Je was heerlijk in bed. Me kont heeft nog nooit zo'n geile pik gehard als jouwquote:
Mooie vrouwen poepen niet. conclusie, TS is lelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:01 schreef ikleefmelevendusgtfo het volgende:
[..]
Je was heerlijk in bed. Me kont heeft nog nooit zo'n geile pik gehard als jouw. En ik kwam poepend klaar, dat was helemaal top
Woefquote:
Zo doorgaan en we gaan even afkoelen.quote:
verslik je eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Zo doorgaan en we gaan even afkoelen.
Ik laat me niet provoceren, derhalve een note.quote:
Ik keek.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik laat me niet provoceren, derhalve een note.
quote:
Hehehehehe.quote:
doorgesnoven, doorgezopen en gestriptquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:00 schreef secondewijzer het volgende:
Zal vast een doorgesnoven kindje worden.
een echte urker zou gezegd hebben:quote:
Nee, ik woon in mijn kind.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef opastokvis het volgende:
[..]
doorgesnoven, doorgezopen en gestript![]()
urk
urkers
[..]
een echte urker zou gezegd hebben:
ik woon op dat kind.
Nee, ik woon uit mijn kindquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Nee, ik woon in mijn kind.
o je woont je kind uit?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Nee, ik woon in mijn kind.
Op Urk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:29 schreef heloef het volgende:
Ik zie dat kind al in Urk komen:
Kind: Hoi ik ben Urk
Urker: Ja je bent hier in Urk
Kind: Nee ik heet Urk
Urker: Nee je heet geen Urk je bent in Urk
Urker: NEE JE BENT IN URK VUIL KUTKIND
Dan trapt die Urker hem in elkaar en komt klaar op zijn hoofd.![]()
En dat allemaal dankzij de ouders!
Tja...quote:
quote:Op 2 februari 2011 14:47 schreef ikleefmelevendusgtfo het volgende:
ik bend geband ik wil secks talk to me![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:29 schreef heloef het volgende:
Ik had meer een Anita verwacht, maar als je het uit spreekt als Sjaron is het ook goed. Sherun daar in tegenquote:
Dit soort reacties.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:29 schreef heloef het volgende:
Wtf die linksequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef Dimens het volgende:
Pics van TS;
[ afbeelding ]
Tweede meisje van links
Is die 16?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef Dimens het volgende:
Pics van TS;
[ afbeelding ]
Tweede meisje van links
Ik zou toch even om een ID vragen, echt stabiel lijkt ze me nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze drinkt bier en ze zegt dat ze 16 is. Wat maakt het ook uit, binnenkort butsecks met haar
Dat sowiesoquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:23 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik zou toch even om een ID vragen, echt stabiel lijkt ze me niet
Ik zou d'r geven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef Dimens het volgende:
Pics van TS;
[ afbeelding ]
Tweede meisje van links
Hou ons op de hoogte.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga d'r geven.
[..]
Gezellig dat je er ook bent.
TS is niet meer, TS heeft een ban.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef Hyundai het volgende:
TS, welkom in KLB. Alhoewel verzonnen topics maken niet bepaald een goede start is.
Dit is heul niet nep, ik krijg binnenkort gewoon anale secks met TSquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef ReserveDuitser het volgende:
hoe weten jullie dat dit nep is?
Die kerel op de achtergrond tussen die meiden in!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef Dimens het volgende:
Pics van TS;
[ afbeelding ]
Tweede meisje van links
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef joeftw het volgende:
[..]
Die kerel op de achtergrond tussen die meiden in!
Stereotype FOK!ker, en na de foto snel weglopen en de volgende dag op de betreffende discotheek-site de foto's checken en uploaden op hyves: "ik met vrienden.jpg"
Mag dat niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:06 schreef joeftw het volgende:
[..]
Geilste user van FOK! (+ Pic van mij)
Daarom.
Wat een mongool ook.
Die middelste is een jongenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:16 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Wtf die linkse![]()
Tevens zou ik alleen de middelste doen.
Ik ben een kkzemmelquote:
Met de naam Urk heb je sowieso een kanker naam, ik denk dat het jongetje/meisje zijn/haar naam zal veranderen als hij/zij oud genoeg is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef Dastan het volgende:
De eerste in Nederland.
Als het waar is.
Wat the hell is een mentrix?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:58 schreef ikleefmelevendusgtfo het volgende:
Ik ben net van school, en wat een kankerdag was dat zeg. Mijn mentrix is vandaag bevallen en heeft haar kind 'URK' genoemd. Wat bezielt deze mensen. URK
Klacht : JE NOEM T JE KIND TOCH GEEN URK?
Subklacht : Mentrix met kort pittig kapsel heeft seks en ik niet
Bonusklacht : Dimens heeft me anaal vernederd.
Toevallig, die foto kwam ik vorige week nog tegen op hyvesquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef Dimens het volgende:
Pics van TS;
[ afbeelding ]
Tweede meisje van links
Linkje naar haar Hyves.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:10 schreef leRomein het volgende:
[..]
Toevallig, die foto kwam ik vorige week nog tegen op hyves
Wat is er mis met mijn vraag?quote:
Dank u, weet ik dat ook weer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:11 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Een mentor met een verstandelijke beperking (vrouw).
Urk is op zichzelf al een bijnaamquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:20 schreef Shispeed het volgende:
100% dat hij later de bijnaam ruk krijgt
Plus die geweldige exotische achternamen als Oral, Anal etc.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:28 schreef joeftw het volgende:
Over 20 jaar heten alle kinderen Turk,Jax, Mo, Bezem enz. dus geen probleem lijkt mij zo met de naam Urk, past er ook wel tussen.
En als Urk een vrouw is en Turk & Jax praten met elkaar:quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:28 schreef joeftw het volgende:
Over 20 jaar heten alle kinderen Turk,Jax, Mo, Bezem enz. dus geen probleem lijkt mij zo met de naam Urk, past er ook wel tussen.
Ik noem mijn zoon Batman, De Hulk of Hoeryong. Mijn dochter Onverwacht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef yoppiesaus het volgende:
[..]
ik ga mn kind ulaanbataar noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |