Waarom moet je geregistreerd zijn om topics te kunnen bekijken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:07 schreef Berend. het volgende:
Het topic is aardig dood.
Komt denk ik deels door onze website..
Kijk even in de server, daar staat een linkjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:56 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Waarom moet je geregistreerd zijn om topics te kunnen bekijken?
mfok.nl ja. Dan moet je geregistreerd zijn om het forum te kunnen bekijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:48 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kijk even in de server, daar staat een linkje
Klopt. Gewoon dat andere mensen niet onze projecten kunnen zien.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:49 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
mfok.nl ja. Dan moet je geregistreerd zijn om het forum te kunnen bekijken.
Haha daar heb je wel gelijk in. Alles kan, moeten ze wel de website weten. Wat is er btw mee met registreren?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:55 schreef secondewijzer het volgende:
Want die kunnen inderdaad niet registeren
Dan zit je op een gegeven moment met 20000 forum accounts.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:56 schreef Berend. het volgende:
[..]
Haha daar heb je wel gelijk in. Alles kan, moeten ze wel de website weten. Wat is er btw mee met registreren?
Geen zin in om te doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:56 schreef Berend. het volgende:
[..]
Haha daar heb je wel gelijk in. Alles kan, moeten ze wel de website weten. Wat is er btw mee met registreren?
Boeiiend. Hij is geniaal genoeg.quote:
Want?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:18 schreef Berend. het volgende:
Als je een tester bent, jammer dat je zoiets online zet
Minecraft is betaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:04 schreef Berend. het volgende:
Omdat het altijd jammer is als beta testers zooi leaken
Hehe, ik dacht er ook aan nadat ik het gepost hadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Minecraft is beta
Door plaatjes te maken van wat je hebt gebouwd dan lek je dus ook. Hup wegsmijten die boel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |