Ja, maar dat moet een oorzaak hebben en die leg ik bij de SC neerquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Jij hebt het altijd over seks
Ohh en nu zijn jullie niet geilquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat komt omdat het nu middag is, in de avond worden we allemaal geil
Michhasquote:
Schuld op anderen afschuiven, doe ik ook altijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet een oorzaak hebben en die leg ik bij de SC neer
Jawel ik wel maar dat zeg ik nietquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Michhas![]()
Ben je nog gered?
[..]
Schuld op anderen afschuiven, doe ik ook altijd
Tealquote:
Dus nu heb je Teal op je muur zitten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Teal![]()
Ik ging afgelopen zaterdag verf kopen en ik dacht dat het blauw was, maar toen ik het eruit haalde was het.
Je raad het nooit
TEAL !
Ik hou van opmerkingen van mn oppaskindjesquote:Merel, als ik mn ogen dichtdoe houdt mn hart op met kloppen
Dat is niet mijn schuld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat weet je zelf ook wel
[..]
ja duuh maar hier gaat het altijd over seks
Was schilderij aan het maken, was gewoon acrylverfquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus nu heb je Teal op je muur zitten?
Schilder je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Was schilderij aan het maken, was gewoon acrylverf
Ik doe een basisjaar beeldende kunsten op een kunstacademie, komt wel aan bod jaquote:
Nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Neuh natuurlijk niet
Pics van je navel?
Je mag het idd nooit toegeven..quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jawel ik wel maar dat zeg ik niet
Makkelijke keuze om te maken.quote:
Oke vetquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik doe een basisjaar beeldende kunsten op een kunstacademie, komt wel aan bod ja
En pics?
Jawel, maar je buik is zo geilquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
Heb je neit gezien dat mijn navel overwoekerd is met haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |