Die kerel op de achtergrond tussen die meiden in!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef Dimens het volgende:
Pics van TS;
[ afbeelding ]
Tweede meisje van links
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef joeftw het volgende:
[..]
Die kerel op de achtergrond tussen die meiden in!
Stereotype FOK!ker, en na de foto snel weglopen en de volgende dag op de betreffende discotheek-site de foto's checken en uploaden op hyves: "ik met vrienden.jpg"
Mag dat niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:06 schreef joeftw het volgende:
[..]
Geilste user van FOK! (+ Pic van mij)
Daarom.
Wat een mongool ook.
Die middelste is een jongenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:16 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Wtf die linkse![]()
Tevens zou ik alleen de middelste doen.
Ik ben een kkzemmelquote:
Met de naam Urk heb je sowieso een kanker naam, ik denk dat het jongetje/meisje zijn/haar naam zal veranderen als hij/zij oud genoeg is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef Dastan het volgende:
De eerste in Nederland.
Als het waar is.
Wat the hell is een mentrix?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:58 schreef ikleefmelevendusgtfo het volgende:
Ik ben net van school, en wat een kankerdag was dat zeg. Mijn mentrix is vandaag bevallen en heeft haar kind 'URK' genoemd. Wat bezielt deze mensen. URK
Klacht : JE NOEM T JE KIND TOCH GEEN URK?
Subklacht : Mentrix met kort pittig kapsel heeft seks en ik niet
Bonusklacht : Dimens heeft me anaal vernederd.
Toevallig, die foto kwam ik vorige week nog tegen op hyvesquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef Dimens het volgende:
Pics van TS;
[ afbeelding ]
Tweede meisje van links
Linkje naar haar Hyves.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:10 schreef leRomein het volgende:
[..]
Toevallig, die foto kwam ik vorige week nog tegen op hyves
Wat is er mis met mijn vraag?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |