quote:
hoeveel heb ik er gehad vandaag?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:05 schreef Teal het volgende:
[..]
Als je je vinger uit je broek haalt kan je ook lapo halen
0?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hoeveel heb ik er gehad vandaag?
Wedden dat ik er meer kan halen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hoeveel heb ik er gehad vandaag?
Nu al eten? dan heb je om 8u weer hongerquote:
1.quote:
Joh.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wedden dat ik er meer kan halen?
8 uur drink ik thee en een koekjequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef Teal het volgende:
[..]
Nu al eten? dan heb je om 8u weer honger
of moet je na sesamstraat naar bed
koekje drinken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
8 uur drink ik thee en een koekje
Vloeibaare koekjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
8 uur drink ik thee en een koekje
Nu heb ik zin in vla met schuddebuikjesquote:
Ahwquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in vla met schuddebuikjes
Dat is oneerlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wedden dat ik er meer kan halen?
B&Jquote:
Schuddebuikjes laten mij schuddebuiken en mijn schuddebuiken laat de aarde schuddenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was da?quote:Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef Teal het volgende:
[..]
Schuddebuikjes laten mij schuddebuiken en mijn schuddebuiken laat de aarde schuddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit te twijfelen wat ik moet gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Was da?of
There is a time of cumming and going.
[..]
Schuddebuikjes laten mij schuddebuiken en mijn schuddebuiken laat de aarde schuddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schuddebuikjes zijn lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Was da?
Niet op brood.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
[..]
Schuddebuikjes laten mij schuddebuiken en mijn schuddebuiken laat de aarde schuddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IJs van Ben en Jerry'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Was da?
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Dankjequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen wat ik moet gebruikenof
Wel op broodquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schuddebuikjes zijn lekker.
Niet op brood.
Niet op brood!quote:
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik eet schuddebuikjes altijd in een kommetje met yoghurtben ik raar?
Ga naar google en schaam jequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef Oceanview het volgende:
Ben ik raar als ik niet weet wat schuddebuikjes zijn?
Ach wel nee johquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb een foto gepost in US en ik zie dat ik er daar heel stom uit zie
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef Teal het volgende:
[..]
Nu al eten? dan heb je om 8u weer honger
of moet je na sesamstraat naar bed
ik ging om 5 uur etenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
half 6 is niet kwart over 5
Als ik om 5 uur eet verga ik van de honger de rest van de avondquote:
Er ligt nog wat kip in de ovenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als ik om 5 uur eet verga ik van de honger de rest van de avond
hmm ik eet een schotel van sperziebonen en sate ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Er ligt nog wat kip in de oven
Ken ik niet, maar als ik het me voorstel lijkt het me niet lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm ik eet een schotel van sperziebonen en sate ofzo
Ik zou het niet weten, mijn lievelingseten is rookworstquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar als ik het me voorstel lijkt het me niet lekker
ik heb een worst maar hij rookt wel nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, mijn lievelingseten is rookworst
Dankje.quote:
Dat is leuk.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, mooie blauw/groen achtige ogen
jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
iCarly is leuk, alleen jammer van dat nasynchronisatie
Disney channelquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
iCarly is leuk, alleen jammer van dat nasynchronisatie
Wil je een hapje van mijn eten?quote:
geen upcquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Disney channel
[..]
Wil je een hapje van mijn eten?
wat eet jij??quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Disney channel
[..]
Wil je een hapje van mijn eten?
Gimme Kipquote:
Heb je geen upc voor nodig, ik had het via de kabel.quote:
Kom maar halen, er is ook worstquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat eet jij??
[..]
Gimme Kip
Kip pesto salade.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat eet jij??
[..]
Gimme Kip
Jawel, Disney Channel is UPC onlyquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je geen upc voor nodig, ik had het via de kabel.
ik wil de worst welquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kom maar halen, er is ook worst
Dat mag jij doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan haal je hem er maar uit
Jij had er toch zin in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat doen?
oke oke je hebt gelijk ik doe de knoopjes en jij de restquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar het is ook voor jouw genot hoor
oke mooizoquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
oke oke je hebt gelijk ik doe de knoopjes en jij de rest
heey kresquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef kres het volgende:
ohh dan doe ik het niet eens zo slecht... 16 mailtjes maar..
Nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel, Disney Channel is UPC only
Ik heb het op de kabel.quote:
Nein.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel, Disney Channel is UPC only
arme jijquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
pff nog even wachten voor het eten
Ook in Gederland?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja en UPC doet toch ook de kabel?
Ja, niet UPC-only.quote:
Ik ook niet ... En al zou ik hem wel hebben zou ik nog niet weten wat ik er mee aan zou moeten ...quote:
Tv kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:11 schreef kres het volgende:
[..]
Ik ook niet ... En al zou ik hem wel hebben zou ik nog niet weten wat ik er mee aan zou moeten ...
OH NOESquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
http://www.disney.nl/DisneyChannel/subscribe.html
je hebt gelijk OV.
Hehequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
http://www.disney.nl/DisneyChannel/subscribe.html
je hebt gelijk OV.
Het is leuk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:11 schreef kres het volgende:
[..]
Ik ook niet ... En al zou ik hem wel hebben zou ik nog niet weten wat ik er mee aan zou moeten ...
Ja zelfs in de bioscoopquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik kijk geen tv, ik FOK! alleen maar
Michhas was nog zowel in de filmquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik miste mijn FOK!vriendjes
Ja. En Witch komt erop en dat is leuk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit en in de avond gewoon engels
Ja maar hij zei niks tegen mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Michhas was nog zowel in de film
quote:
Hij was druk bezig met Angelina Jolie, die weer druk met AP wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar hij zei niks tegen mij
Ja als ik geen slaap kan vatten ..quote:
Ben ik blij dat ik geen goede internettelefoon heb.quote:
ja maar Michhas bleek AP te zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij was druk bezig met Angelina Jolie, die weer druk met AP was
Ja, zo'n standaard filmquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar Michhas bleek AP te zijn
Ha ha ha ...quote:
Ik heb een goede internettelefoon maar geen internetquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geen goede internettelefoon heb.
Amersfoort, op de grens van leusden (lockhorsterbos)quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:21 schreef kres het volgende:
[..]
Ha ha ha ...
Woon jij ook in Leusden ?
Nee ik zit aan de andere kant van het dorp.
Fok gebruikt geen internet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb een goede internettelefoon maar geen internet
Ahh oke ..quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:22 schreef Teal het volgende:
[..]
Amersfoort, op de grens van leusden (lockhorsterbos)
Ahhhh zo ..quote:
Iets met eten en zo..quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Nou dat komt mooi uit toch ..quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef Teal het volgende:
[..]trouw met me dan verhuizen we naar ZwisterlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Of Denemarkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
trouw met me dan verhuizen we naar Zwisterland
Ik mag in 2 dagen 2 boeken uitlezen en een volledig verslag erover opmakenquote:
lang leve de uittrekselsquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:42 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik mag in 2 dagen 2 boeken uitlezen en een volledig verslag erover opmaken
Hoe lang wist je al dat overmorgen de deadline was?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:42 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:42 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
quote:
Vandaag te horen gekregenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe lang wist je al dat overmorgen de deadline was?
2 maandenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe lang wist je al dat overmorgen de deadline was?
Idd ja, zoals je al wist is dit voor mij een complete stress periodequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
heey kwins, lang niet gezien beeb
oehh sterkte danquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:52 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Idd ja, zoals je al wist is dit voor mij een complete stress periodeBen nu ook weer lezen/verwerken
Kelvinquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wie was jij ookalweer? Jared ofzo?
Ja, Daisy duck is de engelse benaming voor Katrien, maar dat wist je wellicht al..quote:
Jup.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, Daisy duck is de engelse benaming voor Katrien, maar dat wist je wellicht al..
Scheld iemand uit voor vieze vuile debiel en zeg dat hij dood mag vallen..quote:
En dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Scheld iemand uit voor vieze vuile debiel en zeg dat hij dood mag vallen..
okquote:
wat kies je, tv kijken of geile praatjes?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef Teal het volgende:
[..]
Wil tv kijken, maar is leuk hier dus moet kiezen
Hopen dat een mod/fa het leest en dan krijg je een ban. Ben je dus even van FOK af.quote:
Tv kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat kies je, tv kijken of geile praatjes?
wooooow, dan gaat het je zeker lukkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
Hmm dat boeken lezen gaat verdomd snel, in een half uur 93 paginas gelezen
hmm je bent een boekenwormquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
Hmm dat boeken lezen gaat verdomd snel, in een half uur 93 paginas gelezen
tzijn de verslagen waar ik moeite mee hebquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:31 schreef NBT het volgende:
[..]
wooooow, dan gaat het je zeker lukken
Af en toe een goed boek kan leuk zijn jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm je bent een boekenworm
Jaa maar die verslagenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:33 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
tzijn de verslagen waar ik moeite mee heb
[..]
Af en toe een goed boek kan leuk zijn ja
Ik probeer ieder dag wel even te lezen, lukt me niet altijd, maar vaak welquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:33 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
tzijn de verslagen waar ik moeite mee heb
[..]
Af en toe een goed boek kan leuk zijn ja
Welk boek ben je nu aan het lezen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik probeer ieder dag wel even te lezen, lukt me niet altijd, maar vaak wel
okquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:40 schreef tdrone het volgende:
http://www.virtual-bubblewrap.com/popnow.shtml
beste spelletje ooit
De laatste dagen heb ik best wel moeite om in een boek te komen. Gisteren begonnen in Elena's vlucht van Susan Smit, maar kan goed zijn dat ik dadelijk eeen ander boek pakquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Welk boek ben je nu aan het lezen?
Oke! waar gaat dat boek ongeveer over??quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De laatste dagen heb ik best wel moeite om in een boek te komen. Gisteren begonnen in Elena's vlucht van Susan Smit, maar kan goed zijn dat ik dadelijk eeen ander boek pak
aawh moet ik je komen voorlezen zodat we daarna samen wakker kunnen worden?quote:
Graagquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh moet ik je komen voorlezen zodat we daarna samen wakker kunnen worden?
You popped 77 bubblesquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:40 schreef tdrone het volgende:
http://www.virtual-bubblewrap.com/popnow.shtml
beste spelletje ooit
Goedzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
You popped 77 bubbles
in 6.2 seconds
Nee ik ben niet Romyquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
IRL echt? (Zit mobiel dus evt geintje gemist)
Ow oke, zat al te denken of Romy goed bij je past qua naamquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik ben niet Romywas gisteravond ofzo
Haha en?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ow oke, zat al te denken of Romy goed bij je past qua naam
Hoe kom je op die conclusie?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmhmmm je zou wel een Romy kunnen zijn ja
Over een roma-zigeunermeisje..quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke! waar gaat dat boek ongeveer over??
hmm klinkt wel leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over een roma-zigeunermeisje..
Meer weet ik nog niet.
Heb ooit een Romy gekend en die was ook blond, enigsinds beetje hetzelfde qua uiterlijk ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe kom je op die conclusie?
ow haha grappigquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ooit een Romy gekend en die was ook blond, enigsinds beetje hetzelfde qua uiterlijk ook
Romy die vorig jaar meedeed aan X-factor en als laatste afviel voor de liveshowsquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ooit een Romy gekend en die was ook blond, enigsinds beetje hetzelfde qua uiterlijk ook
Maar die was heul niet blond en had een beetje een bitcherige uitstraling....quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Romy die vorig jaar meedeed aan X-factor en als laatste afviel voor de liveshows
Ik ben ook een bitchquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar die was heul niet blond en had een beetje een bitcherige uitstraling....
Nee klopt die had donker haar, maar zag er wel goed uitquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar die was heul niet blond en had een beetje een bitcherige uitstraling....
Dag meisje... (Romy klopt niet dus zal ik dat ook niet gebruiken..)quote:
Mmwaahhhquote:
haha dankje kresquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:04 schreef kres het volgende:
[..]
Dag meisje... (Romy klopt niet dus zal ik dat ook niet gebruiken..)
And now your real name ?quote:
Mag ook per DM-pm krijg je de mijne ookquote:
Is goed christinequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja moet je lekker doen Bosje
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh Kusje op je niet bad
quote:
Bad water loopt dus duurt nog even voor het klaart isquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja moet je lekker doen Bosje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |