Arme Kersjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Even een kersjes update, ze ligt inderdaad in het ziekenhuis. Het gaat niet goed. Ze blijft ondanks medicatie overgeven. Vandaag heeft ze zelfs de maagsonde uitgespuugd. Het is erger dan de vorige keer. Ze voelt zich meer dood dan levend.
Wat een ellende toch, lieve kersjes...heel veel sterkte, ik hoop dat het maar snel beter gaat met je
Trap op en af, wonderolie, voetendrukpuntmassagequote:
Snel die topics vol typen dan redt je dat welquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:48 schreef Vanyel het volgende:
Misschien moet ik mijn uitdaging eens omdraaien. Kijken of ik 3 topics aan kop kan blijven
Daar werd ik zelf gisterochtend mee wakker. En morgenochtend wil ik het daar even met de verloskundige over hebben. Even mijn zorgen laten wegnemenquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:29 schreef MamaPurk het volgende:
Manlief werd vanmorgen wakker met het gevoel dat ik de 40 weken niet vol ga maken... Nou het maakt me niet zo heel veel uit maar nog een week of 2 wachten mag wat mij betreft wel, dan is de kleine ook net even iets zwaarder weer
Gelukkig is het getrappel voor mij tot nu toe niet pijnlijk, soms wel een beetje irritant.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:56 schreef mefke79 het volgende:
Och, Kersjes, dat het toch zo moet lopen zeg. Pff, wat zul je het zwaar hebben. Ik hoop dat heel snel iets gevonden wordt dat er voor gaat zorgen dat je je een beetje minder beroerd voelt. Sterkte!
O, die bedden hier in het vakantiehuisje zijn niet gemaakt voor mijn rug. Auw. Veel te zacht, dus ik heb 's ochtends echt even nodig om op gang te komen. En de vakantie zorgt ook voor de verwachtte groeispurt. Ik voel Tienus echt heel goed, hij ligt ook regelmatig te vervelen op mijn blaas en op de overgang van nieren naar blaas (auw). Zo gek, ik herken dat gewoon nog van Driekus en deze doet het dus ook. Het past schijnbaar niet anders bij mij.
DML, mijlpaal!
F_R jij zit toch bij mij in de buurt? Mijn SEO was wel 3 kwartier en we kregen juist wel veel uitleg, je moet als echoscopiste ook wel heel snel zijn wil je alles in 20 minuten zien zeg.
Maar jij moet ook nog wel even! Ik ben de 37 weken net gepasseerd, dus voor mij maakt het niet zoveel uit. Alleen omdat het kindje nu pas rond de 5 pond is zou ik het wel fijn vinden als het nog een weekje of 2 blijft zitten dan heeft ze net iets meer reservesquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar werd ik zelf gisterochtend mee wakker. En morgenochtend wil ik het daar even met de verloskundige over hebben. Even mijn zorgen laten wegnemen
Dat gevoel ken ik ook maar al te goed. Heel irritant, maar toch ook wel weer heel erg lief en geruststellendquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:40 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Gelukkig is het getrappel voor mij tot nu toe niet pijnlijk, soms wel een beetje irritant.
Zeker als je iets voelt prikken in je zij als je precies op die zij ligt in bed![]()
Volgens mij weet ze het dat ik dan niet makkelijk in slaap kom
Mja ik heb zelf het gevoel dat ze niet kan draaien straks wanneer zou moeten. Ik mis een gedeelte van mijn baarmoeder en ik denk dat ze dan net ruimte te kort komt. Ik merk het nu met "bewegen" en schoppen dat ik dr ALTIJD op hetzelfde plekje voel. Enige verschil is of ik dr voetjes boven mijn schaambot voel of helemaal rechts (voor de kijkers thuis links) voel. Ik kan niet meer in elkaar zitten (voor overgebogen) omdat ik daar haar hoofdje voel. Ook eigenlijk altijd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:45 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Maar jij moet ook nog wel even! Ik ben de 37 weken net gepasseerd, dus voor mij maakt het niet zoveel uit. Alleen omdat het kindje nu pas rond de 5 pond is zou ik het wel fijn vinden als het nog een weekje of 2 blijft zitten dan heeft ze net iets meer reserves
De laatste keer lag ze half onvolkomen in stuitquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:59 schreef seilram het volgende:
Tally, ligt ze in volkomen stuit? of onvolkomen?
MamaPurk, hou d'r nog maar even bij! even nog spekjes bij mama kweken
Ik ga voor de KS. Dat draaien heb ik niet zo veel vertrouwen in. En dan bedoel ik niet geen vertrouwen in de verloskundige of gynaecoloog. Maar meer dat ik ook denk dat ik daar niet genoeg ruimte voor heb. Maar op dit moment ben ik daarin gewoon een doom denker en wil ik alle opties af gaan en bedenken wat ik er mee zou willen doen als......quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:08 schreef seilram het volgende:
Weet je al voor jezelf wat je gaat doen? Wil je vaginaal bevallen of met een keizersnee?
Of ga je nog voor een handmatige draai poging (en sorry als je dat hier allemaal al verteld hebt).
Joep lag namelijk ook onvolkomen, dus ik mocht zo bevallen. Ik had op 12-5 een handmatige poging staan tot draaien (al voelde ik me daar niet helemaal goed bij, nu zou ik daar niet meer voor kiezen. Ik voelde me heel erg opgedrongen door het zkh om dat te laten doen). Maar goed, 6-5 braken mijn vliezen en 7-5 was Joep al geboren hahaha, dus die hele draaiing is niet meer door gegaan.
Ik heb nog 10 wekenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:58 schreef seilram het volgende:
MamaPurk, heb jij ook een stuitligger dan?
Tally, je weet het niet he... je kindje kan nog zeker draaien. Al had ik toen zelf het gevoel dat mijn kindje dat niet ging doen. Kweenie, gewoon zo'n voorgevoel.
Wel een andere regio. Ik denk dat jij in je eigen stad mag ik moest naar E'hovenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:56 schreef mefke79 het volgende:
Och, Kersjes, dat het toch zo moet lopen zeg. Pff, wat zul je het zwaar hebben. Ik hoop dat heel snel iets gevonden wordt dat er voor gaat zorgen dat je je een beetje minder beroerd voelt. Sterkte!
O, die bedden hier in het vakantiehuisje zijn niet gemaakt voor mijn rug. Auw. Veel te zacht, dus ik heb 's ochtends echt even nodig om op gang te komen. En de vakantie zorgt ook voor de verwachtte groeispurt. Ik voel Tienus echt heel goed, hij ligt ook regelmatig te vervelen op mijn blaas en op de overgang van nieren naar blaas (auw). Zo gek, ik herken dat gewoon nog van Driekus en deze doet het dus ook. Het past schijnbaar niet anders bij mij.
DML, mijlpaal!
F_R jij zit toch bij mij in de buurt? Mijn SEO was wel 3 kwartier en we kregen juist wel veel uitleg, je moet als echoscopiste ook wel heel snel zijn wil je alles in 20 minuten zien zeg.
Mijn verloskundige vindt dat de kleine al vroeg zo is gaan liggen als het moet en zegt dat het nog zomaar kan veranderen.quote:
Nee, dat snappen mensen echt nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:43 schreef seilram het volgende:
Waar ik trouwens niet zo goed tegen kan, is van die opmerkingen: Zooooo dat is al een flinke buik!
Snappen mensen nou echt niet dat zwangeren daar helemaal niet op zitten te wachten.
Daarom post ik het ook maar evenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:50 schreef seilram het volgende:
LB, zo had ik het nog niet bekeken... ik moet er misschien bij zeggen, dat dat overal het algemeen ook mannen zijn, dus ik verwacht niet dat zij graag zo'n buik willen.
Vrouwen zijn wel subtieler in mijn omgeving: wat zie je er goed uit of je buik groeit goed zeg! dat klinkt zo anders vind ik zelf.
Ja, maar dat is dus niet de bedoeling van die opmerkingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou als je pas op de helft bent en mensen vinden je al enorm en je bent ook nog eens best wat kilo's aangekomen dan kan je dat best onzeker maken kan ik me zo indenken.
Ik heb er zelf geen ervaring mee hoor dus ik geloof direct dat mensen het alleen maar goed bedoelen en vaak is het ook slecht het termijn in kunnen schatten van een buitenstaander. Zeker voor een man denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet de bedoeling van die opmerkingenDus in plaats van aanstoot te nemen aan wat mensen zeggen, kun je jezelf maar beter voorhouden dat ze het goed bedoelen of gewoon niks beters te zeggen weten.
Dankquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
LB, ik hoop dat je snel dat tweede streepje piest trouwens
zelfs daarvoor is hij niet gebruikt hier. daar hadden we een vuilniszak voor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:51 schreef Sannne het volgende:
Ga je thuis bevallen MamaPurk? Dan wordt ie vaak voor de placenta gebruikt!
Zo ligt die van mij nu ook in de auto te wachten tot die weer terug gaatquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:52 schreef MamaPurk het volgende:
Nee ik beval in het ziekenhuis... Maar ik heb hem braaf meegenomen en in de kast gezet om hem niet te gebruiken en terug te brengen na de bevalling
maar waarom vertel je dan dat het je 3e is? Just asking!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:45 schreef DJMO het volgende:
ach ik krijg elke keer te horen dat ik een stuk dikker ben dan bij jan (door bekenden) en onbekenden staan altijd raar te kijken als ik zeg dat ik "pas" in maart ben uitgerekend .. als ik dan vertel dat 't m'n derde is, krijg je te horen oh maar dan heb je die ruimte wel ja om zo dik te worden ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |