abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92606197
quote:
2s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef Tamashii het volgende:
Hoe weet je welke schoenen je moet kiezen? Of is elke goede hardloopschoen eigenlijk goed? :D
Je laten adviseren in een goede hardloopwinkel :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_92614972
Zo en we zijn weer terug van les 7.

Ging op zich erg goed, wist mijn tempo goed te houden alleen erg veel last van mijn scheenbeen in het begin maar dit verdween gelukkig al snel.

Nu een welverdiende rust op de bank en overmorgen les 8!
pi_92616037
Morgen les 14, die ik eigenlijk gisteren had moeten lopen O~)
pi_92627122
Woensdagavond geveld door de griep, gisteren hele dag in bed, voel me nu gelukkig wat beter.

Morgen les 07 en mezelf voorbereiden op de 10 kilometer (Groet uit Schoorl Run) van zondag. Gaat een zwaar weekendje worden, maar maandag gewoon weer les 08.

Fijn weekend allemaal. :)
pi_92627160
als je griep hebt dan duurt dat meestal wat langer dan 2 dagen en als je koorts hebt gehad/hebt mag je de dagen dat je koorts had/hebt x2 dagen niet rennen! google maar.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92628035
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 17:22 schreef Aukje83 het volgende:
:D
Nou ja als je gaat hardlopen om af te vallen om maar iets te noemen dan ga je wat mij betreft voorbij aan het feit dat het ten eerste een sport is die net als alle andere sporten vraagt dat je techniek opbouwt en een verstandhouding met je lichaam ontwikkelt. En dan gaat het vrij makkelijk mis, al zijn er altijd mensen die er op een natuurlijke manier zo mee weglopen.
Ik ben zelf iemand die in het begin ook echt wel heeft afgezien hoor :D Maar daar moet je je niet door laten kennen!
Ik wilde niemand demotiveren mijn excuses haha.
Boy do I know it.
Ik ben al vaker afgehaakt omdat ik tot de conclusie kwam dat ik gewoon de bouw niet heb voor hardlopen. Het is gewoon niet echt aangenaam in het begin, en dat begin duurt nogal lang. Maar nu weet ik dat ik gewoon geduld moet hebben en dat er een omslagpunt moet komen waarna het lopen stukken lekkerder zal gaan. Ik denk echt dat iedereen dit kan!
pi_92630518
Net een heerlijk stuk gelopen. Nu ik langere afstanden kan lopen kan ik ook steeds verder het bos in, waar ik het veel fijner vind lopen dan op de fietspaden er naartoe. Vandaag viel het me trouwens op dat veel mensen hun armen heel raar en laag naast zich laten wapperen :D
pi_92630803
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 11:56 schreef Horchata het volgende:
Net een heerlijk stuk gelopen. Nu ik langere afstanden kan lopen kan ik ook steeds verder het bos in, waar ik het veel fijner vind lopen dan op de fietspaden
er naartoe. Vandaag viel het me trouwens op dat veel mensen hun armen heel raar en laag naast zich laten wapperen :D
Als je je armen hoger tegen je borst aanhoudt tijdens het rennen ( heb ik me laten vertellen) heb je (nog) zwakke buikspieren. En de kruisbeweging die je dan met je armen maakt tijdens het rennen zou net de verkeerde houding zijn. Lager schijnt beter te zijn zodat een voorwaartse beweging ontstaat. Pompen met je ellebogen naar achter als het ware.

Of bedoelde je dat de armen bijna 'dood' hingen langs het lichaam?
II 'Who runs in circles never gets far' II
pi_92630859
hoe langer ik loop en hoe verder des te vaker heb ik mijn armen lager langs mijn lichaam. wel nog gebogen maar mijn handen zitten dan op navelhoogte zeg maar ipv borsthoogte... loopt meer ontspannen gedurende ene half uur/drie kwartier dan armen hoog...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92631825
Ok, ik ga het maar proberen. Al voel ik me nog steeds vreemd met die medicijnen, ik stop gewoon als het niet lukt.
Spoilers!
pi_92633948
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, ik ga het maar proberen. Al voel ik me nog steeds vreemd met die medicijnen, ik stop gewoon als het niet lukt.
Ik heb les 4 toch helemaal uitgelopen, wat een meevaller! De muziek was qua tempo vandaag wel wat beter. De les zelf was gewoon hetzelfde als les 3.
Spoilers!
pi_92651878
:W Mijn eerste les met Evy zit erop, wist dat mijn conditie bagger was maar zo erg... buh. Nu maar eens douchen.
pi_92654703
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:53 schreef douche-eendje het volgende:
:W Mijn eerste les met Evy zit erop, wist dat mijn conditie bagger was maar zo erg... buh. Nu maar eens douchen.
Je zult versteld staan hoe snel je conditie omhoog gaat! :D
pi_92655500
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:04 schreef ClearOdds het volgende:

[..]

Als je je armen hoger tegen je borst aanhoudt tijdens het rennen ( heb ik me laten vertellen) heb je (nog) zwakke buikspieren. En de kruisbeweging die je dan met je armen maakt tijdens het rennen zou net de verkeerde houding zijn. Lager schijnt beter te zijn zodat een voorwaartse beweging ontstaat. Pompen met je ellebogen naar achter als het ware.

Of bedoelde je dat de armen bijna 'dood' hingen langs het lichaam?
Ze leken een beetje willekeurig langs het lichaam te slapperen, ik vond het er nogal oncomfortabel uitzien. Maar blijkbaar komt dat omdat ik zwakke buikspieren heb? :')
  † In Memoriam † vrijdag 11 februari 2011 @ 21:25:13 #265
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_92656022
Ik heb gefaald vandaag. Ik zou hardlopen, maar ik ben heel erg moe. Brak enzo, hele week al. Dat terwijl die bui me van de week nog wel een zetje gaf om te gaan lopen. Nu ga ik maandag pas weer. }:|.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_92657969
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:59 schreef Ardbeg het volgende:

[..]

Je zult versteld staan hoe snel je conditie omhoog gaat! :D
Ik zal het merken, in het ergste geval doe ik week 1 een aantal keer opnieuw, dat maakt ook niet uit :).
pi_92661228
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:45 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Boy do I know it.
Ik ben al vaker afgehaakt omdat ik tot de conclusie kwam dat ik gewoon de bouw niet heb voor hardlopen. Het is gewoon niet echt aangenaam in het begin, en dat begin duurt nogal lang. Maar nu weet ik dat ik gewoon geduld moet hebben en dat er een omslagpunt moet komen waarna het lopen stukken lekkerder zal gaan. Ik denk echt dat iedereen dit kan!
Ik ook hoor (dat iedereen het kan). Verschilt wel per persoon, maar als je geduldig bent dan kom je een heel eind (letterlijk/figuurlijk) :P.
pi_92664230
Ik werd vandaag aangemoedigd langs de weg door een Oostblok omaatje met een schattig hoofddoekje vanmiddag. Ik liep langs haar grijze jaren '50 flat, het was even of ik weer terug was in Polen. Ze riep heel hard "super, super" terwijl ze met haar vuist naar me zwaaide!
Spoilers!
pi_92667079
Kijk eens aan, je eerste supporter heeft al post gevat :P Moet je maar elke dag langsrennen dan hey ;)
pi_92669983
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 21:13 schreef Horchata het volgende:

[..]

Ze leken een beetje willekeurig langs het lichaam te slapperen, ik vond het er
nogal oncomfortabel uitzien. Maar blijkbaar komt dat omdat ik zwakke buikspieren heb? :')
Haha nee onze buikspieren zijn nog niet zo lang getraind en moeten nog wennen :p
II 'Who runs in circles never gets far' II
pi_92673336
gisteren had ik een kater :') maar vandaag ga ik weer :P *O*
Ja doei.
pi_92675919
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 08:22 schreef ClearOdds het volgende:

[..]

Haha nee onze buikspieren zijn nog niet zo lang getraind en moeten nog wennen :p
Ach, ik vind met de armen omhoog sowieso wat actiever/sportiever eruitzien :+
  zaterdag 12 februari 2011 @ 14:47:05 #273
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_92679133
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
gisteren had ik een kater :') maar vandaag ga ik weer :P *O*
Ik heb nog steeds een kater, dus ik wacht tot het voorjaar. Maar hij is wel lief hoor, hij ligt nu in de vensterbank te slapen. O+

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_92679484
Spierpijn... maar dat is inmiddels al weer over, op vrijwilligerswerk even 12 hokken schoongemaakt & wat klanten geholpen :)
pi_92686971
Run 12 achter de rug. Die laatste minuuuuuut, aargh! Maar gehaald, eerste 4 weken zitten er op. Morgen een muffin als traktatie, jaaaa.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')