Laat ze. Je mag hier geen somda-taal praten maar ondertussen weet iedereen het beter dan pro-rail.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef Temlin het volgende:
Belachelijk dat er minder treinen rijden?
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Laat ze. Je mag hier geen somda-taal praten maar ondertussen weet iedereen het beter dan pro-rail.
Allemaal te verklaren door 1 simpel feit: Meer treinen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:42 schreef ReisT het volgende:
Toch snap ik niet meteen wat ze hier nou mee proberen te bereiken. Er rijden dus minder treinen, maar de treinen die wel rijden hebben daardoor niet minder last de wind of eventuele omvallende bomen. De 'knip' in doorgaande verbindingen is nog wel te begrijpen (sneeuwbaleffect voorkomen) maar waarom dan minder treinen?
Er ja het is ook wel erg opvallend dat er steeds weer nieuwe problemen bedacht worden waar het treinverkeer vroeger niet of nauwelijks last van had (of je hoorde er tenminste niets over). Eerst kreeg je die blaadjes op de rails, toen was de sneeuw de boosdoener en nu ineens weer de wind...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tegen jou, of begreep ik je verkeerd ??
En toen stond de watersportwinkel er ook nogquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:04 schreef Peterselieman het volgende:
Het filmpje komt uit 2005. Op dat moment stond het bord van snelheid minderen tot 40 km/h er nog
Een verzakkingquote:Vertraging door verzakking spoor
DOETINCHEM - Een verzakking op het spoor tussen Doetinchem en Wehl zorgt momenteel voor grote vertraging in het treinverkeer. Treinen kunnen slechts stapvoets rijden.
Vroeger had men er net zo veel last van, alleen maakte men zich er minder druk om.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:42 schreef ReisT het volgende:
Er ja het is ook wel erg opvallend dat er steeds weer nieuwe problemen bedacht worden waar het treinverkeer vroeger niet of nauwelijks last van had (of je hoorde er tenminste niets over). Eerst kreeg je die blaadjes op de rails, toen was de sneeuw de boosdoener en nu ineens weer de wind...
Daar komt nog achteraanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:19 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Vroeger kon je nog niet via internet al tijdens je vertraagde reis mensen vinden die mee wilden klagen.
Vroeger waren treinen nog lomp, zwaar en sterk en gleden ze niet achterwaarts de helling weer af.
Vroeger kon je nog echt bij een persoon van vlees en bloed een treinkaartje kopen.
Vroeger probeerden ze niet 10 treinen per uur over 1 stukje spoor te proppen.
Vroeger werkten er nog echte kerels met kolenschoppen op de trein.
Vroeger was alles natuurlijk beter.
Vroeger bla foo bar etc niet.
Vroeger buzzwoorden--.
Vroeger.
Inderdaad, die gammele ICE gaat ook bij continu kapot.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef Socios het volgende:
De `gammele´ treintjes van tegenwoordig kunnen niets meer hebben.
Plan V en ICM, dat raast overal doorheen.
ICM heeft anders goed last van blaadjes.. driverse stations er mee "doorheen geraast" eeh gegledenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef Socios het volgende:
De `gammele´ treintjes van tegenwoordig kunnen niets meer hebben.
Plan V en ICM, dat raast overal doorheen.
Toen de guldens nog getimmerd werdenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:12 schreef bork het volgende:
[..]
Daar komt nog achteraan
Vroeger toen ons pap nog Noorman was en poep met de lange "oe" werd geschreven.
Toen de mannen nog van staal waren en de schepen van hout.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Toen de lucht nog schoon en seks nog vies was.
stond de hele dag er nog op trouwensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef Peterselieman het volgende:
Wehehehe. NoordNed is nog niet helemaal weg
DITquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:18 schreef greavy het volgende:
Arriva weg, Noordned terug met de Wadjes
Ziggy ik weet dat je het kan, ik ben vroeger vaak genoeg in het trdl centrum in groningen geweestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik kan vast op een onbewaakt moment de CTA's wel aanpassen.
zonder die witte kozijnen ziet het er nog redelijk uit, nu lijkt het net een pakjes boot met die raampjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:52 schreef carboni het volgende:
Overigens zal DDZ de prijs over nemen van het lelijkste materiaal op de rails.
Die witte kozijnen
De voorkant is anders ook wel ernstig lelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:52 schreef carboni het volgende:
Overigens zal DDZ de prijs over nemen van het lelijkste materiaal op de rails.
Die witte kozijnen
Vind het eigenlijk nog wel meevallen, en dat voor een raampjes-treinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:52 schreef carboni het volgende:
Overigens zal DDZ de prijs over nemen van het lelijkste materiaal op de rails.
Die witte kozijnen
Zijramen weg & donkere vlak naar beneden (tot onder middenfrontsein) doorgetrokken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:28 schreef James1988 het volgende:
Het front is gewoon het huidige DD-AR met een ander likje verf, niet veel bijzonders daar.
Zijn die dingen echt wit, is het niet een beschermfolietje wat er nog op kleeft? 't Past met dat wit heel niet bij de kleurstelling van andere NS treinen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef dan13lv het volgende:
[..]
zonder die witte kozijnen ziet het er nog redelijk uit, nu lijkt het net een pakjes boot met die raampjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |