Of je veroorzaakt nog meer idioterie dat er vanaf dan met live ammo gevuurd mag worden, leger bevind zich in kutpositiequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef Perox het volgende:
Niet om het een of het ander, maar is het niet beter als het leger effe uitrukt en een paar schoten lost? Dan is het probleem echt zo over.
Als ik daar nu was zou ik er direct op af gegaan zijn....quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:43 schreef superworm het volgende:
sarahrifky Sarah Rifky
if you have access to medical supplies, if you are a doctor, if you have experience. please call me now +20161681881, I will direct u
aww....
Je hebt liever dat dat paard daar in de paniek schiet en mensen vertrapt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat paard natrappen is gewoon onnodig, punt. Dat mag best gezegd worden.
't is niet dat het paard partijdig is en dat je er ook maar iets mee bereikt door dat beest te trappen.
Als er een kind onnodig getrapt werd in beeld had je dezelfde reacties gehad.
Lulquote:
In mijn mening verdien jij nu een ban.quote:
huh ? ben je aan het fokken of wat ? als het klopt , is dat toch allemaal onnodig dierenleed ;; slaat gewoon nergens op maar volgens mij fok je gewoon ..quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:43 schreef Hanoying het volgende:
Er werd net met een konijntje gegooid![]()
Wat vreselijk zeg!
Boven = Anti Moeb , Beneden = Pro Moebquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef Refragmental het volgende:
Ik ben het even helemaal kwijt.... wie is wie?
Die mensen zijn compleet door het dolle. Ik heb in Nederland ook weleens gezien dat hooligans een paard in de fik probeerden te steken...quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:31 schreef mazaru het volgende:
Stelletje teringlijers! Ik haat echt die Neanderthalers.
Zet er een hek omheen en laat ze elkaar lekker allemaal afmaken.
Je kunt een volk beoordelen naar de manier waarop ze hun dieren en zwakken behandelen. Point made bij deze.![]()
[ afbeelding ]
Het is stil aan de onderkant, tis stil aan de onderkant. etc.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:45 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Boven = Anti Moeb , Beneden = Pro Moeb
Andersom toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:45 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dus wat je nu ziet, is Anti Moeb oprukken.
Zeker weten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:45 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dus wat je nu ziet, is Anti Moeb oprukken.
zijn de meningen dus nog steeds over verdeeld ? ik blijf verschillende dingen horen .. wat is het nu???quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:45 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Nou nou.. rustig zeg... beetje overdreven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
In mijn mening verdien jij nu een ban.
Mijn mening.
of een verbaning uit dit onderdeel op het forum.
Ga maar snel weer naar jou BNW onderdeel.
Hufter.
huh?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef theNull het volgende:
Onder = Pro, Boven= Pro, als de camera nog steeds in huidge positie staat.
Het zijn geen amateurs!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef theNull het volgende:
Maar de onderste groep lijkt me groter? Daarom leek het me Anti-Moeb te zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
cairo map
Hoe groepen uit elkaar te houden:
Van het camera standpunt van AJE is het nationaal museum (bijna) altijd gedeeltelijk te zien in de rechter onderhoek!
Zie pic hieronder, dat rode/roze gebouw is het museum:
[ afbeelding ]
de ANTI-Mubarak komen dan van boven(groene lijn op de map), de PRO-Mubarak komen van linksonder(paarse lijn)
ps: misschien wat voor de OP in volgende topic :p
Daarom..quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar de onderste groep lijkt me groter? Daarom leek het me Anti-Moeb te zijn?
Dan zijn het hele domme demonstranten, om met eigen partij te gaan vechtenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef theNull het volgende:
er zijn ook echt duizenden pros nu.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zijn ook duizende pro -Mubarak's op de been in cairo(betaald, politie, etc)quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
ik had niet op de camera hoek gelet , klopt dan .. onder pro kut wow kijk ze rennen pro valt aan FUCKquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
cairo map
Hoe groepen uit elkaar te houden:
Van het camera standpunt van AJE is het nationaal museum (bijna) altijd gedeeltelijk te zien in de rechter onderhoek!
Zie pic hieronder, dat rode/roze gebouw is het museum:
[ afbeelding ]
de ANTI-Mubarak komen dan van boven(groene lijn op de map), de PRO-Mubarak komen van linksonder(paarse lijn)
ps: misschien wat voor de OP in volgende topic :p
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die Mubarak wil ook alles geven aan relschoppers om die demonstranten dood en weg te hebben. Dat hij snel daar op het plein mag hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |