Laat ze. Je mag hier geen somda-taal praten maar ondertussen weet iedereen het beter dan pro-rail.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef Temlin het volgende:
Belachelijk dat er minder treinen rijden?
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Laat ze. Je mag hier geen somda-taal praten maar ondertussen weet iedereen het beter dan pro-rail.
Allemaal te verklaren door 1 simpel feit: Meer treinen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:42 schreef ReisT het volgende:
Toch snap ik niet meteen wat ze hier nou mee proberen te bereiken. Er rijden dus minder treinen, maar de treinen die wel rijden hebben daardoor niet minder last de wind of eventuele omvallende bomen. De 'knip' in doorgaande verbindingen is nog wel te begrijpen (sneeuwbaleffect voorkomen) maar waarom dan minder treinen?
Er ja het is ook wel erg opvallend dat er steeds weer nieuwe problemen bedacht worden waar het treinverkeer vroeger niet of nauwelijks last van had (of je hoorde er tenminste niets over). Eerst kreeg je die blaadjes op de rails, toen was de sneeuw de boosdoener en nu ineens weer de wind...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tegen jou, of begreep ik je verkeerd ??
En toen stond de watersportwinkel er ook nogquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:04 schreef Peterselieman het volgende:
Het filmpje komt uit 2005. Op dat moment stond het bord van snelheid minderen tot 40 km/h er nog
Een verzakkingquote:Vertraging door verzakking spoor
DOETINCHEM - Een verzakking op het spoor tussen Doetinchem en Wehl zorgt momenteel voor grote vertraging in het treinverkeer. Treinen kunnen slechts stapvoets rijden.
Vroeger had men er net zo veel last van, alleen maakte men zich er minder druk om.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:42 schreef ReisT het volgende:
Er ja het is ook wel erg opvallend dat er steeds weer nieuwe problemen bedacht worden waar het treinverkeer vroeger niet of nauwelijks last van had (of je hoorde er tenminste niets over). Eerst kreeg je die blaadjes op de rails, toen was de sneeuw de boosdoener en nu ineens weer de wind...
Daar komt nog achteraanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:19 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Vroeger kon je nog niet via internet al tijdens je vertraagde reis mensen vinden die mee wilden klagen.
Vroeger waren treinen nog lomp, zwaar en sterk en gleden ze niet achterwaarts de helling weer af.
Vroeger kon je nog echt bij een persoon van vlees en bloed een treinkaartje kopen.
Vroeger probeerden ze niet 10 treinen per uur over 1 stukje spoor te proppen.
Vroeger werkten er nog echte kerels met kolenschoppen op de trein.
Vroeger was alles natuurlijk beter.
Vroeger bla foo bar etc niet.
Vroeger buzzwoorden--.
Vroeger.
Inderdaad, die gammele ICE gaat ook bij continu kapot.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef Socios het volgende:
De `gammele´ treintjes van tegenwoordig kunnen niets meer hebben.
Plan V en ICM, dat raast overal doorheen.
ICM heeft anders goed last van blaadjes.. driverse stations er mee "doorheen geraast" eeh gegledenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef Socios het volgende:
De `gammele´ treintjes van tegenwoordig kunnen niets meer hebben.
Plan V en ICM, dat raast overal doorheen.
Toen de guldens nog getimmerd werdenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:12 schreef bork het volgende:
[..]
Daar komt nog achteraan
Vroeger toen ons pap nog Noorman was en poep met de lange "oe" werd geschreven.
Toen de mannen nog van staal waren en de schepen van hout.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Toen de lucht nog schoon en seks nog vies was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |