quote:
hoeveel heb ik er gehad vandaag?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:05 schreef Teal het volgende:
[..]
Als je je vinger uit je broek haalt kan je ook lapo halen
0?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hoeveel heb ik er gehad vandaag?
Wedden dat ik er meer kan halen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hoeveel heb ik er gehad vandaag?
Nu al eten? dan heb je om 8u weer hongerquote:
1.quote:
Joh.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wedden dat ik er meer kan halen?
8 uur drink ik thee en een koekjequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef Teal het volgende:
[..]
Nu al eten? dan heb je om 8u weer honger
of moet je na sesamstraat naar bed
koekje drinken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
8 uur drink ik thee en een koekje
Vloeibaare koekjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
8 uur drink ik thee en een koekje
Nu heb ik zin in vla met schuddebuikjesquote:
Ahwquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in vla met schuddebuikjes
Dat is oneerlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wedden dat ik er meer kan halen?
B&Jquote:
Schuddebuikjes laten mij schuddebuiken en mijn schuddebuiken laat de aarde schuddenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was da?quote:Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef Teal het volgende:
[..]
Schuddebuikjes laten mij schuddebuiken en mijn schuddebuiken laat de aarde schuddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit te twijfelen wat ik moet gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Was da?of
There is a time of cumming and going.
[..]
Schuddebuikjes laten mij schuddebuiken en mijn schuddebuiken laat de aarde schuddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schuddebuikjes zijn lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Was da?
Niet op brood.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
[..]
Schuddebuikjes laten mij schuddebuiken en mijn schuddebuiken laat de aarde schuddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IJs van Ben en Jerry'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Was da?
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Dankjequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen wat ik moet gebruikenof
Wel op broodquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schuddebuikjes zijn lekker.
Niet op brood.
Niet op brood!quote:
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik eet schuddebuikjes altijd in een kommetje met yoghurtben ik raar?
Ga naar google en schaam jequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef Oceanview het volgende:
Ben ik raar als ik niet weet wat schuddebuikjes zijn?
Ach wel nee johquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb een foto gepost in US en ik zie dat ik er daar heel stom uit zie
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef Teal het volgende:
[..]
Nu al eten? dan heb je om 8u weer honger
of moet je na sesamstraat naar bed
ik ging om 5 uur etenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
half 6 is niet kwart over 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |