Kerstmuziekquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
die was er wel, maar is weggehaald ivm teveel overtredingen enzo.. maar nu weer radio sc aub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
[ONZ RADIO] #620 -TT voor alle Nachtbrakers :)quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jazeker, khou wel van de nieuwe muziekhoezo?
Zolang het in NL zomer is boeit het mij niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als we dat doen is het ergens anders geen zomer en is het korter zomer
De pest is dat je dan 80 hoi posts krijgt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het serieus verboden om hoi te zeggen? Alsjeblieft
Het is niet zo zwart-wit. Het is niet de bedoeling dat iedere keer als iemand de SC verlaat, er meteen 10 anderen op gaan reageren. Dat is puur posten om te posten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het serieus verboden om hoi te zeggen? Alsjeblieft
quote:
Ja, maar dan is het zo'n 1 of the 10000quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ja maar wel standaard lekkermaar ik moet zeggen jij bent leuker
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik had al samen met trololo voorgesteld om een apart 'plekje' te krijgen tussen andere subfora.
dit wordt hem niet ivm meerdere eerdere ONZ SC's die al gefaald zijnquote:
Kappen jijquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:48 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en, laten we die ONZ SC dan centraal zetten, dat is een goed idee
Nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ONZ RADIO] #620 -TT voor alle Nachtbrakers :)
Dittem (zou moeten linken naar een post)
JAAAAAA!!!!quote:
Nou ja true that ze had niks te melden echt eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het zo'n 1 of the 10000Mooi om te zien en alles. Maar ik denk dat jij meer zoekt in een meisje, en meestal vind je dat niet bij dat zulks.
Sorry voor stereotype denken ;p
Ik let er juist extra opquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is niet zo zwart-wit. Het is niet de bedoeling dat iedere keer als iemand de SC verlaat, er meteen 10 anderen op gaan reageren. Dat is puur posten om te posten.
En dat is één van de redenen dat de laatste ONZ SC is gesloten (sommigen hier zullen zich dat nog wel herinneren). Het ziet er naar uit dat het met deze SC ook gaat gebeuren op deze manier.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee.
Welke post, dan lees ik hem even.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nog een format voor een show, maar gezien de afkeer tegen mijn stem door velen is het misschien handig als iemand anders die presenteert:
Radio Onzin Music Panel
Een programma gebaseerd op nieuwe muziek, waarin mensen uit het topic zullen beslissen of een nieuw liedje is goedgekeurd of niet. Ik had in mijn opzet bedacht om alle muziek van de 3voor12 draait... playlist in spotify te halen (hier), maar uiteraard mag en kan je ook uit andere bronnen de nieuwe muziek halen. Het gaat wel echt om muziek dat óf pas in 2011 is gemaakt, óf nog nooit is gedraaid op de radio en dat misschien zou kunnen doorbreken. De manier waarop wij muziek gaan beoordelen had ik als volgt bedacht:
3x [ afbeelding ] = improved
3x [ afbeelding ] = afkappen die plaat
2x [ afbeelding ] = super goed
2x [ afbeelding ] = super slecht
1x [ afbeelding ] = goed
1x [ afbeelding ] = slecht
1x [ afbeelding ] en 1x [ afbeelding ] = niet goed, niet slecht
En dit post men dan in het topic, dus als een plaat zekersteweten vaker gedraaid mag worden op ONZ Radio doe je:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
posten in het topic
Ik zeg niks over jaloeziequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik let er juist extra op![]()
En de paar keer dat ik mensen aansprak op hun msngedrag hier (ja heb ik zelf ook maar dan vooral als het rustig is) dan krijg ik te horen dat ik jaloers ben
M'N NAGEL IS GEBROKENquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou ja true that ze had niks te melden echt eigenlijk
STREAM LOOPT VAST ANYONE?
wat een leuk grapjem en nog relevant ook.quote:
Ik ga er toch eerst 100 keer op fappenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
MONO. MIJN JINGLE PAS DRAAIEN ALS JE DRAAIT VAN 1700 TOT 1900. Ik wil hem niet missen voor de eerste keer.
http://www.onzinradio.nl/rooster/quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga er toch eerst 100 keer op fappen
Hihiquote:
Dit is een vraag over de radioquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.onzinradio.nl/rooster/
Jongens kappen nou met die SC. Open er een topic over, ga lekker pmen of wat dan ook!1
Ik ga geen naam posten jwtquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef Koopa_Troopa het volgende:
[..]
Welke hockeychick had jij gehosseld?
On to the next one.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hihi
Ik heb ook een keer een chick gehosseld en toen kwam ik er na een paar dagen achter dat ze jehova was want ze zei: IK HEB HET HEEL DRUK MET MIJN GELOOF.
En ze mocht eigenlijk geen vriendje en haar ouders waren noobsIk zag een foto van haar op heifs en ze is best leuk
maar ze zit niet meer bij mij op school en ze woont hier ook niet meer volgens mij
Geloof me als je deze naam op hyves in tiept is het de 2e van bovenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef Koopa_Troopa het volgende:
[..]
Voornaam, heb ik wel iets aan en de rest niet
Dat had je dan niet moeten zeggen hequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Geloof me als je deze naam op hyves in tiept is het de 2e van boven
Ja maar die hockeychick van snuf heeft er niks mee te maken. En DV die zogenaamd het hardst roept dat we naar SwJ moeten luisteren blijft dat gesprek maar voeden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een vraag over de radio
negers zijn coolquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef Snuf. het volgende:
Wel veel neger muziek of lijkt dat maar zo
Radio wel, maar alleen zonder de topics.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar die hockeychick van snuf heeft er niks mee te maken. En DV die zogenaamd het hardst roept dat we naar SwJ moeten luisteren blijft dat gesprek maar voeden.
Jullie beseffen dat er dan straks geen radio onzin meer is he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |