Shaorma meestal, friet, sla eroverheen en dan kaas. In de oven en lekker etenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi
[..]
Wat is het dan? Ziet eruit als een berg smurrie
Honnggeeer....quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Shaorma meestal, friet, sla eroverheen en dan kaas. In de oven en lekker eten
Idd, dan ga ik eerder voor een kaassoufflé met frietjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
same here, en als ik er ooit eens kom, bestel ik geen "kapsalon"
Ohja, die bestaat niet waar ik woon.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
wat een narbs, kapsalon @ shoarmatent
doe mij maar broodje shoarma zonder sla zonder saus
Klinkt apart..quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Shaorma meestal, friet, sla eroverheen en dan kaas. In de oven en lekker eten
Sorry, komt door mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:39 schreef Afroman het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
wat is dezen onderaan mijn schermpje
Heb ik maar 4 vriendjes?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
BREAKING NEWS
SperzieboonToon is mijn beste vriend:
[ afbeelding ]
Ik zit precies onder jou! je hebt eht mis!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
BREAKING NEWS
[ afbeelding ]
Als je wat gedronken, dan is dat echt het lekkerste. Geloof mequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd, dan ga ik eerder voor een kaassoufflé met frietjes
[..]
Ohja, die bestaat niet waar ik woon.
[..]
Klinkt apart..
waar kan ik dat zien?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
BREAKING NEWS
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
BREAKING NEWS
[ afbeelding ]
Ik heb m ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:39 schreef Afroman het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
wat is dezen onderaan mijn schermpje
jazekerquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je wat gedronken, dan is dat echt het lekkerste. Geloof me
quote:
Dan heb ik meestal geen honger/verkopen ze het nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je wat gedronken, dan is dat echt het lekkerste. Geloof me
Hoiquote:
Boks JONGUHquote:
Wat ga je draaienquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:41 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik meot straks, wel luisteren he
Baas, kan ik morgen tijdslot 17:00 t/m 19:00 doen ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, jij staat heul ver bij mij vandaan![]()
Jij hebt weer een andere.
Tis wel wat prijzig en redelijk veel. Ik doe het altijd met een stapmaatje delenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan heb ik meestal geen honger/verkopen ze het niet
Maar ik zal het een keer proberen
Waar haal je dit vandaan dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, jij staat heul ver bij mij vandaan![]()
Jij hebt weer een andere.
Ik doe eigenlijk alleen last-minutes, maar voor jou maak ik een uitzondering, ik zet je er in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Baas, kan ik morgen tijdslot 17:00 t/m 19:00 doen ?
stiekem hunker je gewoon een beetje naar hemquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dat fantastisch!
Dat dragems zo dichtbij staat vind ik echter zorgelijk.
Aha okequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tis wel wat prijzig en redelijk veel. Ik doe het altijd met een stapmaatje delen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk alleen last-minutes, maar voor jou maak ik een uitzondering, ik zet je er in.
Datawarning - vriendjesgraaf van januari 2011 Maar topic is nogal zwaar!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan dan?Dacht dat je het in elkaar had gezet met paint
als je het lief vraagt, mag je vast wel een keer met hem mee LARPenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dat fantastisch!
Ja, als je die hebt, heb je officieel geen leven meer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef Spouwerranger het volgende:
Vrienden? Kun je ook al vrienden maken op fok?
JAquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef Spouwerranger het volgende:
Vrienden? Kun je ook al vrienden maken op fok?
Ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dat fantastisch!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Datawarning - vriendjesgraaf van januari 2011 Maar topic is nogal zwaar!
Als je deze link volgt: http://www.fok.nl/gm/graaftool.php
heb je over een paar uur jouw vriendjesgraaf in dat topic
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
als je het lief vraagt, mag je vast wel een keer met hem mee LARPen
once in a lifetime experience ofc
Op een twijfelachtige manier ben ik daar op zich wel blij mee inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, als je die hebt, heb je officieel geen leven meer.
Alleen maar beter, kan je LOTR naspelenquote:
Goed zo!!quote:
Aha..quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, dan kun je die pagina sluiten en moet je over een paar uur in dat topic kijken.
Hahhaquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Op een twijfelachtige manier ben ik daar op zich wel blij mee inderdaad
Ik snap er niks vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Alleen maar beter, kan je LOTR naspelen
Is Dragems de Orc
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zo!!
Hij noemde mij de oma van Radio Onzin![]()
Die smiley van jou bevalt me nietquote:
quote:
ik loop ook maar wat te lullen jongenquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zo!!
Hij noemde mij de oma van Radio Onzin![]()
Ik moest stiekem lachen, maar het blijft lauw ja!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die smiley van jou bevalt me niet
quote:
quote:
Dan ken t ie jou ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vraag aan Afroman hij kent mijn moeder
Ik kijk van 5 tot 6 ATWTquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef Monopoly het volgende:
MORGEN DUS ALLEMAAL LUISTEREN TUSSEN 17:00 EN 19:00
je draait met etenstijd ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef Monopoly het volgende:
Waarom dan he?!~quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef Monopoly het volgende:
Succesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Mensen, ik moet gaanIk heb een date, wish me luck
En dan 19:00 eten. Perfect.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef Monopoly het volgende:
Denk maar niet dat wij ooit kamelenseks gaan hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moest stiekem lachen, maar het blijft lauw ja!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk maar niet dat wij ooit kamelenseks gaan hebben
SNUF WENST LUK LEKKER NEUQENquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Vertrouw vrouwen nooit manquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik sta lekker dicht naast DE koelkastquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
djkoelkast ik ook mijn beste vriend![]()
![]()
[ afbeelding ]
waar zie je dat!!?!?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Poef!quote:
quote:
Wij zijn geen vriendjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Daarom jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je staat er wel bij hoorAlleen een beetje ver weg
De originele This Time Tomorrowquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Deze man snapt het. DAT NIEUWE ALBUM _O _
Ik weet het nietquote:
Ik weet het nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat gaan we er aan doen?
Nu ga ik eerst even eten, bami
DOeii
Eerder mag ookquote:
The Rolling Stones- Tumbling Dicequote:
Ik bashte niks, ik zei alleen dat hij hem uit moest zetten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:53 schreef Afroman het volgende:
[..]
moet je dat nummer maar niet bashen
Binnenkort een keertje daten ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het nietAls de tijd rijp is
quote:
dat is toch hetzelfdequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:53 schreef Koopa_Troopa het volgende:
[..]
Ik bashte niks, ik zei alleen dat hij hem uit moest zetten.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan daten met vriendlief
Elmofan !!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:54 schreef Driepink het volgende:
hahaha iedereen die onder mij post is een homo/lesbienne!
Ja, gelukkig zijn er genoeg andere vrijgezelle fokstersquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:54 schreef Driepink het volgende:
hahaha iedereen die onder mij post is een homo/lesbienne!
Maar ook niet mooiquote:
Help je mij mee om een vrijgezelle fokster te vinden ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zijn er genoeg andere vrijgezelle foksters
zo een piercing welquote:
De piercing nietquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Help je mij mee om een vrijgezelle fokster te vinden ?
Het lijkt me echt vervelend zittenquote:
Lief, humorvol meisje, die houdt van gezelligheid, haarkleur maakt niet uit , en zo tussen de 20 en de 28 jaar zoietsquote:
Mij ook.. Lijkt me ook dat het je tandvlees/tanden kapot maaktquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:56 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Het lijkt me echt vervelend zitten
Dan was ik sowieso te jong geweestquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lief, humorvol meisje, die houdt van gezelligheid, haarkleur maakt niet uit , en zo tussen de 20 en de 28 jaar zoiets
Doet het ook. Tenzij je er voorzichtig mee bent en vaak bij de tandarts langsgaat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mij ook.. Lijkt me ook dat het je tandvlees/tanden kapot maakt
Wie mooi wilt zijn moet pijn leidenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mij ook.. Lijkt me ook dat het je tandvlees/tanden kapot maakt
Open je een date topic voor mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan was ik sowieso te jong geweest![]()
Maar kan zo 1, 2, 3 even op niemand komen
Niet doen, gewoon nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doet het ook. Tenzij je er voorzichtig mee bent en vaak bij de tandarts langsgaat.
Ik zou het risico niet nemen..quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doet het ook. Tenzij je er voorzichtig mee bent en vaak bij de tandarts langsgaat.
Iddquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:58 schreef Afroman het volgende:
[..]
ik probeer wanhopig naar beneden te scrollen, maar tevergeefs
is het dan niet wat onhandigquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iedere piercing heeft nadelen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zou het risico niet nemen..
Verder had ik ook ergens gelezen dat het metaal op een of andere manier kan gaan ioniseren, wat best schadelijk is.
Die heb ik er maar even van af gekniptquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:58 schreef Afroman het volgende:
[..]
ik probeer wanhopig naar beneden te scrollen, maar tevergeefs
Wil jij een piercing nemen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iedere piercing heeft nadelen.
Behalve een eikelpiercingquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mag ik het origineel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Die heb ik er maar even van af geknipt
je zou zon idioot lijstje meoten maken met:quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
PUB denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, weet niet waar het meest succes kans is....
Ja, daarom hou ik het op oorbellen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die kans is sowieso laagquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, weet niet waar het meest succes kans is....
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, daarom hou ik het op oorbellen.
[..]
Die kans is sowieso laag
Niet doen, daar verneuk je alleen maar mee, ik vind het ook niet mooiquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. Zo'n side labret als in het filmpje.
dus...????quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
nee is van een goede vriendin
En bedanktquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lief, humorvol meisje, die houdt van gezelligheid, haarkleur maakt niet uit , en zo tussen de 20 en de 28 jaar zoiets
het gaat al de goede kant opquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:01 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als vergoeding
Mooiquote:
epilepsiequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef Ragboer het volgende:
Voor al mijn gabbermatties: Kale koppen niet te stoppen! #2
[ afbeelding ]
Je bent een negerquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef Ragboer het volgende:
Voor al mijn gabbermatties: Kale koppen niet te stoppen! #2
[ afbeelding ]
van youtube gedownloadquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef Koopa_Troopa het volgende:
VLC zegt dat deze liedje met lyrics is
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je zou zon idioot lijstje meoten maken met:
Voordelen: Nadelen:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je bent een neger
P.S Met alle respect hoor
het was neit heel seriues bedoeldquote:
ragboer is geen neger.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je bent een neger
P.S Met alle respect hoor
quote:
ik wil wel trainen alleen mijn arm is gekneusdquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mwah, redelijk. ben wel kapot nu, was al moe voordat ik ging.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
probeer je emoties in worden te zetten i.p.v van die emogif
wat een boyquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi
* Huppelmuts zet de radio weer aan
Lekker gegeten en kentje gedaan?quote:
Goeden meisjequote:
Rokenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:14 schreef Monopoly het volgende:
Ik rookte voorheen altijd L&M rood ¤ 6,-
Nah, nee. Niet lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:14 schreef Monopoly het volgende:
Rokenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:14 schreef Monopoly het volgende:
Op een woensdag?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga naar mijn "feestje"
Adios!
Heldquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JA MAAR HEE IK ROOK NIET MEER HOOR!!! DIT IS ALWEER MIJN 4e DAG ZONDER SIGARETTEN
Elke dag wel een feest hieroquote:
Toch geen maandelijks feestje he?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga naar mijn "feestje"
Adios!
Ojaquote:
ik vat hem nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Toch geen maandelijks feestje he?
ik weet het nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zijn we al betere vriendjes?
Je hebt wel eens meisjes die het over hun 'maandelijkse feestje' hebben, dat eigenlijk niet zo feestelijk is..quote:
Nee, die heb ik nog nooit gehoordquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je hebt wel eens meisjes die het over hun 'maandelijkse feestje' hebben, dat eigenlijk niet zo feestelijk is..
Hier welquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zijn we al betere vriendjes?
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Chocolate-chick
Zeroku
Teal
Oceanview
honkeytonk
Michhas
tdrone
Rockiejj
Huppelmuts
HappyBob
Lutte
mc-Piel
sharr
djkoelkast
iBenny
Beach
Snuf.
Ragboer
QuincydeKoster
Stuart
Knetterkrankjorum
Driepink
SperzieboonToon
Bos81
dragems
Ajacied422
-Datdus-
MaleDuck
ViezeFreddiey
trolololo
JApieman
kanovinnie
Dyr.
Het_Fenomeen
naatje_1
Henkie94
NBT
FreezePop
Zokunen
Nitrouz
Graseter
Pizzalucht
Boterhamzakje
Franneh
Dromenvangertje
DevilsWhore
JanPiraat
Ezechielk
Patje1987
mistyl
Hahhaquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nog nooit gehoord
Maar nee, die heb ik niet
En dan met maandverband als slingers?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je hebt wel eens meisjes die het over hun 'maandelijkse feestje' hebben, dat eigenlijk niet zo feestelijk is..
Ze zet het raam open achter me, dus nu zit ik in de kou.quote:
Je ouders zijn gescheiden ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Ze zet het raam open achter me, dus nu zit ik in de kou.
En daarbij zegt ze de hele tijd dat ik net zo lui en gemakzuchtig en kansloos ben als mijn vader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |