ow zo:Pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja dan vervang je nu je minecraft.jar van je EIGEN download. En launch je met de oude.
ok ty ik zit nu op de steam server maar omg die is gwn verlaten ik w8 al de hele dag op whitelistquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:52 schreef maurisioo het volgende:
[..]
3 witte wol
3 hout
dus:
(leeg) (leeg) (leeg)
wol wol wol
hout hout hout
Het doel is wat je zelf wilt. Je kunt dingen bouwen en overleven. En dan steeds meer uitbreiden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:03 schreef zerokil het volgende:
Kan iemand kort uit leggen hoe het werkt ik snap het niet helemaal.
Wat is het doel?
Hoeft niet wit te zijn. Je mag gerustquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:52 schreef maurisioo het volgende:
[..]
3 witte wol
3 hout
dus:
(leeg) (leeg) (leeg)
wol wol wol
hout hout hout
Hmm oke,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Het doel is wat je zelf wilt. Je kunt dingen bouwen en overleven. En dan steeds meer uitbreiden.
Tot dat saai wordt. Dan ga je of online, of mods downloaden, of allebei, zoals wij nu doen.
We doen nu een speelstijl dat we tegen elkaar strijden in 2 teams. Met forten bouwen enzo.
je kan heel snel sterven 1 zombie is dodelijk als je niet oppastquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:15 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hmm oke,
en kan je ook de map zien?
En wat bedoel je met overleven je kan toch niet dood?
Die spawnen in het donker. Samen met skelettons.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef zerokil het volgende:
Waar zijn die zombies dan?
Nog nooit gezien.
En heb moeite om mijn stal/huis terug te vinden.
en spiders en creepers dat zijn groene al'quaida penissenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Die spawnen in het donker. Samen met skelettons.
Ja, en de creepers en spiders overleven in zonlicht. Spiders stoppen met agressief zijn, creepers blijven boos doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef UBERDHOKER het volgende:
[..]
en spiders en creepers dat zijn groene al'quaida penissen
of hoe dat je het ook schrijft
het hangt er aan af soms is single goed voor een echte survival te doen als je multi speelt is het te simpelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef zerokil het volgende:
Dus eigenlijk is online gewoon het leukst?
Kom morgen wel kijken, ben benieuwd naar die nieuwe spullenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:42 schreef Berend. het volgende:
Vanaf nu draaien bij op 1.3. Zoo nice
Hoe?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Woot minecraft op m'n iPhone, wel classic alleen nog voorlopig, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |