Je laten adviseren in een goede hardloopwinkelquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef Tamashii het volgende:
Hoe weet je welke schoenen je moet kiezen? Of is elke goede hardloopschoen eigenlijk goed?
Boy do I know it.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:22 schreef Aukje83 het volgende:
Nou ja als je gaat hardlopen om af te vallen om maar iets te noemen dan ga je wat mij betreft voorbij aan het feit dat het ten eerste een sport is die net als alle andere sporten vraagt dat je techniek opbouwt en een verstandhouding met je lichaam ontwikkelt. En dan gaat het vrij makkelijk mis, al zijn er altijd mensen die er op een natuurlijke manier zo mee weglopen.
Ik ben zelf iemand die in het begin ook echt wel heeft afgezien hoorMaar daar moet je je niet door laten kennen!
Ik wilde niemand demotiveren mijn excuses haha.
Als je je armen hoger tegen je borst aanhoudt tijdens het rennen ( heb ik me laten vertellen) heb je (nog) zwakke buikspieren. En de kruisbeweging die je dan met je armen maakt tijdens het rennen zou net de verkeerde houding zijn. Lager schijnt beter te zijn zodat een voorwaartse beweging ontstaat. Pompen met je ellebogen naar achter als het ware.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:56 schreef Horchata het volgende:
Net een heerlijk stuk gelopen. Nu ik langere afstanden kan lopen kan ik ook steeds verder het bos in, waar ik het veel fijner vind lopen dan op de fietspaden
er naartoe. Vandaag viel het me trouwens op dat veel mensen hun armen heel raar en laag naast zich laten wapperen
Ik heb les 4 toch helemaal uitgelopen, wat een meevaller! De muziek was qua tempo vandaag wel wat beter. De les zelf was gewoon hetzelfde als les 3.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, ik ga het maar proberen. Al voel ik me nog steeds vreemd met die medicijnen, ik stop gewoon als het niet lukt.
Je zult versteld staan hoe snel je conditie omhoog gaat!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:53 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn eerste les met Evy zit erop, wist dat mijn conditie bagger was maar zo erg... buh. Nu maar eens douchen.
Ze leken een beetje willekeurig langs het lichaam te slapperen, ik vond het er nogal oncomfortabel uitzien. Maar blijkbaar komt dat omdat ik zwakke buikspieren heb?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:04 schreef ClearOdds het volgende:
[..]
Als je je armen hoger tegen je borst aanhoudt tijdens het rennen ( heb ik me laten vertellen) heb je (nog) zwakke buikspieren. En de kruisbeweging die je dan met je armen maakt tijdens het rennen zou net de verkeerde houding zijn. Lager schijnt beter te zijn zodat een voorwaartse beweging ontstaat. Pompen met je ellebogen naar achter als het ware.
Of bedoelde je dat de armen bijna 'dood' hingen langs het lichaam?
Ik zal het merken, in het ergste geval doe ik week 1 een aantal keer opnieuw, dat maakt ook niet uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:59 schreef Ardbeg het volgende:
[..]
Je zult versteld staan hoe snel je conditie omhoog gaat!
Ik ook hoor (dat iedereen het kan). Verschilt wel per persoon, maar als je geduldig bent dan kom je een heel eind (letterlijk/figuurlijk)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Boy do I know it.
Ik ben al vaker afgehaakt omdat ik tot de conclusie kwam dat ik gewoon de bouw niet heb voor hardlopen. Het is gewoon niet echt aangenaam in het begin, en dat begin duurt nogal lang. Maar nu weet ik dat ik gewoon geduld moet hebben en dat er een omslagpunt moet komen waarna het lopen stukken lekkerder zal gaan. Ik denk echt dat iedereen dit kan!
Haha nee onze buikspieren zijn nog niet zo lang getraind en moeten nog wennen :pquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:13 schreef Horchata het volgende:
[..]
Ze leken een beetje willekeurig langs het lichaam te slapperen, ik vond het er
nogal oncomfortabel uitzien. Maar blijkbaar komt dat omdat ik zwakke buikspieren heb?
Ach, ik vind met de armen omhoog sowieso wat actiever/sportiever eruitzienquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:22 schreef ClearOdds het volgende:
[..]
Haha nee onze buikspieren zijn nog niet zo lang getraind en moeten nog wennen :p
Ik heb nog steeds een kater, dus ik wacht tot het voorjaar. Maar hij is wel lief hoor, hij ligt nu in de vensterbank te slapen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
gisteren had ik een katermaar vandaag ga ik weer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |