Ik vind Haase nog geen wereldtopper.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:15 schreef Norrage het volgende:
[..]het is toch te achterlijk voor woorden....
, maar ook Robin tegen een wereldtopper is leuk..en dan heb je gewoon nog 3 andere superpotten
Flauw.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik vind Haase nog geen wereldtopper.
Volgens mij lees je verkeerd.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik vind Haase nog geen wereldtopper.
Nou ja, op een maandagmiddag werken er natuurlijk veel mensen. En voor de mensen die niet werken zijn de kaartjes natuurlijk vrij prijzig ....quote:Op maandag 7 februari 2011 17:34 schreef Bramaldo11 het volgende:
's Middags zijn de tribunes ook altijd weer verschrikkelijk slecht bezet. Kan me er ieder jaar aan ergeren.
zijn vast tennisfans die moeten werken en niet een hele week vrij kunnen nemenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:34 schreef Bramaldo11 het volgende:
's Middags zijn de tribunes ook altijd weer verschrikkelijk slecht bezet. Kan me er ieder jaar aan ergeren.
Volgens mij zetten ze de speler gewoon steeds op pauze na een minuutje en dus duurt het 4 pauze's voor er een nummer klaar isquote:Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef Chriz2k het volgende:
Draaien ze nou echt elke keer hetzelfde nummer?
Mja dat is wel zo, toch tragisch om te zien. Gelukkig zit het stadion bij de Hawk-Eye simulatie vol:Dquote:Op maandag 7 februari 2011 17:38 schreef franklop het volgende:
[..]
zijn vast tennisfans die moeten werken en niet een hele week vrij kunnen nemen
Tsjah, maar wat verwacht je dan. In de afgelopen weken heb ik af en toe via een stream kunnen zien hoeveel mensen er zaten bij de ATP-toernooien van bijv. Chennai of Johannesburg. Daar heb je aan 2 handen genoeg om de belangstelling te tellen.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Mja dat is wel zo, toch tragisch om te zien. Gelukkig zit het stadion bij de Hawk-Eye simulatie vol:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |