Dan heb ik meestal geen honger/verkopen ze het nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je wat gedronken, dan is dat echt het lekkerste. Geloof me
Hoiquote:
Boks JONGUHquote:
Wat ga je draaienquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:41 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik meot straks, wel luisteren he
Baas, kan ik morgen tijdslot 17:00 t/m 19:00 doen ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, jij staat heul ver bij mij vandaan![]()
Jij hebt weer een andere.
Tis wel wat prijzig en redelijk veel. Ik doe het altijd met een stapmaatje delenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan heb ik meestal geen honger/verkopen ze het niet
Maar ik zal het een keer proberen
Waar haal je dit vandaan dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, jij staat heul ver bij mij vandaan![]()
Jij hebt weer een andere.
Ik doe eigenlijk alleen last-minutes, maar voor jou maak ik een uitzondering, ik zet je er in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Baas, kan ik morgen tijdslot 17:00 t/m 19:00 doen ?
stiekem hunker je gewoon een beetje naar hemquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dat fantastisch!
Dat dragems zo dichtbij staat vind ik echter zorgelijk.
Aha okequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tis wel wat prijzig en redelijk veel. Ik doe het altijd met een stapmaatje delen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk alleen last-minutes, maar voor jou maak ik een uitzondering, ik zet je er in.
Datawarning - vriendjesgraaf van januari 2011 Maar topic is nogal zwaar!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan dan?Dacht dat je het in elkaar had gezet met paint
als je het lief vraagt, mag je vast wel een keer met hem mee LARPenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dat fantastisch!
Dat dragems zo dichtbij staat vind ik echter zorgelijk.
Ja, als je die hebt, heb je officieel geen leven meer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef Spouwerranger het volgende:
Vrienden? Kun je ook al vrienden maken op fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |