Shaorma meestal, friet, sla eroverheen en dan kaas. In de oven en lekker etenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi
[..]
Wat is het dan? Ziet eruit als een berg smurrie
Honnggeeer....quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Shaorma meestal, friet, sla eroverheen en dan kaas. In de oven en lekker eten
Idd, dan ga ik eerder voor een kaassoufflé met frietjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
same here, en als ik er ooit eens kom, bestel ik geen "kapsalon"
Ohja, die bestaat niet waar ik woon.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
wat een narbs, kapsalon @ shoarmatent
doe mij maar broodje shoarma zonder sla zonder saus
Klinkt apart..quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Shaorma meestal, friet, sla eroverheen en dan kaas. In de oven en lekker eten
Sorry, komt door mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:39 schreef Afroman het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
wat is dezen onderaan mijn schermpje
Heb ik maar 4 vriendjes?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
BREAKING NEWS
SperzieboonToon is mijn beste vriend:
[ afbeelding ]
Ik zit precies onder jou! je hebt eht mis!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
BREAKING NEWS
[ afbeelding ]
Als je wat gedronken, dan is dat echt het lekkerste. Geloof mequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd, dan ga ik eerder voor een kaassoufflé met frietjes
[..]
Ohja, die bestaat niet waar ik woon.
[..]
Klinkt apart..
waar kan ik dat zien?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
BREAKING NEWS
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
BREAKING NEWS
[ afbeelding ]
Ik heb m ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:39 schreef Afroman het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
wat is dezen onderaan mijn schermpje
jazekerquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je wat gedronken, dan is dat echt het lekkerste. Geloof me
quote:
Dan heb ik meestal geen honger/verkopen ze het nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je wat gedronken, dan is dat echt het lekkerste. Geloof me
Hoiquote:
Boks JONGUHquote:
Wat ga je draaienquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:41 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik meot straks, wel luisteren he
Baas, kan ik morgen tijdslot 17:00 t/m 19:00 doen ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, jij staat heul ver bij mij vandaan![]()
Jij hebt weer een andere.
Tis wel wat prijzig en redelijk veel. Ik doe het altijd met een stapmaatje delenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan heb ik meestal geen honger/verkopen ze het niet
Maar ik zal het een keer proberen
Waar haal je dit vandaan dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, jij staat heul ver bij mij vandaan![]()
Jij hebt weer een andere.
Ik doe eigenlijk alleen last-minutes, maar voor jou maak ik een uitzondering, ik zet je er in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Baas, kan ik morgen tijdslot 17:00 t/m 19:00 doen ?
stiekem hunker je gewoon een beetje naar hemquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dat fantastisch!
Dat dragems zo dichtbij staat vind ik echter zorgelijk.
Aha okequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tis wel wat prijzig en redelijk veel. Ik doe het altijd met een stapmaatje delen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk alleen last-minutes, maar voor jou maak ik een uitzondering, ik zet je er in.
Datawarning - vriendjesgraaf van januari 2011 Maar topic is nogal zwaar!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan dan?Dacht dat je het in elkaar had gezet met paint
als je het lief vraagt, mag je vast wel een keer met hem mee LARPenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dat fantastisch!
Ja, als je die hebt, heb je officieel geen leven meer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef Spouwerranger het volgende:
Vrienden? Kun je ook al vrienden maken op fok?
JAquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef Spouwerranger het volgende:
Vrienden? Kun je ook al vrienden maken op fok?
Ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dat fantastisch!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Datawarning - vriendjesgraaf van januari 2011 Maar topic is nogal zwaar!
Als je deze link volgt: http://www.fok.nl/gm/graaftool.php
heb je over een paar uur jouw vriendjesgraaf in dat topic
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
als je het lief vraagt, mag je vast wel een keer met hem mee LARPen
once in a lifetime experience ofc
Op een twijfelachtige manier ben ik daar op zich wel blij mee inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, als je die hebt, heb je officieel geen leven meer.
Alleen maar beter, kan je LOTR naspelenquote:
Goed zo!!quote:
Aha..quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, dan kun je die pagina sluiten en moet je over een paar uur in dat topic kijken.
Hahhaquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Op een twijfelachtige manier ben ik daar op zich wel blij mee inderdaad
Ik snap er niks vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Alleen maar beter, kan je LOTR naspelen
Is Dragems de Orc
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zo!!
Hij noemde mij de oma van Radio Onzin![]()
Die smiley van jou bevalt me nietquote:
quote:
ik loop ook maar wat te lullen jongenquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zo!!
Hij noemde mij de oma van Radio Onzin![]()
Ik moest stiekem lachen, maar het blijft lauw ja!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die smiley van jou bevalt me niet
quote:
quote:
Dan ken t ie jou ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vraag aan Afroman hij kent mijn moeder
Ik kijk van 5 tot 6 ATWTquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef Monopoly het volgende:
MORGEN DUS ALLEMAAL LUISTEREN TUSSEN 17:00 EN 19:00
je draait met etenstijd ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef Monopoly het volgende:
Waarom dan he?!~quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef Monopoly het volgende:
Succesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Mensen, ik moet gaanIk heb een date, wish me luck
En dan 19:00 eten. Perfect.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef Monopoly het volgende:
Denk maar niet dat wij ooit kamelenseks gaan hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moest stiekem lachen, maar het blijft lauw ja!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk maar niet dat wij ooit kamelenseks gaan hebben
SNUF WENST LUK LEKKER NEUQENquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Vertrouw vrouwen nooit manquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik sta lekker dicht naast DE koelkastquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
djkoelkast ik ook mijn beste vriend![]()
![]()
[ afbeelding ]
waar zie je dat!!?!?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
djkoelkast ik ook mijn beste vriend![]()
![]()
[ afbeelding ]
Poef!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |