Wat dat betreft ben ik ook wel blij dat dit kindje niet zo heel groot schijnt te zijn (echo's kunnen zich vergissen
 Wat dat betreft ben ik ook wel blij dat dit kindje niet zo heel groot schijnt te zijn (echo's kunnen zich vergissen  ) Maar mijn dochtertje was 8,5 pond en als dat nu weer de richtlijn was geweest had ik denk ik toch wel meer tegen een vaginale bevalling opgezien! Maar ik heb goede hoop, maar voel me op het moment ook weer goed en uitgerust genoeg om het nog makkelijk een week of 2 a 3 vol te houden
) Maar mijn dochtertje was 8,5 pond en als dat nu weer de richtlijn was geweest had ik denk ik toch wel meer tegen een vaginale bevalling opgezien! Maar ik heb goede hoop, maar voel me op het moment ook weer goed en uitgerust genoeg om het nog makkelijk een week of 2 a 3 vol te houden  

Ik heb nog 10 wekenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:58 schreef seilram het volgende:
MamaPurk, heb jij ook een stuitligger dan?
Tally, je weet het niet he... je kindje kan nog zeker draaien. Al had ik toen zelf het gevoel dat mijn kindje dat niet ging doen. Kweenie, gewoon zo'n voorgevoel.

(maar ik dacht doe maar weer een ks omdat ik dan weet wat me te wachten staat)
 (maar ik dacht doe maar weer een ks omdat ik dan weet wat me te wachten staat) 

ben het allemaal een beetje zat .. vooral mezelf
 ben het allemaal een beetje zat .. vooral mezelf  

Hou vol!
 Hou vol! 

Wel een andere regio. Ik denk dat jij in je eigen stad mag ik moest naar E'hovenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:56 schreef mefke79 het volgende:
Och, Kersjes, dat het toch zo moet lopen zeg. Pff, wat zul je het zwaar hebben. Ik hoop dat heel snel iets gevonden wordt dat er voor gaat zorgen dat je je een beetje minder beroerd voelt. Sterkte!
O, die bedden hier in het vakantiehuisje zijn niet gemaakt voor mijn rug. Auw. Veel te zacht, dus ik heb 's ochtends echt even nodig om op gang te komen. En de vakantie zorgt ook voor de verwachtte groeispurt. Ik voel Tienus echt heel goed, hij ligt ook regelmatig te vervelen op mijn blaas en op de overgang van nieren naar blaas (auw). Zo gek, ik herken dat gewoon nog van Driekus en deze doet het dus ook. Het past schijnbaar niet anders bij mij.
DML, mijlpaal!
F_R jij zit toch bij mij in de buurt? Mijn SEO was wel 3 kwartier en we kregen juist wel veel uitleg, je moet als echoscopiste ook wel heel snel zijn wil je alles in 20 minuten zien zeg.

Mijn verloskundige vindt dat de kleine al vroeg zo is gaan liggen als het moet en zegt dat het nog zomaar kan veranderen.quote:

:*
:*

Nee, dat snappen mensen echt nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:43 schreef seilram het volgende:
Waar ik trouwens niet zo goed tegen kan, is van die opmerkingen: Zooooo dat is al een flinke buik!
Snappen mensen nou echt niet dat zwangeren daar helemaal niet op zitten te wachten.
 Vanuit mijzelf geredeneerd, ik zou dolgraag zo'n groeiende zwangere buik zijn, dus ik zou het bijvoorbeeld als een compliment bedoelen
  Vanuit mijzelf geredeneerd, ik zou dolgraag zo'n groeiende zwangere buik zijn, dus ik zou het bijvoorbeeld als een compliment bedoelen  en andere mensen willen íets zeggen en doen dan maar het meest voordehandliggende
  en andere mensen willen íets zeggen en doen dan maar het meest voordehandliggende  

.
. 

Daarom post ik het ook maar evenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:50 schreef seilram het volgende:
LB, zo had ik het nog niet bekeken... ik moet er misschien bij zeggen, dat dat overal het algemeen ook mannen zijn, dus ik verwacht niet dat zij graag zo'n buik willen.
Vrouwen zijn wel subtieler in mijn omgeving: wat zie je er goed uit of je buik groeit goed zeg! dat klinkt zo anders vind ik zelf.
 Geniet maar gewoon van alle opmerkingen!
  Geniet maar gewoon van alle opmerkingen!  

Ja, maar dat is dus niet de bedoeling van die opmerkingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou als je pas op de helft bent en mensen vinden je al enorm en je bent ook nog eens best wat kilo's aangekomen dan kan je dat best onzeker maken kan ik me zo indenken.
 Dus in plaats van aanstoot te nemen aan wat mensen zeggen, kun je jezelf maar beter voorhouden dat ze het goed bedoelen of gewoon niks beters te zeggen weten.
 Dus in plaats van aanstoot te nemen aan wat mensen zeggen, kun je jezelf maar beter voorhouden dat ze het goed bedoelen of gewoon niks beters te zeggen weten. 

En als hubbie er iets van zegt doe ik net alsof ik het erg vind: Het is heus niet leuk hoor
 En als hubbie er iets van zegt doe ik net alsof ik het erg vind: Het is heus niet leuk hoor 

Ik heb er zelf geen ervaring mee hoor dus ik geloof direct dat mensen het alleen maar goed bedoelen en vaak is het ook slecht het termijn in kunnen schatten van een buitenstaander. Zeker voor een man denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet de bedoeling van die opmerkingenDus in plaats van aanstoot te nemen aan wat mensen zeggen, kun je jezelf maar beter voorhouden dat ze het goed bedoelen of gewoon niks beters te zeggen weten.

Dankquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
LB, ik hoop dat je snel dat tweede streepje piest trouwens
 Voor jou hoop ik dat je snel je jongetje in je handen mag houden ipv in je buik
  Voor jou hoop ik dat je snel je jongetje in je handen mag houden ipv in je buik  En dat je je maar snel beter mag voelen uiteraard!
 En dat je je maar snel beter mag voelen uiteraard! 

zelfs daarvoor is hij niet gebruikt hier. daar hadden we een vuilniszak voor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:51 schreef Sannne het volgende:
Ga je thuis bevallen MamaPurk? Dan wordt ie vaak voor de placenta gebruikt!

Zo ligt die van mij nu ook in de auto te wachten tot die weer terug gaatquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:52 schreef MamaPurk het volgende:
Nee ik beval in het ziekenhuis... Maar ik heb hem braaf meegenomen en in de kast gezet om hem niet te gebruiken en terug te brengen na de bevalling
 ruggesteun nu ook niet gebruikt, bij Lotte wel. Nu ook niet veel in bed gelegen en toen wel
 ruggesteun nu ook niet gebruikt, bij Lotte wel. Nu ook niet veel in bed gelegen en toen wel

. Een collega van mij heeft net voor ik ging vertellen dat ik zwanger was, besloten om te stoppen met ivf en het zo te laten. Dus als ik ooit de neiging heb om in een klaagmode te komen, dan denk ik gelijk aan haar en al die andere vrouwen, die zouden willen dat ze 9 maanden lang vocht vast hielden, misselijk zouden zijn, moe, jeukerige benen en noem maar op. Dat zet me gelijk weer met beide benen op de grond, dat ik niet moet zeuren, maar moet genieten van dat heerlijke getrappel in mijn lichaam en dankbaar moet zijn dat ik straks een baby vast mag houden die helemaal van mij is. Maar ja, heel soms, dan raken die goed bedoelde opmerkingen over hoe groot mijn buik al wel niet is, me op een andere manier dan bedoelt. Misschien zijn het wel mijn hormonen. Ben vandaag toch al zo'n huilie.... Mijn lief was vandaag thuis en heeft niet gestofzuigd, ik kon wel janken
 . Een collega van mij heeft net voor ik ging vertellen dat ik zwanger was, besloten om te stoppen met ivf en het zo te laten. Dus als ik ooit de neiging heb om in een klaagmode te komen, dan denk ik gelijk aan haar en al die andere vrouwen, die zouden willen dat ze 9 maanden lang vocht vast hielden, misselijk zouden zijn, moe, jeukerige benen en noem maar op. Dat zet me gelijk weer met beide benen op de grond, dat ik niet moet zeuren, maar moet genieten van dat heerlijke getrappel in mijn lichaam en dankbaar moet zijn dat ik straks een baby vast mag houden die helemaal van mij is. Maar ja, heel soms, dan raken die goed bedoelde opmerkingen over hoe groot mijn buik al wel niet is, me op een andere manier dan bedoelt. Misschien zijn het wel mijn hormonen. Ben vandaag toch al zo'n huilie.... Mijn lief was vandaag thuis en heeft niet gestofzuigd, ik kon wel janken   

maar waarom vertel je dan dat het je 3e is? Just asking!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:45 schreef DJMO het volgende:
ach ik krijg elke keer te horen dat ik een stuk dikker ben dan bij jan (door bekenden) en onbekenden staan altijd raar te kijken als ik zeg dat ik "pas" in maart ben uitgerekend .. als ik dan vertel dat 't m'n derde is, krijg je te horen oh maar dan heb je die ruimte wel ja om zo dik te worden ..
 (maar ik vraag wel altijd hoor!) en ik vond het eerder in mijn zwangerschappen ook niet erg, zelfs leuk als iemand aan mijn buik zat. Ik was een beetje exhibuiksionistisch
 (maar ik vraag wel altijd hoor!) en ik vond het eerder in mijn zwangerschappen ook niet erg, zelfs leuk als iemand aan mijn buik zat. Ik was een beetje exhibuiksionistisch  

En ik begrijp ook wel dat je onzeker kunt worden over je eigen lichaam als het zo veranderd, helemaal als je jezelf niet slank genoeg vindt.. dus ik zal me inhouden als ik vind dat mijn toch-al-niet-zo-slanke schoonzus een flinke buik krijgt
 En ik begrijp ook wel dat je onzeker kunt worden over je eigen lichaam als het zo veranderd, helemaal als je jezelf niet slank genoeg vindt.. dus ik zal me inhouden als ik vind dat mijn toch-al-niet-zo-slanke schoonzus een flinke buik krijgt   en ik kan me sowieso wel voorstellen dat je als zwangere gek wordt van alle opmerkingen: ik merk ik mijn omgeving dat het over weinig anders meer kan gaan en dat de zwangeren in kwestie daar soms ook wel moe van worden
 en ik kan me sowieso wel voorstellen dat je als zwangere gek wordt van alle opmerkingen: ik merk ik mijn omgeving dat het over weinig anders meer kan gaan en dat de zwangeren in kwestie daar soms ook wel moe van worden 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |