Verschrikkelijk inderdaad dat ze vragen of hij heel eventjes 3 ballen het publiek in wil slaan...quote:Op maandag 7 februari 2011 17:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb je verloren, leg je daarna nog even uit hoe kut je gespeeld hebt, wordt er vervolgens gevraagd of je wat ballen het publiek in wil rossen
"Jaha, want die kunt u inleveren bij de ABN-AMRO lounge"
En dan nog ... Haase heeft pech met de loting en de Nederlanders an sich hebben gewoon pech met het feit dat er gewoon een enorm sterk veld staat dit jaar ...quote:Op maandag 7 februari 2011 17:54 schreef F.M.D. het volgende:
ook huta zie ik geen setje pakken, tis echt wachten tot morgen voor het vuurwerk wat betreft nederland.
Timmer die ballen bij die aap in z'n reet, zou ik leuker vinden.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:52 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad dat ze vragen of hij heel eventjes 3 ballen het publiek in wil slaan...
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Timmer die ballen bij die aap in z'n reet, zou ik leuker vinden.
Ivanisevic stond aardig te ballen van de week, hij was in ieder geval beter dan Cilicquote:Op maandag 7 februari 2011 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
Haarhuis/Eltingh staan in te spelen, ben erg benieuwd.
nummer 1 van de pplaatsingslijst, stonden in finale van ATP WTF. Wel aardig dusquote:
Ivanisevic moest ook tegen een stel nobodiesquote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ivanisevic stond aardig te ballen van de week, hij was in ieder geval beter dan Cilic.
vorige week in zagrebquote:
Is wel vaker hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef franklop het volgende:
sudden death bij deuce? wat is dat nou weer?
is dat weer nieuw naast de super tiebreak?
nog nooit van gehoord om eerlijk te zijnquote:
Dit.quote:
Om ze zo te zien prutsen?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
Ik krijg hier wel een mooi nostalgisch gevoel van, daar gaat het om.
Ik ook, heerlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
Ik krijg hier wel een mooi nostalgisch gevoel van, daar gaat het om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |