snel dat tweede streepje piest trouwens
zelfs daarvoor is hij niet gebruikt hier. daar hadden we een vuilniszak voor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:51 schreef Sannne het volgende:
Ga je thuis bevallen MamaPurk? Dan wordt ie vaak voor de placenta gebruikt!
Zo ligt die van mij nu ook in de auto te wachten tot die weer terug gaatquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:52 schreef MamaPurk het volgende:
Nee ik beval in het ziekenhuis... Maar ik heb hem braaf meegenomen en in de kast gezet om hem niet te gebruiken en terug te brengen na de bevalling
maar waarom vertel je dan dat het je 3e is? Just asking!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:45 schreef DJMO het volgende:
ach ik krijg elke keer te horen dat ik een stuk dikker ben dan bij jan (door bekenden) en onbekenden staan altijd raar te kijken als ik zeg dat ik "pas" in maart ben uitgerekend .. als ik dan vertel dat 't m'n derde is, krijg je te horen oh maar dan heb je die ruimte wel ja om zo dik te worden ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |