Ja waarheid dat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
WIJ ZIJN KLOONS TOCH, DUS BOEIE.
Ik noem het, minder slim.quote:
Sluit dat andere nou want het wordt sparta.quote:
SPARTA ROTTERDAM WATS MET SPARTA ROTTERDAM?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Sluit dat andere nou want het wordt sparta.
Kan ik toch nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Sluit dat andere nou want het wordt sparta.
Geen ideequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goudvisjen, waar is ze heen?
Dan waarschuw je SwJquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:51 schreef sharr het volgende:
Ik blijf hier wel gewoon.
SSB DOE ANDERE MUZIEK IK HEB HOOFDPIJN NU
Prrrr.. ze smste net dat ze in de trein zat!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze heeft een spannend iets vandaag.![]()
Als je het over de duivel hebt, ehh ik bedoel nvmquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Prrrr.. ze smste net dat ze in de trein zat!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb Butt nu geinstalleerd op mijn pc. Butt + WMP + XFi zou moeten werken?
Heb overigens windows 7 (64 bit)
laat haar meteen de TT aanpassenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:52 schreef Dalando het volgende:
Myraela de redder in nood en ook nog 'ns damn hot. Geweldige mod en geweldige muziek
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:53 schreef Snuf. het volgende:
SSB je hoort het de tjiks willen rustige shit
Ik kan best wat zeggen somsquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:53 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Gaat PiRANiA straks draaien met mic?
Ja maar dan moet ik nog 6 maanden wachtenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Of doorsparen of het niet kopen. Zonde van je geld.
quote voor het nageslacht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:52 schreef Myraela het volgende:
Als je niet de LAPO hebt, open je geen nieuw topic. Ik weet dat het lastig te begrijpen is met je beperkte intellect. Maar doe toch je best maar.
Nog 1 harde? Zie DMquote:
Soppen noemen we dan jongeman.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ga hier maar op vingeren dan vrouwen !
Ik heb 1 harde voor je als je wiltquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nog 1 harde? Zie DM
Tot hoe laat draai je?
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:54 schreef sharr het volgende:
Oke dit is wel heel rustig maar van hardkoor krijg ik zo hoofdpijn
NOOOESSS straks kan je niet draaienquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:55 schreef PiRANiA het volgende:
Vreemd, mijn internetkabel op mijn laptop werkt niet.
Dat welquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:56 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
NOOOESSS straks kan je niet draaien
Had je toevallig glasvezelquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:55 schreef PiRANiA het volgende:
Vreemd, mijn internetkabel op mijn laptop werkt niet.
Wacht maar, zo top2000quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:56 schreef Driepink het volgende:
waarom vind ik het topic oppeens niet meer leuk ?
:S:S xDquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Had je toevallig glasvezel?
Iddquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik haat dit, ik wil even hoi zeggen dat ik terug ben, maar die regels weer
Dus dat... en de muziek was zo goed op weg.. krijgen we deze kankerzooi!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:56 schreef Driepink het volgende:
caps lockquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:56 schreef Snuf. het volgende:
GODVERDOMME KUT AUTOUPDATE IK RESPECT DIT OP HEIFS HOEREN
Ik vind het goed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja fuck it maar
Jullie zijn toch nooit tevreden te houden
Je kan nooit iedereen tevreden stellenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja fuck it maar
Ik ben nooit meer tevreden te krijgen om de regelsquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja fuck it maar
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan ik alleen met hardstyle...
alleen maar hetzelfdequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan ik alleen met hardstyle...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:58 schreef sharr het volgende:
Deze overgangen zijn nog erger dan die van m'n ma sowieso
Ervaring opdoen. Business leventje en alles.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen dan? En ik ga wel mee trouwens, dan ben ik vast wel klaar met studeren toch?
Ook zeker wel dat jij mijn naam later gaat horen /lezenquote:
Als je nou gewoon een genre doet dan hoef je niet telkens faalovergangen te doen. En dan kunnen de luisteraars die het leuk vinden luisteren en de rest die kan wegzappen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja fuck it maar
verbreid je smaak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:57 schreef Viro het volgende:
Wtf, vond een uurtje hardcore wel fijn. Krijgen we weer het normale meuk muziek.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:58 schreef Snuf. het volgende:
CAPSLOCK TIEPEN IS NET ALS EEN VROUW. JE HEBT ER NIKS AAN MAAR HET IS LEUK OM TE DOEN
Ik ben juist blij dat die regels er zijn gekomen, die honderden hoi en doei reacties waren behoorlijk irritant.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:56 schreef Driepink het volgende:
Ik doe ook geen moeite meerquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:58 schreef sharr het volgende:
Deze overgangen zijn nog erger dan die van m'n ma sowieso
Oke sorry mevrouw het spijt me. Neuken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi. Kan jij je caps eens uit doen. Dankje.
that's what she said.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:58 schreef Dalando het volgende:
Im commin uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhuhuhuhuuuu
Baasquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik doe ook geen moeite meer
Ik flikker in een nanoseconde die schuif van rechts naar links.
idiotquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke sorry mevrouw het spijt me. Neuken?
Ja, of je hebt straks spijt dat je niet 6 maanden gewacht hebt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik nog 6 maanden wachten
Ik vind het leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik doe ook geen moeite meer
Ik flikker in een nanoseconde die schuif van rechts naar links.
Ik had het al gelezen, en toen zat er nog eenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ervaring opdoen. Business leventje en alles.
[..]
Ook zeker wel dat jij mijn naam later gaat horen /lezen
Ik kan alles waarderen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef Viro het volgende:
[..]
En dat zeg jij![]()
Ik luister echt naar alles
huiliequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HOER NOU EENS OP KUTUSER JE VERNEUKT DEZE REEKS HOER
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HOER NOU EENS OP KUTUSER JE VERNEUKT DEZE REEKS HOER
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen, en toen zat er nog eenbij.
Die mods verpesten hetquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef Patje1987 het volgende:
Jullie willen echt de onz radio topic reeks slopen hè
hoi, laat ons ff SC'en dan, SwJ heeft de sfeer vermoord, geef hem een banquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Logisch. 21u beginnen is 21u beginnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:00 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
ook echt op de seconde
wat heb jij dat je al die lapo hebt en dat je op de sec kan postenquote:
1 iemand wilje niet. echt niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:00 schreef Snuf. het volgende:
Tonight I'm fucking sharr en 92Merel en Dromenvanger en Huppelmuts
Ik begon ook 21:04quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Logisch. 21u beginnen is 21u beginnen
Timingquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef dragems het volgende:
[..]
wat heb jij dat je al die lapo hebt en dat je op de sec kan posten
Leest dit topic eens door, tot nu toe is er weinig zinnigs gezegd. Het lijkt met de dag erger te worden. En ja ik doe ook wel eens wat berichten die totaal niet relevant zijn. Maar ik beperk het wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die mods verpesten het
We kunnen niet meer uitgaan dat een Hoi een normaal bericht is.
Zozo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:00 schreef Snuf. het volgende:
Tonight I'm fucking sharr en 92Merel en Dromenvanger en Huppelmuts
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
1 iemand wilje niet. echt niet.
Kan je het begrijpen met deze regels? Het wordt serieus, maar dan ook serieus een cel,quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Leest dit topic eens door, tot nu toe is er weinig zinnigs gezegd. Het lijkt met de dag erger te worden. En ja ik doe ook wel eens wat berichten die totaal niet relevant zijn. Maar ik beperk het wel.
Ik dacht heel even dat je me afwees maar nu begrijp ik hetquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
1 iemand wilje niet. echt niet.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je me afwees maar nu begrijp ik het
Dit is ook gewoon top 2000quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:02 schreef PiRANiA het volgende:
Straks denken mensen dat ik dit draai
Ik kan niet begrijpen waarom men wil lapo hunten elke keer, of in caps een hoop aids uit zijn toetsenbord ramt. Ik begrijp wel dat je elkaar wil begroeten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je het begrijpen met deze regels? Het wordt serieus, maar dan ook serieus een cel,
BURN!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus gast, wat probeer je te bewijzen? Iedereen weet al dat je faalt.
Krijg alsjeblieft een ban.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:03 schreef utopie het volgende:
[..]
hou je bek gewoon eens. ontevreden kanker atser
ja ik heb een slotje op me jingle en hij straks op zijn accountquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga je ook huilen als we fipo hunten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen waarom men wil lapo hunten elke keer, of in caps een hoop aids uit zijn toetsenbord ramt. Ik begrijp wel dat je elkaar wil begroeten.
he, doei hequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:03 schreef utopie het volgende:
[..]
hou je bek gewoon eens. ontevreden kanker atser
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]Serieus sla deze gast ofzo. Dromenvanger komt naar je huis en maakt je dood.
En zijn idee van de radio-topics was geniaal. Het gebagger van sommige kutusers niet. En dat is hij gewoon met ons eens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk vind ik dat Mono de regels van het topic mag bepalen. Hij had het idee om het weer op te zetten
misschien een achievement: Bash SuperwormJim zonder een note te krijgenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit heeft niets met huilen te maken, ik hoop dat je snapt wat er gebeurt als we zo doorgaan hè.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je ook huilen als we fipo hunten?
Het is al 'opgelost'.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan hem kicken indien nodig.
Ik understand het.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
En zijn idee van de radio-topics was geniaal. Het gebagger van sommige kutusers niet. En dat is hij gewoon met ons eens.
Niks achievement.. 't is hier geen WoWquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien een achievement: Bash SuperwormJim zonder een note te krijgen
Bestenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hahahahageniaal ben ik heh
Ik heb een demo naar David Guatte gestuurd
hij faalt soberso, want het had in een directe quote moeten zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niks achievement.. 't is hier geen WoW
Ik wel, dat is namelijk in geen 1 topic de bedoeling en word dan ook gewoon verwijderd en genote.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je ook huilen als we fipo hunten?
Schop hem van de zender afquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:06 schreef djkoelkast het volgende:
Wie nu draait heeft trouwens de wiki niet gelezen![]()
Zorg dat je streamnaam goed staat!
ja een hoop gekut, slechte muziek en nog slechtere overgangenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:06 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Kut ik heb jou gemistnog wat gemist :p ?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel, dat is namelijk in geen 1 topic de bedoeling en word dan ook gewoon verwijderd en genote.
Blijkbaar zijn we te makkelijk geweest in deze reeks, jammer om te zien dat jullie niet met een beetje vrijheid om kunnen gaan.
Oasis - Wonderwallquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:06 schreef PiRANiA het volgende:
De top 2000 van 2011. Requests kunnen in het topic
Och wat jammerquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja een hoop gekut, slechte muziek en nog slechtere overgangen
Ik zeg Meat Loaf - Paradise by the dashboardlightquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:06 schreef PiRANiA het volgende:
Niks rotte appel, geweldige hardstyle.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Een van de rotte appels in de geschiedenis van Hardstyle
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
En pir staat nog steeds bovenaan: FOK! achievements #5
oh jeetje, voor hetzelfde geld zou iemand vragen: "wie draait er?" dan krijgt ie ongeveer 14x te horen: piraniaquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:06 schreef djkoelkast het volgende:
Wie nu draait heeft trouwens de wiki niet gelezen![]()
Zorg dat je streamnaam goed staat!
Staat in de top2000?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:08 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Kan je een van deze draaien?![]()
Doctor P - Sweet Shop
Flux Pavilion - I Can't Stop
Had ik al gedaan, maar hij bleef het doen. Ik heb hem nu via iTunes en hij stottert al niet meer.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef Dalando het volgende:
Op dit moment is er geen DJ verbonden met de server.
Je bent zeker ook fan van Headhunterz, mijn god zeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niks rotte appel, geweldige hardstyle.
Tuututuututududududududuuuuuu, THATS THE WAYquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:09 schreef dragems het volgende:
2000 K.C. & the Sunshine Band - That's The Way (I Like It)
I like it, aha.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:09 schreef dragems het volgende:
2000 K.C. & the Sunshine Band - That's The Way (I Like It)
Die vroeg je vanmiddag bij mij ook al aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:08 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Kan je een van deze draaien?![]()
Doctor P - Sweet Shop
Flux Pavilion - I Can't Stop
moet je zo na 22:00 ff doenquote:
Ja maar hij werd maar niet gedraaitquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:09 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Die vroeg je vanmiddag bij mij ook al aan
hahahquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
niemand wilt je in het topic hier..
Welk nummer is het? * Ajacied422 is erg luiquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:09 schreef PiRANiA het volgende:
Als jullie ook het nummer er bij willen zetten?
http://pastebin.com/raw.php?i=DhvDB9T5
Ik heb dat vrij vaakquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef sharr het volgende:
Ik zie een rode door en ik wil hem zwart verven
Balt mij niet wie het gemaakt, als het een goed nummer is is het goed en als het slecht is is het slecht. Niet haten per artiest, haat per nummer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:08 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Je bent zeker ook fan van Headhunterz, mijn god zeg.
Overigens doet de radio het niet hier
Gemixt engels en nederlandsquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef sharr het volgende:
Ik zie een rode door en ik wil hem zwart verven
Dat 1ste nummer wel beter luisteren jij voortaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ja maar hij werd maar niet gedraait
Driepink, niet haten op mods, dan gaan ze op jou haten en dat zorgt voor tbskliniekquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hij heeft zijn punt duidelijk gemaakt, iedereen is het ermee eens. Dus kap nou maar met het bashenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maak jij een ONZ-radio remix?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef Afroman het volgende:
IK ZIE EEN LEKKER WIJF, EN IK WIL HAAR SCHENKEN
Ik wel, misschien dat sommige mensen dan normaal doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
doe datquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef Afroman het volgende:
IK ZIE EEN LEKKER WIJF, EN IK WIL HAAR SCHENKEN
0417 Nick & Simon - Rosannequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:06 schreef PiRANiA het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja en jij zou nog wat doorgeven wat je niet gedaan heb
Serieusquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
0417 Nick & Simon - Rosanne
Verf het roodwitquote:
O.. sorryquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Dat 1ste nummer wel beter luisteren jij voortaan
mods zijn ook mensenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Driepink, niet haten op mods, dan gaan ze op jou haten en dat zorgt voor tbskliniek
Mooi, dan blijf ik nog even.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het is erg gezellig hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooi, dan blijf ik nog even.
oehoehahahehehihihoehahehi, zo grappig jij, echte dijenkletsersquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooi, dan blijf ik nog even.
Ik heb ook niet thuis en ik kan het gewoon niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik kan bijna alle liedjes op expert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |