zoals?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mag ik ook, ze zeggen dat je er een gladde huid van krijgt en nog paar leuke dingen
2 aan de voorkant om precies te zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mag ik ook, ze zeggen dat je er een gladde huid van krijgt en nog paar leuke dingen
ja ik moet zeggen dat die door de pil wel groter zijn gewordenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Teal het volgende:
[..]
2 aan de voorkant om precies te zijn
Tof.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow maar die heb je dan ook
Ja. Of meot ik gelijk je kind baren?quote:
wat ga je ermee doen dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tof.
[..]
Ja. Of meot ik gelijk je kind baren?
Ik gebruik altijd durexquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tof.
[..]
Ja. Of meot ik gelijk je kind baren?
Ik wil geen kusjes, ik wil batsenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef Oceanview het volgende:
Kilo's liefde te koop, 3 kusjes per kilo aanbieding!!
OP=OP
Je weet me te vindenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil geen kusjes, ik wil batsen
3 kusjes moet jij geven, dan krijg je een kilo liefde dat batsen in kan houden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil geen kusjes, ik wil batsen
Awesome.quote:
Dat hoeft dus echt niet meer bij mij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Teal het volgende:
[..]
2 aan de voorkant om precies te zijn
Oke bij jou thuis?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
3 kusjes moet jij geven, dan krijg je een kilo liefde dat batsen in kan houden.
Echte mannen doen het terwijl z'n ouders thuis zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben home alone tot 4 uur als je snel kan zijn
Jou klonen zodat ik altijd een sexslaaf tot mijn beschikking heb.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat ga je ermee doen dan?
OKE. Gelukkig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd durex
Dus hoeft niet te baren voor me, dat doet mijn toekomstige vrouw wel voor me
Ik ben om 4 uur uitquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bij jou thuis dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef Teal het volgende:
[..]
Echte mannen doen het terwijl z'n ouders thuis zijn
ow okequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jou klonen zodat ik altijd een sexslaaf tot mijn beschikking heb.
[..]
OKE. Gelukkig.
Jij hebt ook anticonceptie
laat maar mijn zus komt net binnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben om 4 uur uit
[..]
Bij jou thuis dan?
IIIIEEEUUUWWquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jou klonen zodat ik altijd een sexslaaf tot mijn beschikking heb.
[..]
OKE. Gelukkig.
Jij hebt ook anticonceptie
Mijn ouders komen pas vanavond thuis, je moet dus nog even wachtenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben om 4 uur uit
[..]
Bij jou thuis dan?
hangt er vanaf hoe snel jij klaar bentquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wanneer ga je weer neuken dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:33 schreef Teal het volgende:
[..]
IIIIEEEUUUWW
Nou moet ik telkens aan dat woord denken voor de daad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |