Dat bepaal jij nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef Socios het volgende:
`Mobiele users´ gebruiken maar een `mobiele layout´ en bekijken het topic met foto's maar uitgebreid elders op een computer.
Dat is volslagen onzin natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef Socios het volgende:
`Mobiele users´ gebruiken maar een `mobiele layout´ en bekijken het topic met foto's maar uitgebreid elders op een computer.
Sowieso, altijd maar `online´ moeten zijn overal.quote:
Komt me bekend voor jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
De Berlijn trein wachtend op een trein van tegengestelde richting. Foto is van vorig jaar toen er nog enkel spoor lag ivm Almelo Verdiept.
NS, NS Regio, NS HiSpeed en al dat soort onzin zekerquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Komt me bekend voor ja
Heb zo eens de trein naar Mariënberg gemist omdat een trein richting Hengelo vertraagd was ...
Ik kon in Mariënberg gelukkig de trein naar Zwolle nog net halen. Was tijdens het rondje dat ik 9 verschillende treinmaatschappijen in Nederland aandeed.
NS Regio was niet meegeteld,quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NS, NS Regio, NS HiSpeed en al dat soort onzin zeker![]()
Dan maak ik liever een rondje langs alle provinciehoofdsteden
Antwerpenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef James1988 het volgende:
Uit de oude doos:
[ link | afbeelding ]
30 juli 2008 Na een bezoekje aan Antwerpen is het tijd om weer huiswaarts te keren. NMBS-locomotief 1191 komt hier het diepste niveau (niveau -2) van Antwerpen Centraal binnengereden, achter zich een sleep ICRm-rijtuigen. De geelrode locomotieven zijn inmiddels vervangen door mintgroene Traxx-locomotieven omdat de reeks 11.8 onbetrouwbaar zou zijn. Ook de Traxx-locomotieven blinken niet altijd uit in betrouwbaarheid.
In 2008 was men nog vol optimisme en waren de ramen van de rijtuigen voorzien van grote stickers waarop stond dat deze rijtuigen naar de HSL zouden gaan. De Beneluxtrein had eigenlijk allang vervangen moeten zijn door een fonkelnieuwe hogesnelheidstrein, maar die liep vertraging op. Inmiddels is de toekomst van HSA (het bedrijf wat namens NS Internationaal de dienst op de HSL uitvoert) allesbehalve rooskleurig, het is zelfs nog niet eens zeker of Fyra ooit tot Brussel zal rijden.
Zit nog wel wat rek in dus. Die vanuit K naar Utrecht komt ook uit Frankfurt. EN in Parijs is ook tijd over.lquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:16 schreef Socios het volgende:
Vandaag de treinkaarten thuisgestuurd gekregen.
Vrijdag 11 maart a.s. ga ik voor een persoonlijk dagrecord in treinkilometers.
IC (10)518: Leeuwarden 05.45u - Amersfoort 07.22u (ICM)
IC 1618: Amersfoort 07.24u - Schiphol Airport 08.08u (ICM)
THA 9318: Schiphol Airport 08.31u - Paris Nord 11.35u (Thalys)
ICE 9555: Paris Est 13.08u - Frankfurt (Main) Hbf 16.58u (ICE 3)
ICE 2556: Frankfurt (Main) Hbf 17.42u - Köln Hbf 20.05u (ICE ?)
ICE 120: Köln Hbf 20.46u - Utrecht Centraal 22.58u (ICE 3)
IC 585: Utrecht Centraal 23.21u - Zwolle 00.14u (ICM)
IC 10787: Zwolle 00.59u - Leeuwarden 01.59u (ICM)
Totaal 2.009 kilometer.
Klopt, ja... Echter `moet´ ik wel via de conventionele route over Koblenz Hbf en Bonn Hbf om extra kilometers te maken. Net als dat ik via Utrecht Centraal ga en niet bij Arnhem alweer naar het Noorden. Wilde per se door de 2.000.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit nog wel wat rek in dus. Die vanuit K naar Utrecht komt ook uit Frankfurt. EN in Parijs is ook tijd over.l
Nee, hoor. Alles exact uitgerekend. Meerdere bronnen gebruikt. Lijnfolders uit de trein van Deutsch Bahn, Kursbuch Deutsche Bahn, het Spoorboekje van NS, Internationaal Spoorboekje Thomas Cook. Bij kleine verschillen tussen sommige bronnen (1 of 2 kilometer) zelfs de `laagste opgave´ gekozen.quote:
Dat bedoelde ik niet, 2011 kilometer in 2011. Blijkbaar was het niet grappigquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, hoor. Alles exact uitgerekend. Meerdere bronnen gebruikt. Lijnfolders uit de trein van Deutsch Bahn, Kursbuch Deutsche Bahn, het Spoorboekje van NS, Internationaal Spoorboekje Thomas Cook. Bij kleine verschillen tussen sommige bronnen (1 of 2 kilometer) zelfs de `laagste opgave´ gekozen.
Ik heb 27 foto's gepost, ik had die dag 131 foto's gemaakt. Dus ja, ik heb ook erg lopen filteren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef Duvel het volgende:
Ik denk dat het exacte aantal niet het allerbelangrijkste is, maar er ook een link met de kwaliteit gelegd moet worden. Als James al zegt dat ie van 171 terug gaat naar 25 dan komt me dat wel bekend voor: je mag wel enigszins kritisch zijn op wat je post. Daar is volgens mij die 10 foto's op gebaseerd: dat iemand niet de hele inhoud van zijn geheugenkaart uitbraakt in het topic.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:40 schreef Anne het volgende:
[..]
We hebben het er al eens eerder over gehad inderdaad. Volgens mij is er toen voorgesteld om zo'n 10 foto's te plaatsen en de rest achter een linkje (of een verwijzing naar een foto-album is ook prima inderdaad).
Volgens mij heeft iedereen dan zijn/haar zin?
Puntquote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:56 schreef Anne het volgende:
Okay, greavy heeft iig beterschap beloofd qua plaatjes posten.
Aldus Marc-Schquote:Ik heb gisteren op 6 Fyra's moeten rijden en heb speciaal voor jullie (ahum) bijgehouden hoeveel reizigers erin zaten. De eerste drie treinen heb ik niet gedaan ivm de aanrijding bij Mariahoeve en het toeslagloos rijden daardoor tot 14:30.
947 (17:23 uit Rotterdam): 144 reizigers (26 1e klas, 118 2e klas) -> 4 reizigers geen toeslag
962 (18:56 uit Amsterdam): 106 reizigers (14 1e klas, 92 2e klas) -> 5 reizigers geen toeslag
959 (20:23 uit Rotterdam): 16 reizigers (3 1e klas, 13 2e klas) -> 1 reiziger geen toeslag
Alles is geteld op Schiphol-Rotterdam of Rotterdam-Schiphol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |