Waarom moet je geregistreerd zijn om topics te kunnen bekijken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:07 schreef Berend. het volgende:
Het topic is aardig dood.
Komt denk ik deels door onze website..
Kijk even in de server, daar staat een linkjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:56 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Waarom moet je geregistreerd zijn om topics te kunnen bekijken?
mfok.nl ja. Dan moet je geregistreerd zijn om het forum te kunnen bekijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:48 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kijk even in de server, daar staat een linkje
Klopt. Gewoon dat andere mensen niet onze projecten kunnen zien.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:49 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
mfok.nl ja. Dan moet je geregistreerd zijn om het forum te kunnen bekijken.
Haha daar heb je wel gelijk in. Alles kan, moeten ze wel de website weten. Wat is er btw mee met registreren?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:55 schreef secondewijzer het volgende:
Want die kunnen inderdaad niet registeren
Dan zit je op een gegeven moment met 20000 forum accounts.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:56 schreef Berend. het volgende:
[..]
Haha daar heb je wel gelijk in. Alles kan, moeten ze wel de website weten. Wat is er btw mee met registreren?
Geen zin in om te doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:56 schreef Berend. het volgende:
[..]
Haha daar heb je wel gelijk in. Alles kan, moeten ze wel de website weten. Wat is er btw mee met registreren?
Boeiiend. Hij is geniaal genoeg.quote:
Want?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:18 schreef Berend. het volgende:
Als je een tester bent, jammer dat je zoiets online zet
Minecraft is betaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:04 schreef Berend. het volgende:
Omdat het altijd jammer is als beta testers zooi leaken
Hehe, ik dacht er ook aan nadat ik het gepost hadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Minecraft is beta
Door plaatjes te maken van wat je hebt gebouwd dan lek je dus ook. Hup wegsmijten die boel.
Later op de middag komt er meer informatie.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Beste FOK! ers.
Vanaf vandaag is er een nieuwe server bij. Een echte survival server.
Op deze manier proberen we toch iedereen een leuke minecraft ervaring te geven.
Meer info volgt nog.
Wat loop je nou te mekkeren?quote:
Ik had geen tijd meer om fatsoenlijk een server te hosten, ik speel nog wel. En volg daarom dit topic. Problem?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er geen zin meer in had. Wat doe je hier dan nog ?
Leuk! Nu maar hopen dat er genoeg spelers op komen, zodat het een echte strijd wordtquote:Op maandag 21 februari 2011 14:06 schreef Berend. het volgende:
Dit speelt zich af op een tweede server! De hoofdserver blijft de creatief server!
Survival, een leuk idee! Maar dan, het wordt saai. Iets anders? Waar moet je dan aan denken? Roleplay? Nah, wij gaan werken met de Towny plugin! Het is best veel om uit te leggen, dus ik zal het kort uitleggen.
Er zijn twee landen die tegen elkaar gaan vechten.
1. Northrend (Berend's land)
2. Alagaesia(Sosua's land)
Deze twee landen zijn nu nog bondgenoten, maar straks... Straks gaan ze tegen elkaar strijden. Ook weten jullie niet waar het land van de tegenstander is, dat moet je zelf uitzoeken! Wel kan je stiekem informatie uitwisselen met de tegenstander. Wel kan ik je zeggen dat de landen ver van elkaar liggen. Je moet dus of alleen gaan zoeken, of met een partner. Misschien kom je straks wel een bunker tegen van de tegenpartij en leidt dat naar het kasteel van de tegenstander. Daar mag je alles vernielen, en alles uit de chesten pakken. Maar pas op! Je mag niet gebouwen van je eigen team in de fik steken, want dit is hoog verraad.
Het is veel te veel om uit te leggen, en daarom verwijs ik jullie hier naar toe
http://sites.google.com/site/townymod/hmod/home
http://sites.google.com/site/townymod/hmod/home/commands
Het speelt zich af op de tweede server het IP is: 85.236.109.208:26165
(Kiezen van een land kan alleen bij een admin)
Klinkt leuk. Ik heb al ooit op een server gespeeld met kingdoms etc, maar dat liep een beetje uit de hand. Iedereen ging zelf dorpen starten en uiteindelijk was iedereen nog tegen elkaar aan het knokkenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:06 schreef Berend. het volgende:
Dit speelt zich af op een tweede server! De hoofdserver blijft de creatief server!
Survival, een leuk idee! Maar dan, het wordt saai. Iets anders? Waar moet je dan aan denken? Roleplay? Nah, wij gaan werken met de Towny plugin! Het is best veel om uit te leggen, dus ik zal het kort uitleggen.
Er zijn twee landen die tegen elkaar gaan vechten.
1. Northrend (Berend's land)
Deze twee landen zijn nu nog bondgenoten, maar straks... Straks gaan ze tegen elkaar strijden. Ook weten jullie niet waar het land van de tegenstander is, dat moet je zelf uitzoeken! Wel kan je stiekem informatie uitwisselen met de tegenstander. Wel kan ik je zeggen dat de landen ver van elkaar liggen. Je moet dus of alleen gaan zoeken, of met een partner. Misschien kom je straks wel een bunker tegen van de tegenpartij en leidt dat naar het kasteel van de tegenstander. Daar mag je alles vernielen, en alles uit de chesten pakken. Maar pas op! Je mag niet gebouwen van je eigen team in de fik steken, want dit is hoog verraad.
Het is veel te veel om uit te leggen, en daarom verwijs ik jullie hier naar toe
http://sites.google.com/site/townymod/hmod/home
http://sites.google.com/site/townymod/hmod/home/commands
Het speelt zich af op de tweede server het IP is: 85.236.109.208:26165
(Kiezen van een land kan alleen bij een admin)
Sosua is eragon fan.quote:1. Northrend (Berend's land)
Moet ik daarvoor ook een plekje op de whitelist vragen? Zo ja, bij dezequote:Op maandag 21 februari 2011 16:37 schreef Berend. het volgende:
Voor de mensen die twijfelen. De nieuwe server is echt helemaal geweldig, vindt iedereen
Ik heb al verschillende dingen gezien. Zoals bots die huizen bouwen.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef koffiegast het volgende:
Zijn er ondertussen ook heuze mods voor AI? Zodat je b.v. je eigen terra cotta leger kunt maken en tot leven roepen? Of iets anders qua AI, b.v. voor simulaties van mierenkolonies?
die is nu al off denk ik oftewel is de IP verandert zonder dat ik het weetquote:
ik wil altijd wel joinen.. je weet.. voor genoeg spelers te hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:08 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Leuk! Nu maar hopen dat er genoeg spelers op komen, zodat het een echte strijd wordt
Je bent gebanned, dus neequote:Op maandag 21 februari 2011 21:11 schreef UBERDHOKER het volgende:
[..]
ik wil altijd wel joinen.. je weet.. voor genoeg spelers te hebben
probeer deze eens:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Kan iemand zn oude minecraft.jar online zetten?
Dan kan ik weer ff downgraden.
ah fijn, nu heb ik hem óók geupdatedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Ok om te downgraden als volgt.
Download de jar van maurice en vervang de minecraft.jar in de roaming - .minecraft folder.
Launch vervolgens met de OUDE launcher.
ow zo:Pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja dan vervang je nu je minecraft.jar van je EIGEN download. En launch je met de oude.
ok ty ik zit nu op de steam server maar omg die is gwn verlaten ik w8 al de hele dag op whitelistquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:52 schreef maurisioo het volgende:
[..]
3 witte wol
3 hout
dus:
(leeg) (leeg) (leeg)
wol wol wol
hout hout hout
Het doel is wat je zelf wilt. Je kunt dingen bouwen en overleven. En dan steeds meer uitbreiden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:03 schreef zerokil het volgende:
Kan iemand kort uit leggen hoe het werkt ik snap het niet helemaal.
Wat is het doel?
Hoeft niet wit te zijn. Je mag gerustquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:52 schreef maurisioo het volgende:
[..]
3 witte wol
3 hout
dus:
(leeg) (leeg) (leeg)
wol wol wol
hout hout hout
Hmm oke,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Het doel is wat je zelf wilt. Je kunt dingen bouwen en overleven. En dan steeds meer uitbreiden.
Tot dat saai wordt. Dan ga je of online, of mods downloaden, of allebei, zoals wij nu doen.
We doen nu een speelstijl dat we tegen elkaar strijden in 2 teams. Met forten bouwen enzo.
je kan heel snel sterven 1 zombie is dodelijk als je niet oppastquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:15 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hmm oke,
en kan je ook de map zien?
En wat bedoel je met overleven je kan toch niet dood?
Die spawnen in het donker. Samen met skelettons.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef zerokil het volgende:
Waar zijn die zombies dan?
Nog nooit gezien.
En heb moeite om mijn stal/huis terug te vinden.
en spiders en creepers dat zijn groene al'quaida penissenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Die spawnen in het donker. Samen met skelettons.
Ja, en de creepers en spiders overleven in zonlicht. Spiders stoppen met agressief zijn, creepers blijven boos doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef UBERDHOKER het volgende:
[..]
en spiders en creepers dat zijn groene al'quaida penissen
of hoe dat je het ook schrijft
het hangt er aan af soms is single goed voor een echte survival te doen als je multi speelt is het te simpelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef zerokil het volgende:
Dus eigenlijk is online gewoon het leukst?
Kom morgen wel kijken, ben benieuwd naar die nieuwe spullenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:42 schreef Berend. het volgende:
Vanaf nu draaien bij op 1.3. Zoo nice
Hoe?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Woot minecraft op m'n iPhone, wel classic alleen nog voorlopig, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |