Waarom ben jij nog niet geband met al je schandalige uitdagerij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:32 schreef catwaezle het volgende:
[..]
LOL.. Zoek je bevestiging mannetje
Haha dat hopen we denk ik allemaal... maar het zal wel weer nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog niet geband met al je schandalige uitdagerij?
[me=ArnieAlberts] meld (Oeps ik maak een foutje) Catweazle's post
[/me]
Ontopic; Ik hoop zo dat deze rampzalige verhaallijnen een opbouw zijn naar het einde van het seizoen, waar ze dan ineens met geweldige lijnen aankomen... Dat ze met reden nu nogal pauperig schrijven (Zelfs bij mij op school moesten ze lachen om Wiet die haast verslaafd raakte aan XTC), en dan langzaamaan steeds meer opbouwen naar betere lijnen, met uiteindelijk een spectaculair goede verhaallijn.
Hoop ik.
Haha, toevallig: bij mij op school had een meisje het vandaag over GTST. "Goh, het is wel heel erg slecht. Als iemand verlamd raakt, loopt diegene het volgende seizoen weer, kijk maar naar Charlie!"quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ontopic; Ik hoop zo dat deze rampzalige verhaallijnen een opbouw zijn naar het einde van het seizoen, waar ze dan ineens met geweldige lijnen aankomen... Dat ze met reden nu nogal pauperig schrijven (Zelfs bij mij op school moesten ze lachen om Wiet die haast verslaafd raakte aan XTC), en dan langzaamaan steeds meer opbouwen naar betere lijnen, met uiteindelijk een spectaculair goede verhaallijn.
Hoop ik.
Tuurlijk, die acteurs hebben geen zin om voor altijd een verlamd iemand te spelen..quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, toevallig: bij mij op school had een meisje het vandaag over GTST. "Goh, het is wel heel erg slecht. Als iemand verlamd raakt, loopt diegene het volgende seizoen weer, kijk maar naar Charlie!"
Ik: "En naar Suzanne, Robert, Stef, Ludo, Nina, Lorena..."
Meisje:![]()
Maar over die verhaallijnen: het zal wel niet. Zeker niet gezien het feit dat het schrijverstrio de huidige verhaallijnen werkelijk fantááááástisch vindt. De enige keer dat ze het licht zullen zien, is als één van hun zo slim is om het licht áán te doen
Medio 2011 -__-quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wanneer hadden ze nou gezegd dat ie uitkwam?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:27 schreef pberends het volgende:
Filemon trapt GTST-sterren op teentjes
zullen we het onderwerp maar gewoon laten rusten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Lucas en ArnieAlberts, bedankt voor jullie posts, ik heb me ditmaal bewust afzijdig gehouden zodat duidelijk te zien is wie de initiator is en dat deze post
GTST #312: Met een feeks van een (schoon)moeder
dus niet op mij van toepassing is![]()
oh dat zou wel leuk zijn! haar borderline kant mag ook wel meer uitgediept worden.quote:Voor de rest, het zou mooi zijn als die dealende-Amber verhaallijn wat meer actie in de serie zou brengen
Heel goed, maar nu begin je er zelf weer over, terwijl we het al proberen te laten rustenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
zullen we het onderwerp maar gewoon laten rusten?
ben er wel een beetje klaar mee, iedere keer dat er weer over begonnen wordt.
En nee, heb het niet alleen tegen HvB!
[..]
Zelfs daar kunnen deze schrijvers van leren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:31 schreef roos85 het volgende:
die reactie van Erik, lekker met die sarcastische smile erbij
Caroline lijkt me in het echt ook een warm en hartelijk mens, voor zover ik dat kan inschatten natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:31 schreef roos85 het volgende:
[..]die reactie van Erik, lekker met die sarcastische smile erbij
lieve schat, was meer op reactie op de post van CW e.a. en jouw reactie daarop, en dat gezuig gewoon erg beuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heel goed, maar nu begin je er zelf weer over, terwijl we het al proberen te laten rusten
quote:Bovendien vraag ik me af wie de Filemon bedoelt met Martine Havekamp
Hoe dan ook laten we bij deze ook stoppen met zuigen over het gezuigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
lieve schat, was meer op reactie op de post van CW e.a. en jouw reactie daarop, en dat gezuig gewoon erg beu![]()
dus vandaar mijn reactie
Ik moet zeggen dat ik Inge Iepenburg toch stukken knapper vind met lang haar dan met kort haar, maar Martine als personage komt wel slechter over met kort haar dan met lang haarquote:
dealquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe dan ook laten we bij deze ook stoppen met zeuren over het gezeur![]()
[..]
lange haar staat haar beter iddquote:[..]
Ik moet zeggen dat ik Inge Iepenburg toch stukken knapper vind met lang haar dan met kort haar, maar Martine als personage komt wel slechter over met kort haar dan met lang haar
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
dealde zeikerds negeren we gewoon
[..]
Ik stond er ook altijd verbaasd over hun vriendelijk Inge Iepenburg, Casper van Bohemen en Erik de Vogel in het echt waren. Dat zo een Filemon het doet slaat natuurlijk nergens op, maar als kind keek ik weleens naar die Goede Tijden Slechte Tijden Quiz, tijdens de zomerstop gepresenteerd door Carlo Boshard. Ik vind het bijna knapper om geloofwaardig een slechterik neer te zetten dan om een goed karakter te spelen.quote:lange haar staat haar beter idd
Is ze volgens mij ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Caroline lijkt me in het echt ook een warm en hartelijk mens, voor zover ik dat kan inschatten natuurlijk
Nee, dat kan ik ook wel begrijpen. Maar het gaat er om dat het totaal niet realistisch is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Tuurlijk, die acteurs hebben geen zin om voor altijd een verlamd iemand te spelen..
Het is wel opvallend dat Helen altijd als laatste bij zo'n leader is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:02 schreef LetsGame het volgende:
Ik verlang echt naar seizoen 4..
Mooie leader, en dan zijn er 3 versies van!
Alleen heeft deze leader erg veel fouten, zie Roos', Laura's, Govert's, Suzanne's, Marieke's, Uitzwaai en Helen's shot. Volgende scene, of een rare streep naast de video..
Maar dat maakt niet uit, want de afleveringen zijn top in dit seizoen.. kan niet wachten ):
In de oorspronkelijke Australische opzet was zij een van de kernpersonages van het eerste uur die bijna gedurende de hele serie bleef, ook draaide het vooral om Peter Kelder en hun verborgen moeder-zoon band. In het begin begonnen de leaders altijd met Peter (en Arnie) en eindigde met Helenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat Helen altijd als laatste bij zo'n leader is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |