Waar werk je nu dan ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef Michhas het volgende:
Ben al op zoek naar ander werk... Vrijdag mijn oude teammanager even bellen, kjiken of ik weer bij Tmobile aan de slag kan
Jawel, maar hij is dood..quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was het niet.
[..]
Ja daar wil ik wel meer van zienKen je Heath Ledger niet?
Weet ik veel /carequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was het niet.
[..]
Ja daar wil ik wel meer van zienKen je Heath Ledger niet?
Tof, kan ik dan naar t-mobile bellen en dan schreeuwen 'MICHASS? MIEEEGAAAASTTT?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef Michhas het volgende:
Ben al op zoek naar ander werk... Vrijdag mijn oude teammanager even bellen, kjiken of ik weer bij Tmobile aan de slag kan
ach zo,quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dat niet, maar dan ben ik misschien wat meer afgeslankt
Ja of vragen of er ene michhas werkt en en vragen of de telefoon doorverbonven kan worden naar hem en dan hijgen bij hem ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tof, kan ik dan naar t-mobile bellen en dan schreeuwen 'MICHASS? MIEEEGAAAASTTT?'
Ja, maar toen hij nog leefdequote:
Seizoenen hebben geen impact op je figuur.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
qua geld? oh best veel hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef Teal het volgende:
[..]
ach zo,
Maar hoeveel heb je ervoor over
+ wat verwacht je ervan
+ hoe wil je de foto's hebben (digitaal, uitgeprint etc)
Vitensquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waar werk je nu dan ?
Ik zit bij T-Mobile
Je bent nog steeds aan het lijnen ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als dat mijn echte naam zou zijn zou dat kunnen jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, maar toen hij nog leefde
[..]
Seizoenen hebben geen impact op je figuur.
Ja inderdaad, en vibrator aanzettenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja of vragen of er ene michhas werkt en en vragen of de telefoon doorverbonven kan worden naar hem en dan hijgen bij hem ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik ben bezig met afvallen dus vandaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, maar toen hij nog leefde
[..]
Seizoenen hebben geen impact op je figuur.
ja moet sowieso nog 7 kiloquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je bent nog steeds aan het lijnen ?
Wat is je echte naam?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als dat mijn echte naam zou zijn zou dat kunnen ja
Hoop zegquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben bezig met afvallen dus vandaarnog 12 kilo en dan weeg ik 65 dus ik hoop dat ik in de zomer rond de 70 weeg
Ik wou dat ik weer 65 woog..quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben bezig met afvallen dus vandaarnog 12 kilo en dan weeg ik 65 dus ik hoop dat ik in de zomer rond de 70 weeg
Arme jijquote:
Succes ! En doe je het wel voorzichtig?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja moet sowieso nog 7 kilo
Je kan niet alles hebben heaquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wou dat ik weer 65 woog..
Pappa?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |