Hahaha, what the fuck?quote:
Het stelt ook gewoon niets voor. Als je nog iets leuks moest doen om zo'n munt te krijgen, prima. Maar je vliegt naar zo'n Elder toe, drukt op complete quest en je kunt weer verder vliegen. En dat 20 keer per continent of zo? (Ik weet het niet, ben er maar helemaal niet aan begonnen dit jaar.)quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:23 schreef GlenSpey het volgende:
Sowieso vond ik dat hele Elder event drie keer niks, wat een verschrikkelijk saai klote event. Ik heb voor zowat iedere elder een kaartje moeten opzoeken omdat ik ze anders gewoon niet kon vinden, waardeloos.
Wtfquote:
Ik had liever gezien dat de elders bij de inns geparkeerd waren. Dan had je tenminste van flightpath naar flightpath kunnen hoppen wat ik veel prettiger vindt dan zelf vliegen. Nee nu moest je ze ook nog es een kwartier gaan zoeken omdat ze veelal een eindje weg van het stadje of dorpje stonden. Echt zo irritantquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het stelt ook gewoon niets voor. Als je nog iets leuks moest doen om zo'n munt te krijgen, prima. Maar je vliegt naar zo'n Elder toe, drukt op complete quest en je kunt weer verder vliegen. En dat 20 keer per continent of zo? (Ik weet het niet, ben er maar helemaal niet aan begonnen dit jaar.)
Maar goed, je kunt nu in elk geval nog vliegen. Als je met 280% door de lucht scheert, wil het nog wel een keer opschieten lijkt me. Voor Cata moest je alles op een ground mount doen, dat was helemaal afzien.
:S Ik weet niet welke elders jij zoekt, maar ze staan allemaal zo'n 10/20 meter bij een FP hoor, op een paar uitzonderingen na (zoals die in Dire Maul bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:03 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat de elders bij de inns geparkeerd waren. Dan had je tenminste van flightpath naar flightpath kunnen hoppen wat ik veel prettiger vindt dan zelf vliegen. Nee nu moest je ze ook nog es een kwartier gaan zoeken omdat ze veelal een eindje weg van het stadje of dorpje stonden. Echt zo irritant
quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:59 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hahaha, what the fuck?![]()
Hij vertelde er niet bij waarom?
Geen idee waar die opeens vandaan komt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
WtfIs dat iemand die hier post?
Mag trouwens niet hè, pms posten
Trampoline is makkelijk, gewoon met je muis bewegen van de ene kant naar de andere (dus 180 graden draaien), in de lengte van de trampoline.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:11 schreef Migwi het volgende:
Zo, ook eindelijk die Glop achievement gedaan, hoef ik die ook niet meer te doen.
Nu even een HoO run doen en dan haal ik Dragonmaw en Therazane exalted.
No more dailies![]()
(nuja, nog 6 dgn in Sholazar voor de Oraclesen in Deepholm elke dag even kijken of de Pebble en Broodmother quests er zijn)
Nog iemand anders trouwens die die trampoline achievement niet kan halen?
Helemaal in het westen van Mnt. Hyjal heb je trampolines staan. DIe horen eigenlijk bij een quest waar je baby beertjes moet redden uit een boom en ze daarop moet gooien, maar je kan ook zelf stuiteren op die trampolines.quote:
Tenzij je de quests daar gedaan hebt, dan kan je hem niet meer halen ^^quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:37 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Trampoline is makkelijk, gewoon met je muis bewegen van de ene kant naar de andere (dus 180 graden draaien), in de lengte van de trampoline.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:20 schreef bubalus het volgende:
[..]
Tenzij je de quests daar gedaan hebt, dan kan je hem niet meer halen ^^
Trampoline staat er maar meer als 1jump halen gaat niet lukken.
Ooh ja die quest was leuk, heb nooit geprobeerd of je zelf ook kon stuiteren eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:06 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Helemaal in het westen van Mnt. Hyjal heb je trampolines staan. DIe horen eigenlijk bij een quest waar je baby beertjes moet redden uit een boom en ze daarop moet gooien, maar je kan ook zelf stuiteren op die trampolines.
Ja dat is dus de achievementquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ooh ja die quest was leuk, heb nooit geprobeerd of je zelf ook kon stuiteren eigenlijk
Ah.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:20 schreef bubalus het volgende:
[..]
Tenzij je de quests daar gedaan hebt, dan kan je hem niet meer halen ^^
Trampoline staat er maar meer als 1jump halen gaat niet lukken.
Ik heb soms wel eens dat het reset maar niet elke keer... je moet naast goed sturen ook een beetje geluk hebben met die achi.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:39 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ah.
Ik kreeg ook niet meer dan 1 jump, reset steeds, ook als ik wel gewoon nog een keer jump.
Heel stom.
Kan prima, ik deed altijd de quest eerstquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus kan het nu wel of niet nadat je de quest al gedaan hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |