Toch geen maandelijks feestje he?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga naar mijn "feestje"
Adios!
Ojaquote:
ik vat hem nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Toch geen maandelijks feestje he?
ik weet het nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zijn we al betere vriendjes?
Je hebt wel eens meisjes die het over hun 'maandelijkse feestje' hebben, dat eigenlijk niet zo feestelijk is..quote:
Nee, die heb ik nog nooit gehoordquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je hebt wel eens meisjes die het over hun 'maandelijkse feestje' hebben, dat eigenlijk niet zo feestelijk is..
Hier welquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zijn we al betere vriendjes?
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Chocolate-chick
Zeroku
Teal
Oceanview
honkeytonk
Michhas
tdrone
Rockiejj
Huppelmuts
HappyBob
Lutte
mc-Piel
sharr
djkoelkast
iBenny
Beach
Snuf.
Ragboer
QuincydeKoster
Stuart
Knetterkrankjorum
Driepink
SperzieboonToon
Bos81
dragems
Ajacied422
-Datdus-
MaleDuck
ViezeFreddiey
trolololo
JApieman
kanovinnie
Dyr.
Het_Fenomeen
naatje_1
Henkie94
NBT
FreezePop
Zokunen
Nitrouz
Graseter
Pizzalucht
Boterhamzakje
Franneh
Dromenvangertje
DevilsWhore
JanPiraat
Ezechielk
Patje1987
mistyl
Hahhaquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nog nooit gehoord
Maar nee, die heb ik niet
En dan met maandverband als slingers?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je hebt wel eens meisjes die het over hun 'maandelijkse feestje' hebben, dat eigenlijk niet zo feestelijk is..
Ze zet het raam open achter me, dus nu zit ik in de kou.quote:
Je ouders zijn gescheiden ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Ze zet het raam open achter me, dus nu zit ik in de kou.
En daarbij zegt ze de hele tijd dat ik net zo lui en gemakzuchtig en kansloos ben als mijn vader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |