zoals?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mag ik ook, ze zeggen dat je er een gladde huid van krijgt en nog paar leuke dingen

2 aan de voorkant om precies te zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mag ik ook, ze zeggen dat je er een gladde huid van krijgt en nog paar leuke dingen

ja ik moet zeggen dat die door de pil wel groter zijn gewordenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Teal het volgende:
[..]
2 aan de voorkant om precies te zijn

Tof.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow maar die heb je dan ook
Ja. Of meot ik gelijk je kind baren?quote:

wat ga je ermee doen dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tof.
[..]
Ja. Of meot ik gelijk je kind baren?

Ik gebruik altijd durexquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tof.
[..]
Ja. Of meot ik gelijk je kind baren?

Ik wil geen kusjes, ik wil batsenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef Oceanview het volgende:
Kilo's liefde te koop, 3 kusjes per kilo aanbieding!!
OP=OP

Je weet me te vindenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil geen kusjes, ik wil batsen

3 kusjes moet jij geven, dan krijg je een kilo liefde dat batsen in kan houden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil geen kusjes, ik wil batsen

Awesome.quote:
Dat hoeft dus echt niet meer bij mij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Teal het volgende:
[..]
2 aan de voorkant om precies te zijn

Oke bij jou thuis?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
3 kusjes moet jij geven, dan krijg je een kilo liefde dat batsen in kan houden.

Echte mannen doen het terwijl z'n ouders thuis zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben home alone tot 4 uur als je snel kan zijn

Jou klonen zodat ik altijd een sexslaaf tot mijn beschikking heb.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat ga je ermee doen dan?
OKE. Gelukkig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd durex
Dus hoeft niet te baren voor me, dat doet mijn toekomstige vrouw wel voor me

Ik ben om 4 uur uitquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]

Bij jou thuis dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef Teal het volgende:
[..]
Echte mannen doen het terwijl z'n ouders thuis zijn

ow okequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jou klonen zodat ik altijd een sexslaaf tot mijn beschikking heb.
[..]
OKE. Gelukkig.
Jij hebt ook anticonceptie

laat maar mijn zus komt net binnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben om 4 uur uit
[..]
Bij jou thuis dan?

IIIIEEEUUUWWquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jou klonen zodat ik altijd een sexslaaf tot mijn beschikking heb.
[..]
OKE. Gelukkig.
Jij hebt ook anticonceptie

Mijn ouders komen pas vanavond thuis, je moet dus nog even wachtenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben om 4 uur uit
[..]
Bij jou thuis dan?

hangt er vanaf hoe snel jij klaar bentquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]

wanneer ga je weer neuken dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:33 schreef Teal het volgende:
[..]
IIIIEEEUUUWW
Nou moet ik telkens aan dat woord denken voor de daad

Ik kan redelijk snel klaar zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe snel jij klaar bent

Niet andersomquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
laat maar mijn zus komt net binnen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.

Ja jij hebt verplichtingen enzo.quote:

quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:34 schreef Teal het volgende:
[..]
Niet andersomDirty mindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. There is a time of cumming and going.
There is a time of cumming and going.

Dat is niet positiefquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kan redelijk snel klaar zijn

ow zoals wat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja jij hebt verplichtingen enzo.

natuurlijk kan je dat, je bent 15.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kan redelijk snel klaar zijn

Nog voordat het condoom omgaatquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe snel kom jij klaar dan?

over 16 dagen ben ik 16quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
natuurlijk kan je dat, je bent 15.

O shit, zit ik hier van die vieze dingen te zeggenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
natuurlijk kan je dat, je bent 15.

quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef Teal het volgende:
[..]
O shit, zit ik hier van die vieze dingen te zeggen
Dan mag hetquote:

Je kwakje in de hand hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik KAN ik heb het zelf in de hand
hihi hand

Wauw Volgens mij is mijn ex dan ook arig.quote:

Rustig maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef Teal het volgende:
[..]
O shit, zit ik hier van die vieze dingen te zeggen

Is ook niet positiefquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wauw Volgens mij is mijn ex dan ook arig.

Ik stuur die van mij wel per post, sinds je toch niet lurken kanquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil jouw kwakje in mn smoelwerk

Heet jij Teal?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik stuur die van mij wel per post, sinds je toch niet lurken kan

Ik ben samen jarig met ene prinses ken ik d enaam verder niet vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wauw Volgens mij is mijn ex dan ook arig.

heb.
 heb. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |