Ja, maar dat moet een oorzaak hebben en die leg ik bij de SC neerquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Jij hebt het altijd over seks
Ohh en nu zijn jullie niet geilquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat komt omdat het nu middag is, in de avond worden we allemaal geil
Michhasquote:
Schuld op anderen afschuiven, doe ik ook altijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet een oorzaak hebben en die leg ik bij de SC neer
Jawel ik wel maar dat zeg ik nietquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Michhas![]()
Ben je nog gered?
[..]
Schuld op anderen afschuiven, doe ik ook altijd
Tealquote:
Dus nu heb je Teal op je muur zitten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Teal![]()
Ik ging afgelopen zaterdag verf kopen en ik dacht dat het blauw was, maar toen ik het eruit haalde was het.
Je raad het nooit
TEAL !
Ik hou van opmerkingen van mn oppaskindjesquote:Merel, als ik mn ogen dichtdoe houdt mn hart op met kloppen
Dat is niet mijn schuld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat weet je zelf ook wel
[..]
ja duuh maar hier gaat het altijd over seks
Was schilderij aan het maken, was gewoon acrylverfquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus nu heb je Teal op je muur zitten?
Schilder je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Was schilderij aan het maken, was gewoon acrylverf
Ik doe een basisjaar beeldende kunsten op een kunstacademie, komt wel aan bod jaquote:
Nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Neuh natuurlijk niet
Pics van je navel?
Je mag het idd nooit toegeven..quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jawel ik wel maar dat zeg ik niet
Makkelijke keuze om te maken.quote:
Oke vetquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik doe een basisjaar beeldende kunsten op een kunstacademie, komt wel aan bod ja
En pics?
Jawel, maar je buik is zo geilquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
Heb je neit gezien dat mijn navel overwoekerd is met haar?
Welke verf gebruik je dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:34 schreef Teal het volgende:
[..]
Oke vet
Ik doe hobbyom m'n creatieve gedachtes vast te leggen.
Had er wat, maar weggegooit
De verf was niet mooi (goedkoop) en was toch niet mooi gemaakt, ben nog op zoek naar verf
Acryl,quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Welke verf gebruik je dan?
En het hoeft ook niet perse mooi te zijn, ik maak ook echt de meest lelijke dingen![]()
Een enkele keer zit er wel wat leuks bij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
merel!quote:
Er komen morgen misschien nieuwe foto's.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jawel, maar je buik is zo geil
IK WIL!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er komen morgen misschien nieuwe foto's.
Bij mij kostte 1 tube 7.90quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef Teal het volgende:
[..]
Acryl,
Van de big bazar, 6 tubes 5 euro ofzo
Maar je merkt meteen dat het troep is, komt als klei uit de tube en met water krijg je het amper verdunt
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef Michhas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met je schattige hoofdjequote:
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Hmm die moet ik sjekkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
welk merk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bij mij kostte 1 tube 7.90Heb voor ¤40 aan verf gekocht zaterdag
![]()
[..]
![]()
[..]
Met je schattige hoofdje
Nietquote:
Even kijken...quote:
Je zei smilie tuk dus geen smilie want hij was tuk geen smilie michhas, geenquote:
Die heb ik wel voorbij zien komen volgens mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet
[..]
Even kijken...
Amsterdam
En heb andere verf van 'Peter van Ginkel'
Amsterdam is vrij standaardquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef Teal het volgende:
[..]
Die heb ik wel voorbij zien komen volgens mij
Was tijdje terug bij V&D iets van 10 tubes met 30% korting
Maar ik was zo stom om het niet te kopen
Ik ben heel vers hier maar nu wil ik het ook heel graag zien....quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik. Kom jij uberhaupt wel in KPD?quote:
Mag je er nog komen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |