Had je die sarcastische smiley erachter gezienquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Had je nou die post gezien dat ik zei dat ik dat was?
Ja, maar ik was het echtquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Teal het volgende:
[..]
Had je die sarcastische smiley erachter gezien
Kan vanavond pas weer, zit nu op schoolquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef NBT het volgende:
IK WIL RUSTIG TINYCHATTEN MET JULLIE........
Trek je broek uit en ga schijten door het hele gebouw, dan word je wel weggestuurdquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef Michhas het volgende:
Ik verveel me zo erg jongensWat kan ik nou doen, ik wil weg hier
ik kan nu ook niet hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kan vanavond pas weer, zit nu op school
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, maar ik was het echt
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef Teal het volgende:
[..]
tinypic
[..]
Ik heb die vriend van me aangesproken, kwam hem toevallig in sportschool tegen
Boter kaas en eieren ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef Michhas het volgende:
Ik verveel me zo erg jongensWat kan ik nou doen, ik wil weg hier
Ik schilder gebouwenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste moet nog 4x zo groot worden
oow oke, ik kan vanavond, donderdagavond,vrijdagavond,zaterdagavond en zondagavondquote:
Ik schilder vage dingenquote:
Abstracte kunstquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik schilder vage dingen
Is dat ook de bedoeling, maar dat terzijde
Hoeft niet, ik ben maar 2 jaar ouder dan jij hequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke dan moeten we oppassen om over jou te roddelen
[..]
Heb je wel pasjes aangeschaft?
aha oke, ik wil het wel maar dan in de zomerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:08 schreef Teal het volgende:
[..]
Zei ik dat ik zou kijken of ze nog wilde
Jij bent volgens de wet volwassen en ik nog een kind... dus....quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik ben maar 2 jaar ouder dan jij he
oehh dan heb ik geen abonnement bij jouquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef Michhas het volgende:
Ben al op zoek naar ander werk... Vrijdag mijn oude teammanager even bellen, kjiken of ik weer bij Tmobile aan de slag kan
Ja en vage opdrachtenquote:
Zomerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aha oke, ik wil het wel maar dan in de zomer
Ik was het niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef Teal het volgende:
[..]
tinypic
[..]
Ik heb die vriend van me aangesproken, kwam hem toevallig in sportschool tegen
Ja daar wil ik wel meer van zienquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Johnny's lichaam
Heathled ken ik niet geloof ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |