Je was heerlijk in bed. Me kont heeft nog nooit zo'n geile pik gehard als jouwquote:
Mooie vrouwen poepen niet. conclusie, TS is lelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:01 schreef ikleefmelevendusgtfo het volgende:
[..]
Je was heerlijk in bed. Me kont heeft nog nooit zo'n geile pik gehard als jouw. En ik kwam poepend klaar, dat was helemaal top
Woefquote:
Zo doorgaan en we gaan even afkoelen.quote:
verslik je eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Zo doorgaan en we gaan even afkoelen.
Ik laat me niet provoceren, derhalve een note.quote:
Ik keek.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik laat me niet provoceren, derhalve een note.
quote:
Hehehehehe.quote:
doorgesnoven, doorgezopen en gestriptquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:00 schreef secondewijzer het volgende:
Zal vast een doorgesnoven kindje worden.
een echte urker zou gezegd hebben:quote:
Nee, ik woon in mijn kind.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef opastokvis het volgende:
[..]
doorgesnoven, doorgezopen en gestript![]()
urk
urkers
[..]
een echte urker zou gezegd hebben:
ik woon op dat kind.
Nee, ik woon uit mijn kindquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Nee, ik woon in mijn kind.
o je woont je kind uit?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Nee, ik woon in mijn kind.
Op Urk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:29 schreef heloef het volgende:
Ik zie dat kind al in Urk komen:
Kind: Hoi ik ben Urk
Urker: Ja je bent hier in Urk
Kind: Nee ik heet Urk
Urker: Nee je heet geen Urk je bent in Urk
Urker: NEE JE BENT IN URK VUIL KUTKIND
Dan trapt die Urker hem in elkaar en komt klaar op zijn hoofd.![]()
En dat allemaal dankzij de ouders!
Tja...quote:
quote:Op 2 februari 2011 14:47 schreef ikleefmelevendusgtfo het volgende:
ik bend geband ik wil secks talk to me![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:29 schreef heloef het volgende:
Ik had meer een Anita verwacht, maar als je het uit spreekt als Sjaron is het ook goed. Sherun daar in tegenquote:
Dit soort reacties.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:29 schreef heloef het volgende:
Wtf die linksequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef Dimens het volgende:
Pics van TS;
[ afbeelding ]
Tweede meisje van links
Is die 16?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef Dimens het volgende:
Pics van TS;
[ afbeelding ]
Tweede meisje van links
Ik zou toch even om een ID vragen, echt stabiel lijkt ze me nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze drinkt bier en ze zegt dat ze 16 is. Wat maakt het ook uit, binnenkort butsecks met haar
Dat sowiesoquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:23 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik zou toch even om een ID vragen, echt stabiel lijkt ze me niet
Ik zou d'r geven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef Dimens het volgende:
Pics van TS;
[ afbeelding ]
Tweede meisje van links
Hou ons op de hoogte.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga d'r geven.
[..]
Gezellig dat je er ook bent.
TS is niet meer, TS heeft een ban.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef Hyundai het volgende:
TS, welkom in KLB. Alhoewel verzonnen topics maken niet bepaald een goede start is.
Dit is heul niet nep, ik krijg binnenkort gewoon anale secks met TSquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef ReserveDuitser het volgende:
hoe weten jullie dat dit nep is?
Die kerel op de achtergrond tussen die meiden in!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef Dimens het volgende:
Pics van TS;
[ afbeelding ]
Tweede meisje van links
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef joeftw het volgende:
[..]
Die kerel op de achtergrond tussen die meiden in!
Stereotype FOK!ker, en na de foto snel weglopen en de volgende dag op de betreffende discotheek-site de foto's checken en uploaden op hyves: "ik met vrienden.jpg"
Mag dat niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:06 schreef joeftw het volgende:
[..]
Geilste user van FOK! (+ Pic van mij)
Daarom.
Wat een mongool ook.
Die middelste is een jongenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:16 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Wtf die linkse![]()
Tevens zou ik alleen de middelste doen.
Ik ben een kkzemmelquote:
Met de naam Urk heb je sowieso een kanker naam, ik denk dat het jongetje/meisje zijn/haar naam zal veranderen als hij/zij oud genoeg is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef Dastan het volgende:
De eerste in Nederland.
Als het waar is.
Wat the hell is een mentrix?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:58 schreef ikleefmelevendusgtfo het volgende:
Ik ben net van school, en wat een kankerdag was dat zeg. Mijn mentrix is vandaag bevallen en heeft haar kind 'URK' genoemd. Wat bezielt deze mensen. URK
Klacht : JE NOEM T JE KIND TOCH GEEN URK?
Subklacht : Mentrix met kort pittig kapsel heeft seks en ik niet
Bonusklacht : Dimens heeft me anaal vernederd.
Toevallig, die foto kwam ik vorige week nog tegen op hyvesquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef Dimens het volgende:
Pics van TS;
[ afbeelding ]
Tweede meisje van links
Linkje naar haar Hyves.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:10 schreef leRomein het volgende:
[..]
Toevallig, die foto kwam ik vorige week nog tegen op hyves
Wat is er mis met mijn vraag?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |