Iedereen die stemt heeft een IQ onder de 80.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef eriksd het volgende:
Eigenlijk zou iedereen met een IQ onder de 110 niet mogen stemmen.
Ik ken ze, ik heb van de week nog zo'n klein pakje gekocht bij de ah voor zo'n 1,50, opzich best lekker voor naar het eten maar voor de rest is het niet iets wat je even tussen het werken of de lessen door doet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef mlg het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik begon met die moods sigaartjes met filter, en uiteindelijk die sprints. Die moods sigaartjes zijn tegenwoordig helemaal in bij de jongeren. Het zal wel de filter zijn. In ieder geval wou ik me daarvan distantiëren, en ben ik sprints gaan roken.
"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iedereen die stemt heeft een IQ onder de 80.
Moods "sigaren" zijn een belediging voor het woord sigaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken ze, ik heb van de week nog zo'n klein pakje gekocht bij de ah voor zo'n 1,50, opzich best lekker voor naar het eten maar voor de rest is het niet iets wat je even tussen het werken of de lessen door doet.
Krijg je tenminste borsthaar vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je kan altijd nog overgaan op Dragon zware shag
Die kun je tenminste over je longen doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moods "sigaren" zijn een belediging voor het woord sigaar.
Het gemiddelde IQ op het MBO is 105, HBO 115 en WO 123.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
IQ 110? Dat haal ik waarschijnlijk net
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die kun je tenminste over je longen doen.
Line-up van GR:quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik sta open voor alles, want mijn Burning Man plannen zijn verneukt.
Hoezo gaat Burning man niet door trouwens?quote:Of Mice and Men
Impending Doom
Anberlin
Danko Jones
Army of Freshmen
Madball
Asking Alexandra
Millencolin
August Burns Red
Miss May I
The Blackout
Morning Again
BoySetsFire
No Friends
Brotherhood Foundation
No Trigger
Cancer Bats
NOFX
Circa Survive
Old Man Markley
CIV
Piebald
Comeback Kid
Rufio
Craig's Brother
Saves The Day
Dashboard Confessional
Shai Hulud
Dead to Me
Snapcase
Dear Landlord
Social Suicide
The Descendents
Streetlight Manifesto
Devils Brigade
Sugarcult
Dropkick Murphys
Teenage Bottlerocket
Every Time I Die
The Acacia Strain
Flogging Molly
The Black Pacific
Further Seems Forever
The Ghost Inside
Goldfinger
Thursday
Grave Maker
Twin Atlantic
Grey Area
The Used
H2O
Veara
Hatebreed
We Came As Romans
Hello Homer
Whitechapel
Hoods
Daarom ook gaan roken, omdat ik absoluut niet op de sigaretten wil/wou terugvallen. Ik rook niet gauw een sigaar op straat. Dat oogt me weer net te decadent.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken ze, ik heb van de week nog zo'n klein pakje gekocht bij de ah voor zo'n 1,50, opzich best lekker voor naar het eten maar voor de rest is het niet iets wat je even tussen het werken of de lessen door doet.
Heb je "Jesus Camp" al gezien. Ook erg benauwend.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
Docu 'Friends of God' aan het kijken. Doet je toch wel huiveren.
Verschrikkelijk inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je "Jesus Camp" al gezien. Ook erg benauwend.
Dat is dan weer wel zo, waarom of mensen je raar aankijken wanneer je een echte sigaar opsteekt begrijp ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Daarom ook gaan roken, omdat ik absoluut niet op de sigaretten wil/wou terugvallen. Ik rook niet gauw een sigaar op straat. Dat oogt me weer net te decadent.
Bij de JOVD is het usance.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Daarom ook gaan roken, omdat ik absoluut niet op de sigaretten wil/wou terugvallen. Ik rook niet gauw een sigaar op straat. Dat oogt me weer net te decadent.
Ik wel, pure indoctrinatie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, daar viel mn smoel echt van open. Trouwens, geweldige docu-website.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, zat net te kijken. Zit echt heul veul leuks tussen.quote:
De linkse hippies waarmee ik zou gaan bedachten opeens dat een RV huren voor 3 weken, naar de VS. vliegen, eten, drinken, etc. geld kostte .. ja en dat is niet de bedoeling natuurlijk ...quote:Hoezo gaat Burning man niet door trouwens?
Waarom stoppen met sigaretten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef mlg het volgende:
[..]
100 is gemiddeld. Maar waarom dat toontje? Ik doe toch ook geen MBO.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ op het MBO is 105, HBO 115 en WO 123.
Je zou zomaar slimmer zijn dan de gemiddelde MBO'er
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Monidique
sigme
Autodidact
du_ke
Aoristus
Reya
Boze_Appel
Mutant01
Apropos
EchtGaaf
Monolith
Aaahikwordgek
pberends
PJORourke
MrX1982
Elseetje
TitusPullo
Fastmatti
zakjapannertje
Picchia
Napalm
Klopkoek
One_of_the_few
Godslasteraar
Montov
Floripas
icecreamfarmer_NL
Yildiz
Sidekick
Chewie
Zwaardvisch
Sam_Spade
Finder_elf_towns
Wheelgunner
Drugshond
problematiQue
kLowJow
Ryan3
tvlxd
Die_Hofstadtgruppe
gronk
Gabry
sizzler
Sexy_Sadie
Martijn_77
ethiraseth
yvonne
SCH
ExtraWaskracht
Nautilus
Behalve indien je een statige vijftiger of zestiger ben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel zo, waarom of mensen je raar aankijken wanneer je een echte sigaar opsteekt begrijp ik nog steeds niet.
Omdat het na loop van tijd geen meerwaarde heeft. Ik begon toen ik 17 was, en toen vond ik dat nog prachtig, maar 8 jaar verder is er weinig meer aan te beleven, geloof mij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom stoppen met sigaretten?
Toegegeven, dat beeld komt als eerste in je gedachten op als je denkt aan sigaren, maar de meeste mensen voldoen toch niet aan dat beeld, dus waarom of dat een semi vereiste is snap ik niet. Als ik op een terrasje in het zonnetje een sigaar op wil steken met een drankje dan ga ik niet moeilijk doen over de mensen naast me die vinden dat ik een statige 60'er moet zijn daarvoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Behalve indien je een statige vijftiger of zestiger ben.
Met rode shawl, lange overjas en nette hoed kan je prima een echte sigaar opsteken.
Goede herinneringen aan m'n opa.
Dat kan, tis ook niet dat ik het stoer vind. Maar er is niets zo lekker om na 2 blokuren een sigaret op te steken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Omdat het na loop van tijd geen meerwaarde heeft. Ik begon toen ik 17 was, en toen vond ik dat nog prachtig, maar 8 jaar verder is er weinig meer aan te beleven, geloof mij.
Ach, ze kijken je net zo vreemd aan als je onder de twintig cognac of whisky besteld. Er zijn zoveel dingen aan mijn voorkomen die anderen tegen het hoofd kan stoten, zoveel associaties met bevolkingsgroepen, klasse of leeftijdscategorieen dat als je ze allemaal uit wilt bannen je als standaard twintiger door het leven moet gaan. Maar wat is de standaard? All Stars en een versleten spijkerbroek?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toegegeven, dat beeld komt als eerste in je gedachten op als je denkt aan sigaren, maar de meeste mensen voldoen toch niet aan dat beeld, dus waarom of dat een semi vereiste is snap ik niet. Als ik op een terrasje in het zonnetje een sigaar op wil steken met een drankje dan ga ik niet moeilijk doen over de mensen naast me die vinden dat ik een statige 60'er moet zijn daarvoor.
Ik zou het niet weten.quote:
Jammer genoeg wel, en whisky/cognac of sigaren worden vaak gezien als omhooggevallen uitingen van decadentie. Wat er nou zo geweldig is aan een trainingspak, bier openen met je tanden en kijken naar Maaskantje (of hoe het ook heet) snap ik ook niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, ze kijken je net zo vreemd aan als je onder de twintig cognac of whisky besteld. Er zijn zoveel dingen aan mijn voorkomen die anderen tegen het hoofd kan stoten, zoveel associaties met bevolkingsgroepen, klasse of leeftijdscategorieen dat als je ze allemaal uit wilt bannen je als standaard twintiger door het leven moet gaan. Maar wat is de standaard? All Stars en een versleten spijkerbroek?
Ik pas me meestal redelijk aan, kom niet vaak in omgevingen waar Maaskantje-gedrag de norm is, maar ik ga bij een voetbalkantine geen cognac bestellen en als ik uitga wil ik nog wel eens met wat vrienden een flesje bubbels halen, maar beperk me vaak tot bier. Omhooggevallen is het pas als je het continue doet en in de verkeerde kringen, wanneer je met gelijkgestemden bent, kijkt niemand je er op aan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel, en whisky/cognac of sigaren worden vaak gezien als omhooggevallen uitingen van decadentie. Wat er nou zo geweldig is aan een trainingspak, bier openen met je tanden en kijken naar Maaskantje (of hoe het ook heet) snap ik ook niet.
Dan prefereer ik toch 'omhooggevallen' uitingen.
Daar heb je dan weer volkomen gelijk in, maar als ik eerlijk moet kiezen tussen de twee alternatieven dan zit ik vaker op een terrasje dan dat ik in een voetbalkantine sta te brallen. De enige motivatie die ik heb voor dergelijk gedrag is het nationaal elftal en zo heel vaak zie je dat ook weer niet. Maar inderdaad, aanpassen aan de rest is belangrijk, zolang enige persoonlijke uiting toegestaan is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik pas me meestal redelijk aan, kom niet vaak in omgevingen waar Maaskantje-gedrag de norm is, maar ik ga bij een voetbalkantine geen cognac bestellen en als ik uitga wil ik nog wel eens met wat vrienden een flesje bubbels halen, maar beperk me vaak tot bier. Omhooggevallen is het pas als je het continue doet en in de verkeerde kringen, wanneer je met gelijkgestemden bent, kijkt niemand je er op aan.
Vodka!quote:
Amaretto is zeer goed te doen wanneer je het mixt met vodka of limoenextract.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Drinken is mij al gauw veel te zoet.
Succes man.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga. Sowieso zal ik de aankomende tijd wat minder online zijn aangezien ik examens heb in mei en ik graag havo wil doen volgend jaar.
Hmm trekt me toch niet zo. Mixen van drankjes is niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Amaretto is zeer goed te doen wanneer je het mixt met vodka of limoenextract.
Het is ook het enige dat ik mix, tegen de zoetigheid inderdaad. Vodka e.d. gewoon puur of met ijs als het voor handen is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hmm trekt me toch niet zo. Mixen van drankjes is niet echt mijn ding.
Dan liever nog een ouderwetse kopstoot
Jij snapt het.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Amaretto is zeer goed te doen wanneer je het mixt met vodka of limoenextract.
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik snap niet hoe Duke het voor elkaar krijgt om bij SGP uit te komen.
Wodka rechtstreeks uit de diepvriesquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is ook het enige dat ik mix, tegen de zoetigheid inderdaad. Vodka e.d. gewoon puur of met ijs als het voor handen is.
Toch vaak zo met Whiskey de prijs-kwaliteitverhouding is niet geweldig.quote:
Inderdaad, een beetje het cointreau idee, heerlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Overigens is het puur gewoon een lekker late-night drankje voor doordeweeks.
Beter dan quarante-tres, apfelkorn of meer populaire zooi.
U heeft smaak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wodka rechtstreeks uit de diepvries
Beter dan die van cognac iig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch vaak zo met Whiskey de prijs-kwaliteitverhouding is niet geweldig.
Zubrowka is trouwens eventueel wel te mixen (hoewel puur ook erg goed) en dan wel met appelsapquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje het cointreau idee, heerlijk.
[..]
U heeft smaak.
Je moet weten wat je koopt. Er bestaat echt heel veel crap, maar in de 30-40 range is er echt zoveel leuks te koop als je weet wat je koopt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch vaak zo met Whiskey de prijs-kwaliteitverhouding is niet geweldig.
Ja vast maar het is ook gewoon niet echt mijn drank. Ben een paar keer naar zo'n proeverij geweest en dan vind ik het best lekker en leuk maar daar blijft het ook wel weer bij. Dan haal ik liever een goed Nederlands destillaat. Of wodka natuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je moet weten wat je koopt. Er bestaat echt heel veel crap, maar in de 30-40 range is er echt zoveel leuks te koop als je weet wat je koopt.
Zubrowka is wat de Polen (die genoeg verdienen) zelf drinken en inderdaad, met appeltjes sap en zo uit de vriezer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zubrowka is trouwens eventueel wel te mixen (hoewel puur ook erg goed) en dan wel met appelsap.
En wodka moet in elk geval van achter het voormalige ijzeren gordijn vandaan komen.
Zeer zeker, hoewel ik bij heel veel Oost-Europese alcohol me ook omdraai. Vaak is het industriële meuk voor weinig geld, daar hou ik niet van. Beetje het Aldi wijn idee. Ik wil wel kwalitatieve wodka drinken wanneer ik het koop.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zubrowka is trouwens eventueel wel te mixen (hoewel puur ook erg goed) en dan wel met appelsap.
En wodka moet in elk geval van achter het voormalige ijzeren gordijn vandaan komen.
Och, het is een veelvoud daarvan in de UK, godbeterhet hier een kilometer vandaan staat een gruwelijk duur hotel (The Glyffaes, de Britse prinsen logeren er wel eens) waarin Poolse serveersters werken, in een regio met een werkeloosheid van heb ik jou daar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:36 schreef Zeeland het volgende:
100.000 Polen worden uitgebuit in Nederland, volgens de NOS.
Maar hoe is dat uitbuiting?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Och, het is een veelvoud daarvan in de UK, godbeterhet hier een kilometer vandaan staat een gruwelijk duur hotel (The Glyffaes, de Britse prinsen logeren er wel eens) waarin Poolse serveersters werken, in een regio met een werkeloosheid van heb ik jou daar.
Dat is wel van belang inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeer zeker, hoewel ik bij heel veel Oost-Europese alcohol me ook omdraai. Vaak is het industriële meuk voor weinig geld, daar hou ik niet van. Beetje het Aldi wijn idee. Ik wil wel kwalitatieve wodka drinken wanneer ik het koop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Ik zeg niet dat het uitbuiting is, ik zeg dat er ergens iets niet klopt. Of dat een werkgever is die te weinig betaald om lokaal personeel te krijgen is? Geen idee, tis mogelijk.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
En anders gewoon een Heineken.Dat gaat wel heel ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet wil branden moet je beter stoken.
Het heeft ook te maken met mentaliteit, over het algemeen werken goedkope krachten ook nog eens veel efficiënter en vriendelijker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het uitbuiting is, ik zeg dat er ergens iets niet klopt. Of dat een werkgever is die te weinig betaald om lokaal personeel te krijgen is? Geen idee, tis mogelijk.
Toch he...als iemand de engelse taal nauwelijks machtig is dan krijg ik toch niet het gevoel dat ze die persoon aangenomen hebben omdat dit zo efficient is...rare gedachte mischien van mij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het heeft ook te maken met mentaliteit, over het algemeen werken goedkope krachten ook nog eens veel efficiënter en vriendelijker.
Ik moet zeggen dat ik me er ook aardig aan erger, vooral wanneer je als Nederlander beter Engels spreekt dan menig Brit in dergelijke posities, laat staan Polen. Maar goed, ze zijn wel altijd vriendelijk en behulpzaam, dat kan ik eerlijk gezegd niet zeggen van veel chagrijnige West-Europese werknemers.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toch he...als iemand de engelse taal nauwelijks machtig is dan krijg ik toch niet het gevoel dat ze die persoon aangenomen hebben omdat dit zo efficient is...rare gedachte mischien van mij.
Sterktequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik ben wel van mening dat de provincie zich teveel met de verkeerde dingen bemoeit en er zo snel mogelijk mee moet stoppen. Dat kan helpen.
Ik kom niet meer in George-Buttersquote:
Ik had het over een serveersterquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me er ook aardig aan erger, vooral wanneer je als Nederlander beter Engels spreekt dan menig Brit in dergelijke posities, laat staan Polen. Maar goed, ze zijn wel altijd vriendelijk en behulpzaam, dat kan ik eerlijk gezegd niet zeggen van veel chagrijnige West-Europese werknemers.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar Poolse schoonmaaksters doen hun werk gewoon goed en klagen weinig, de perfecte werknemer. Dat hun Engels niveautje 0 is maakt verder weinig uit, het is toch geen front desk.
shirley temple?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef GSbrder het volgende:
Overigens is er een drankje dat mijn achternaam draagt.
Zoiets kan naar slootwater smaken en nog steeds zou ik het drinken natuurlijk
Voor een hotel waar Britse royalty komt zou ik inderdaad ook geen "Pools" als vloertaal gaan zitten hanteren voor serveersters, die keuze voor het verloren laten gaan van kwalitatieve service komt voor mij ook vreemd over.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik had het over een serveerster
Kijk, het kan allemaal best goed zitten maar het ergert mij gewoon dat lokale banen, die er al zo weinig zijn, niet naar lokale mensen gaan. Ik weet wel dat het geen rationele gedachte is enzovoorts maar goed, wij zijn nu eenmaal mensen.
Nope. Vrij lokaal ook, maar laat ik de naam maar even niet postenquote:
Hertog Jan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nope. Vrij lokaal ook, maar laat ik de naam maar even niet posten
Sterke drank?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nope. Vrij lokaal ook, maar laat ik de naam maar even niet posten
38%quote:
Zolang het maar geschreven wordt als patat.quote:
Je hebt duidelijk geen smaakpapillen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef Voorschrift het volgende:
Doe mij maar m'n Heineken en een pikketanussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |