abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 februari 2011 @ 07:50:54 #26
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_92261624
Alleen nog de gundrak elder. Kut tijdroof archievement.
Klap eens in je handjes.
  donderdag 3 februari 2011 @ 07:59:47 #27
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_92261710
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 05:28 schreef Migwi het volgende:

[..]

Een PM hier op Fok! _O-
Hahaha, what the fuck? :D

Hij vertelde er niet bij waarom? :')
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  Moderator donderdag 3 februari 2011 @ 08:03:44 #28
9859 crew  Karina
Woman
pi_92261745
Van het weekend de laatste Elders "bezocht", de WOTLK dungeon Elders, de meeste tijd was ik kwijt aan het zoeken, vooral die in Blackrock Spire (?) en Maraudon waren lastig te vinden, maar nu toch de Elder titel verovert!

Nu eigenlijk niet zoveel meer te doen, alt levellen tot 85 heb ik even geen zin in.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_92261944
Die in Maraudon was klote inderdaad. Naast het zoeken naar de elder had ik ook al moeite om de goeie ingang te vinden, heb bijna een uur in die gangen rondgezwerft voor ik een guide heb opgezocht die me vertelde dat ik het centrale portaal moest nemen :P

Sowieso vond ik dat hele Elder event drie keer niks, wat een verschrikkelijk saai klote event. Ik heb voor zowat iedere elder een kaartje moeten opzoeken omdat ik ze anders gewoon niet kon vinden, waardeloos.
  donderdag 3 februari 2011 @ 08:54:10 #30
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_92262325
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 08:23 schreef GlenSpey het volgende:
Sowieso vond ik dat hele Elder event drie keer niks, wat een verschrikkelijk saai klote event. Ik heb voor zowat iedere elder een kaartje moeten opzoeken omdat ik ze anders gewoon niet kon vinden, waardeloos.
Het stelt ook gewoon niets voor. Als je nog iets leuks moest doen om zo'n munt te krijgen, prima. Maar je vliegt naar zo'n Elder toe, drukt op complete quest en je kunt weer verder vliegen. En dat 20 keer per continent of zo? (Ik weet het niet, ben er maar helemaal niet aan begonnen dit jaar.)

Maar goed, je kunt nu in elk geval nog vliegen. Als je met 280% door de lucht scheert, wil het nog wel een keer opschieten lijkt me. Voor Cata moest je alles op een ground mount doen, dat was helemaal afzien. :')
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_92262914
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 05:28 schreef Migwi het volgende:

[..]

Een PM hier op Fok! _O-
Wtf :') Is dat iemand die hier post?

Mag trouwens niet hè, pms posten :P
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2011 @ 10:23:24 #32
159966 lifeblind
pi_92264316
Gisteren ook m'n Elders achievements gehaald, moest uiteindelijk nog 3 wotlk udngeons (utgarde keep, utgarde pinnacle en Drak' tharon), die waren echt te simpel om te doen :')

Daarna nog eerst even Eastern Kingdoms rondgevlogen, en waar mogelijk de dungeons die ik nog moest ook gedaan (de Blackrock spire en blackrock depths waren echt makkelijk trouwens, naar binnen lopen, complete quest, en de volgende :') ).

Had alleen wel een onvoldaan gevoel toen ik klaar was :') Haalde de achievement en ik had echt zoiets van.. hm.. oke, en nu? :') Toen amar weer verder dailies gaan grinden voor rep. en toen vond ik 't wel weer prima voor gisteren :')
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:49:57 #33
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_92264973
Ik ben officer! ^O^ Of nouja Role-leader zoals we dat genoemd hebben.

Gisteren was ik bezig met prof trainen en wat rep farmen.

Valt mijn oog op de guildchat, waarin er wordt gesproken over de Roleleader voor healing.
mijn GM: well atm i am, but i was kinda hoping Buble would want to step up and do that.
ik: wut? :P

15mins niks:
krijg een /w: yeh ive heard from guildies your pretty good, you know what your talking about, and i would like you to fill that position.
ik: ehm, yeh id like to. but what are u gonna do now?
hij: be GM n grow fat! :D

Maar iig, dan toch nog officer geworden. Had half jaar geleden al een keer opgegeven voor officer, alleen werdt het toen niet :)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_92265348
quote:
11s.gif Op donderdag 3 februari 2011 08:54 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Het stelt ook gewoon niets voor. Als je nog iets leuks moest doen om zo'n munt te krijgen, prima. Maar je vliegt naar zo'n Elder toe, drukt op complete quest en je kunt weer verder vliegen. En dat 20 keer per continent of zo? (Ik weet het niet, ben er maar helemaal niet aan begonnen dit jaar.)

Maar goed, je kunt nu in elk geval nog vliegen. Als je met 280% door de lucht scheert, wil het nog wel een keer opschieten lijkt me. Voor Cata moest je alles op een ground mount doen, dat was helemaal afzien. :')
Ik had liever gezien dat de elders bij de inns geparkeerd waren. Dan had je tenminste van flightpath naar flightpath kunnen hoppen wat ik veel prettiger vindt dan zelf vliegen. Nee nu moest je ze ook nog es een kwartier gaan zoeken omdat ze veelal een eindje weg van het stadje of dorpje stonden. Echt zo irritant :r
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2011 @ 11:04:49 #35
159966 lifeblind
pi_92265391
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:03 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik had liever gezien dat de elders bij de inns geparkeerd waren. Dan had je tenminste van flightpath naar flightpath kunnen hoppen wat ik veel prettiger vindt dan zelf vliegen. Nee nu moest je ze ook nog es een kwartier gaan zoeken omdat ze veelal een eindje weg van het stadje of dorpje stonden. Echt zo irritant :r
:S Ik weet niet welke elders jij zoekt, maar ze staan allemaal zo'n 10/20 meter bij een FP hoor, op een paar uitzonderingen na (zoals die in Dire Maul bijvoorbeeld).
pi_92267521
It denk dat ik gehacked ben, mijn PW word niet meer herkend. iemand hier ervaring mee? Wat is het beste dat ik nu kan doen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_92269744
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:59 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Hahaha, what the fuck? :D

Hij vertelde er niet bij waarom? :')
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:23 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wtf :') Is dat iemand die hier post?

Mag trouwens niet hè, pms posten :P
Geen idee waar die opeens vandaan komt.
En nee, dat was 't enige wat erin stond :')
Zal er eens eentje terugsturen met de vraag waarom dan wel niet, want die username komt me ook nog geeneens bekend voor :?

Edit: Oh, mag dat niet trouwens? Dat is raar. Zijn toch gewoon mijn berichten :? Mja, goed, lekker belangrijk. Dan zeg ik volgende keer wel dat ik een PM heb gekregen van een bepaald persoon met dat en dat erin, en dan post ik dus die PM niet :)
pi_92275280
Zo, ook eindelijk die Glop achievement gedaan, hoef ik die ook niet meer te doen.
Nu even een HoO run doen en dan haal ik Dragonmaw en Therazane exalted.
No more dailies *O*
(nuja, nog 6 dgn in Sholazar voor de Oracles :r en in Deepholm elke dag even kijken of de Pebble en Broodmother quests er zijn)

Nog iemand anders trouwens die die trampoline achievement niet kan halen?
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:33:50 #39
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_92276371
Die heb ik op al mijn characters behaald! :D Ja, soms bugt die iets, maar uiteindelijk bij allemaal gelukt!

*O* Bounce Bounce Bounce! *O*
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2011 @ 15:37:57 #40
159966 lifeblind
pi_92276573
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:11 schreef Migwi het volgende:
Zo, ook eindelijk die Glop achievement gedaan, hoef ik die ook niet meer te doen.
Nu even een HoO run doen en dan haal ik Dragonmaw en Therazane exalted.
No more dailies *O*
(nuja, nog 6 dgn in Sholazar voor de Oracles :r en in Deepholm elke dag even kijken of de Pebble en Broodmother quests er zijn)

Nog iemand anders trouwens die die trampoline achievement niet kan halen?
Trampoline is makkelijk, gewoon met je muis bewegen van de ene kant naar de andere (dus 180 graden draaien), in de lengte van de trampoline.
pi_92277779
Trampoline?? :D
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2011 @ 16:06:58 #42
159966 lifeblind
pi_92278109
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Trampoline?? :D
Helemaal in het westen van Mnt. Hyjal heb je trampolines staan. DIe horen eigenlijk bij een quest waar je baby beertjes moet redden uit een boom en ze daarop moet gooien, maar je kan ook zelf stuiteren op die trampolines.
pi_92278864
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:37 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Trampoline is makkelijk, gewoon met je muis bewegen van de ene kant naar de andere (dus 180 graden draaien), in de lengte van de trampoline.
Tenzij je de quests daar gedaan hebt, dan kan je hem niet meer halen ^^
Trampoline staat er maar meer als 1jump halen gaat niet lukken.
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2011 @ 16:27:40 #44
159966 lifeblind
pi_92279245
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:20 schreef bubalus het volgende:

[..]

:?
pi_92279700
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:06 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Helemaal in het westen van Mnt. Hyjal heb je trampolines staan. DIe horen eigenlijk bij een quest waar je baby beertjes moet redden uit een boom en ze daarop moet gooien, maar je kan ook zelf stuiteren op die trampolines.
Ooh ja die quest was leuk, heb nooit geprobeerd of je zelf ook kon stuiteren eigenlijk :D
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2011 @ 16:38:27 #46
159966 lifeblind
pi_92279754
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:37 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ooh ja die quest was leuk, heb nooit geprobeerd of je zelf ook kon stuiteren eigenlijk :D
Ja dat is dus de achievement :P
pi_92279805
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:20 schreef bubalus het volgende:

[..]

Ah.
Ik kreeg ook niet meer dan 1 jump, reset steeds, ook als ik wel gewoon nog een keer jump.
Heel stom.
pi_92280214
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:39 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ah.
Ik kreeg ook niet meer dan 1 jump, reset steeds, ook als ik wel gewoon nog een keer jump.
Heel stom.
Ik heb soms wel eens dat het reset maar niet elke keer... je moet naast goed sturen ook een beetje geluk hebben met die achi.
Ik heb m nu op 3 chars inmiddels :)
pi_92280389
Dus kan het nu wel of niet nadat je de quest al gedaan hebt? :?
pi_92280521
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus kan het nu wel of niet nadat je de quest al gedaan hebt? :?
Kan prima, ik deed altijd de quest eerst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')