Ja natuurlijk, er gaat gemiddeld een halve kilo per week afquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Arme jij![]()
[..]
Succes ! En doe je het wel voorzichtig?
Nee. klote anticonceptiequote:
Ik ben ook aan het lijnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, er gaat gemiddeld een halve kilo per week afveel water drinken enzo
Oom?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Oja Theo de Vries bedoelde ik
Wie heeft seks?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, zij heeft seks en ik niet
Zij is dus gelukkiger?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oh, als je dat constant kan volhouden vind ik het best knap !quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, er gaat gemiddeld een halve kilo per week afveel water drinken enzo
Ik ben echt blij dat ik daar geen last van heb gehad.. Maar zit geloof ik sowieso al sinds mn 15e ofzo op ongeveer hetzelfde gewichtquote:
Nee, toen ik van de pil overstapte over de nuvaring en een halfjaar niet meer naar school hoefde kwam ik opeens 20 kg aanquote:
De pil is kut.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik slik de pil maar val toch af
Ik heb seks en weeg minder dan 65 kg, heb ik alles?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het het prettigst, en wil niet zwanger worden ofzoquote:
Wacht maar tot je mijn leeftijd bereikt heb!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, als je dat constant kan volhouden vind ik het best knap !
[..]
Ik ben echt blij dat ik daar geen last van heb gehad.. Maar zit geloof ik sowieso al sinds mn 15e ofzo op ongeveer hetzelfde gewicht
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb seks en weeg minder dan 65 kg, heb ik alles?
Wat veelquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, toen ik van de pil overstapte over de nuvaring en een halfjaar niet meer naar school hoefde kwam ik opeens 20 kg aan
Oke dit gaat me de pet bovenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, toen ik van de pil overstapte over de nuvaring en een halfjaar niet meer naar school hoefde kwam ik opeens 20 kg aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Denk niet dat ik in een half jaar 10 kg ga aankomen, dan zou er toch wat fout zijn..quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn leeftijd bereikt heb!
quote:
Nee, je hebt mij nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb seks en weeg minder dan 65 kg, heb ik alles?
Ik vergat de pil altijd, en versleet zoveel zwangersschapstesten dat ik maar aan de nuva ging, maar na 2,5 jaar had ik dat ook wel gehad en nu ben ik gelukkig met de mirenaquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het het prettigst, en wil niet zwanger worden ofzo
Ja.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:18 schreef Teal het volgende:
[..]
Oke dit gaat me de pet boven
Als je zo nog even door gaat ga ik over me nekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anticonceptie anticonceptie anticonceptieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Mja mij is het ook gelukt, in een halfjaar 20 kg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Denk niet dat ik in een half jaar 10 kg ga aankomen, dan zou er toch wat fout zijn..
[..]
Dan schrijf je, ik heb niks geleerd want het was klotequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:20 schreef Oceanview het volgende:
Ik moet nu een verslag maken over wat ik gister heb bijgeleerd op de opendag, maar ik ben serieus niks opgestoken
Is net zo lekker als de echte Tealquote:
Moment vrijgezel dus niemandquote:
Dan is je verslag gelijk klaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:20 schreef Oceanview het volgende:
Ik moet nu een verslag maken over wat ik gister heb bijgeleerd op de opendag, maar ik ben serieus niks opgestoken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.Sowieso niet meer elke dag 10 km fietsen scheelt al heel erg.
[..]
anticonceptie anticonceptie anticonceptie
U hier?quote:
Sprookje schrijvenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:20 schreef Oceanview het volgende:
Ik moet nu een verslag maken over wat ik gister heb bijgeleerd op de opendag, maar ik ben heb serieus niks opgestoken
Mag ik je hebben?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:21 schreef Teal het volgende:
[..]
Is net zo lekker als de echte Teal
[..]
Moment vrijgezel dus niemand
Ik moet het nog presenterenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan schrijf je, ik heb niks geleerd want het was klote
ik ook!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wou dat ik weer 65 woog..
Samen liposuctie nemen?quote:
Mag ik jou dna hebben?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ik wil hem ook
trio dan maar?
Nu opeens wel?quote:
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samen liposuctie nemen?
[..]
Mag ik jou dna hebben?
whehehehe ik las 'jouw dna' in mn postquote:
ow maar die heb je dan ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
whehehehe ik las 'jouw dna' in mn post
mag ik ook, ze zeggen dat je er een gladde huid van krijgt en nog paar leuke dingenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb ook anticonceptie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |