"Je begrijpt toch wat ik bedoel?"quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeh, wut?En das een excuus?
.
dyslexiequote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef Q. het volgende:
[..]
"Je begrijpt toch wat ik bedoel?"
De lul-smoes van iedereen die dislexie heeft te lui is om te leren spellen.
Ik vind het erger dat ze wel weet hoe het moet en het dan expres fout schrijft.. daar kan ik even niet bijquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef Q. het volgende:
[..]
"Je begrijpt toch wat ik bedoel?"
De lul-smoes van iedereen die dislexie heeft te lui is om te leren spellen.
Thnx.quote:
Dat staat er toch niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat ze wel weet hoe het moet en het dan expres fout schrijft.. daar kan ik even niet bij.
Gargantuan boobs !?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik kan het woord 'epic' niet meer zien.
Verzin eens wat nieuws luitjes
Die zijn gewoon lelijk!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou Huppel, ook bij LDG geen epic boobs hoor.
Ik hoor 't Chelsea Charms nog zeggen : ''only these are epic''
Yeahquote:
Ik ga mn sig en ondertitel toch echt niet veranderen hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef MissMSX het volgende:
\quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zijn gewoon lelijk!!
[..]
Yeah![]()
Het mooiste vind ik nog wel dat ik al ruim een week een smile van oor tot oor heb. Geen idee hoe ik alles voor elkaar moet gaan krijgen straks maar CARE!
Ik heb een huisje![]()
MIJN flat, MIJN kamer, MIJN keuken, MIJN wc, MIJN douche. MIJN MIJN MIJN
Episch groot, lelijk en smerig jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou Huppel, ook bij LDG geen epic boobs hoor.
Ik hoor 't Chelsea Charms nog zeggen : ''only these are epic''
dan hoor je het niet op de juiste manierquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef MissMSX het volgende:
Episch wel oke?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef MissMSX het volgende:
Na even zoeken gevonden op Youtube, best wel nasty ja maar niet traumatiserend (op mijn beeldscherm dan, voor mijn neus zou ik per direct weer hetero willen zijn).quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ken je blauwe wafels? die zijn te vinden op google...
Dat heeft mijn nieuwsgierigheid wel weggekregen... ik google niks meer
Oooooooooooooohhhhhhh, die heb ik 2 keer gezien, de eerste keer nieuwsgierig, tweede keer uit leedvermaak. Ik bedoel, kom op.. Wie is er nou zo dom om een glazen pot in zn kont te duwen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze wilden me van de week laten googlen naar 1 guy 1 jar.
Ik durf niet
MINE MINE MINE MINEquote:
Met een nat topje ? In slow-motion ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MINE MINE MINE MINE
Zo ren ik morgen heus wel door mn flat
Geniet er van! Lijkt me heerlijk om op mezelf te gaan, maar nog even doorsparen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MINE MINE MINE MINE
Zo ren ik morgen heus wel door mn flat
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met een nat topje ? In slow-motion ?
verdomme mijn hele systeem is naar de klote nu door al dat epic boobs gelul
een broekje induiken zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:49 schreef Phantomesse het volgende:
Na even zoeken gevonden op Youtube, best wel nasty ja maar niet traumatiserend (op mijn beeldscherm dan, voor mijn neus zou ik per direct weer hetero willen zijn).
Dat vraag ik me dus ook af.quote:
Daarom. Maar ik neem aan dat je zoiets van een afstand al wel ruikt, zo ziet het eruit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
een broekje induiken zal nooit meer hetzelfde zijn
Naaktquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met een nat topje ? In slow-motion ?
verdomme mijn hele systeem is naar de klote nu door al dat epic boobs gelul
Ik heb altijd al tieten gewild van het formaat 2x m'n hoofdquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De jaloezie druipt er vanaf Samzz.
Ik zal een grote slobbertrui aantrekken voor zombienight, just to be sure.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af.
Misschien is het de combinatie van newbies die over allerlei sexistische handelingen praten, en epic boobs (x100).
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Daarom. Maar ik neem aan dat je zoiets van een afstand al wel ruikt, zo ziet het eruit.
http://mens-en-gezondheid(...)iet-kunt-ruiken.htmlquote:In Nederland zijn er zon 250.000 tot 300.000 mensen die niet kunnen ruiken. Dat beïnvloedt hun dagelijkse gang van zaken
Je moet een beetje leren dat niet alles even serieus bedoeld wordt hier, je taalgebruik viel me idd al positief opquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:49 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb geen dyslexie, dacht gewoon echt dat je het met ch schreef. Is naar mijn weten ook het enige woord dat ik zo lang fout heb gespeld, ik hecht veel waarde aan de Nederlandse taal en grammatica.
[..]
Na even zoeken gevonden op Youtube, best wel nasty ja maar niet traumatiserend (op mijn beeldscherm dan, voor mijn neus zou ik per direct weer hetero willen zijn).
[..]
Oooooooooooooohhhhhhh, die heb ik 2 keer gezien, de eerste keer nieuwsgierig, tweede keer uit leedvermaak. Ik bedoel, kom op.. Wie is er nou zo dom om een glazen pot in zn kont te duwen.
True. Al bedenk ik me wel dat mijn zus dat ook heeft, en die hangen. Al zie ik pics van oude vrouwen met grote tieten vind ik die meestal best wel eng. Maar alsnog mogen ze van mij wel een paar slagen groterquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd al tieten gewild van het formaat 2x m'n hoofdWelke vrouw wil dat nu niet?
Maar dan is Klutsie erbij, en dan heb ik maar oog voor 1 persoontje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal een grote slobbertrui aantrekken voor zombienight, just to be sure.
Oh gelukkig, dan durf ik wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar dan is Klutsie erbij, en dan heb ik maar oog voor 1 persoontje.
Haha ja en ik moet sowieso leren om op dingen niet serieus in te gaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet een beetje leren dat niet alles even serieus bedoeld wordt hier, je taalgebruik viel me idd al positief op.
Nu tijd voor broodje doodschapenkoter.
Jouw zus heeft tieten 2 x zo groot als haar hoofd ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
True. Al bedenk ik me wel dat mijn zus dat ook heeft, en die hangen. Al zie ik pics van oude vrouwen met grote tieten vind ik die meestal best wel eng. Maar alsnog mogen ze van mij wel een paar slagen groter
Nou, ik heb ook jarenlang bijna niets geroken omdat mijn neus altijd verstopt zat en al mijn slijmvliezen altijd ontstoken waren. Ik ben daar vorige week aan geopereerd en ik ruik nu weer normaal en dat is wel een héééééééééééle vorderingquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)iet-kunt-ruiken.html
Die zullen balen, of juist niet ?
Interesting....
Wat is ''kaasbak overtrekken'' ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:59 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook jarenlang bijna niets geroken omdat mijn neus altijd verstopt zat en al mijn slijmvliezen altijd ontstoken waren. Ik ben daar vorige week aan geopereerd en ik ruik nu weer normaal en dat is wel een héééééééééééle vorderingHaren wassen is nu echt
, kaasbak overtrekken daarentegen weer
Haha, heb je die net gemaakt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jouw zus heeft tieten 2 x zo groot als haar hoofd ?
[ afbeelding ]
Nou, dan leg je hem op een velletje papier en teken je om het randje heen zo en dan heb je de kaasbak overgetrokken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat is ''kaasbak overtrekken'' ?
Ik heb helemaal niets te maken met de Philosoraptor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, heb je die net gemaakt?
/ignorequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
20 uur (en 56 minuten)
DAT KLINKT DICHTBIJJJJJJJJJJJJ
Echt he.quote:
Hoezo? Tieten vind ik ontzettend leuk om naar te kijken, om aan te zitten, om aan te likken, zachtjes te knijpen of te bijten (ok, soms niet zachtjes) en al dat soort dingen. Maar als het iets wat 24/7 aan mijn lichaam vast zit, doe me dan maar een piemel, kun je VEEL beter mee spelenquote:
Ja maar....quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo? Tieten vind ik ontzettend leuk om naar te kijken, om aan te zitten, om aan te likken, zachtjes te knijpen of te bijten (ok, soms niet zachtjes) en al dat soort dingen. Maar als het iets wat 24/7 aan mijn lichaam vast zit, doe me dan maar een piemel, kun je VEEL beter mee spelen
Ja maar ik speel liever met tieten dan met jou piemel hequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo? Tieten vind ik ontzettend leuk om naar te kijken, om aan te zitten, om aan te likken, zachtjes te knijpen of te bijten (ok, soms niet zachtjes) en al dat soort dingen. Maar als het iets wat 24/7 aan mijn lichaam vast zit, doe me dan maar een piemel, kun je VEEL beter mee spelen
Ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar....
Ze heeft een HTC.
Duh.
En je krijgt er minder rugklachten van als ie een beetje oversized is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar....
Ze heeft een HTC.
Duh.
Heb een BB gehad, maar vond dat ding onwijs kutquote:
Dan noem je ook een kutapparaat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heb een BB gehad, maar vond dat ding onwijs kut
Ja, maar de iPhone is ook kut. HTC is wel weer goed en de BB Toutch ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.quote:
Die trilfunctie betekent niet dat je hem als vibo kan gebruikenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heb een BB gehad, maar vond dat ding onwijs kutToen ging hij kapot, kreeg ik een nieuwe en die verkocht ik. Daarna heb ik lekker een simpele Nokia genomen
Niet? Vandaar dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die trilfunctie betekent niet dat je hem als vibo kan gebruiken
Aldus ervaringsdeskundige Huppel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kan wel, even een hoesje eromheen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Avonturier hier !quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef Phantomesse het volgende:
Ik probeerde ook al een keer die trilplaat bij de Efteling, was ook geen succes, paste niet/niet lenig genoeg.
Niet geprobeerd om je over langnek heen te laten glijden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef Phantomesse het volgende:
Ik probeerde ook al een keer die trilplaat bij de Efteling, was ook geen succes, paste niet/niet lenig genoeg.
Nee, wel om doornroosje aan te randenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet geprobeerd om je over langnek heen te laten glijden?
Vertel, nu kunnen we niet meelachen, verdomme.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, m'n collega's ( voor zover ze dat zijn ) zijn echt briljant
Wat lachen, hahaha.
Wie A zegt..quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, m'n collega's ( voor zover ze dat zijn ) zijn echt briljant
Wat lachen, hahaha.
Mja, allemaal slechte grappen over Egypte en Australie die ik niet meer op die manier na kan vertellen dat het ook echt grappig isquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vertel, nu kunnen we niet meelachen, verdomme.
Gelukkig zeg jij het alquote:
Wordt verworpen, treinen en seks staan los van elkaar!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:51 schreef stbabylon het volgende:
Zal ik Watertornado en Socius even een natte onderbroek geven...
ik ga zaterdag 9,5 uur treinen
Daar dacht mijn ex toch heel anders over in die trein naar Maastrichtquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wordt verworpen, treinen en seks staan los van elkaar!
Hmz nehh @ plan van aanpakquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig zeg jij het al
Hoe is het? Al een 'plan van aanpak' opgesteld?
Vind ik een mooie gedachtengangquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz nehh @ plan van aanpak
Liefde valt niet te manipuleren gelukkig, dus vrees ik er niks van
Liefde overwint hoop ik maar![]()
Ik deed even de railsjosti naquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar dacht mijn ex toch heel anders over in die trein naar Maastricht
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was mijn ex maar zo'n avonturier. Heb hem 1 keer geprobeerd aan te randen in de trein ging hij kuttig lopen doen over mensen die aan konden komen lopen enzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet, ik schrijf alleen stukjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:54 schreef Nouk84 het volgende:
@HW; sinds wanneer redactie FP? Ik dacht dat je daar nooit kwam![]()
In het toilet niet, maar in zo'n 6 persoonscoupe op een stuk waar je anderhalf uur niet meer stopt bij een station, door de week, in een zeer rustige trein. Kun je best wel spas machen!quote:
Ik ken foksters die dat makkelijk kunnenquote:
PersoonTJE?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar dan is Klutsie erbij, en dan heb ik maar oog voor 1 persoontje.
Jij teruglezer jij !quote:
Nee, bah, ik vind seks in de trein echt nasty en niet onder spass machen vallenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In het toilet niet, maar in zo'n 6 persoonscoupe op een stuk waar je anderhalf uur niet meer stopt bij een station, door de week, in een zeer rustige trein. Kun je best wel spas machen!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, bah, ik vind seks in de trein echt nasty en niet onder spass machen vallen
Nou vooruit, dan gaan wij geen seks in de trein hebben!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, bah, ik vind seks in de trein echt nasty en niet onder spass machen vallen
Gaat het weer over Pridemeid?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken foksters die dat makkelijk kunnen.
Trust me, dat wil je NIETquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie? Doe eens een pridemeid.rar
Ik heb een flashback naar die keer dat ik vroeg wat nou telkens dat geouwehoer over een wortel in een ontplofte molshoop betekende.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie? Doe eens een pridemeid.rar
Sara raatsquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een flashback naar die keer dat ik vroeg wat nou telkens dat geouwehoer over een wortel in een ontplofte molshoop betekende.
Oh, it burns, IT BURNS!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een flashback naar die keer dat ik vroeg wat nou telkens dat geouwehoer over een wortel in een ontplofte molshoop betekende.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kon eindelijk weer rustig slapen, na al die jaren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil het er niet meer over hebben.
Iets met een of andere chick van fok geloof ik die een wortel in haar kut had gestoken en er een foto van maakte. En het begrip ontharing niet echt kende, vandaar de "ontplofte molshoop".quote:
Dit maakt het alleen maar erger Qquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Iets met een of andere chick van fok geloof ik die een wortel in haar kut had gestoken en er een foto van maakte. En het begrip ontharing niet echt kende, vandaar de "ontplofte molshoop".
Volgens mij was het dat ongeveer.
Echt, dat Blue Waffle gebeuren is er niets bij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kon eindelijk weer rustig slapen, na al die jaren.
Ach, het rare is, alles went, als ik 1 ding "geleerd"heb via FOK! is dat niets me eigenlijk nog kan shockerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kon eindelijk weer rustig slapen, na al die jaren.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Iets met een of andere chick van fok geloof ik die een wortel in haar kut had gestoken en er een foto van maakte. En het begrip ontharing niet echt kende, vandaar de "ontplofte molshoop".
Volgens mij was het dat ongeveer.
So true.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het rare is, alles went, als ik 1 ding "geleerd"heb via FOK! is dat niets me eigenlijk nog kan shockeren.
I've seen it al.
Wij zouden totaal geen moeite hebben met genocidequote:
Wij zouden in 1944 zo door Auschwitz rondlopen met een "Hey, dit is net KLB"-houding.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij zouden totaal geen moeite hebben met genocide.
Pfffiieeeeeuwquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan gaan wij geen seks in de trein hebben!
Dat Hitler-adoratietopic was eigenlijk ook wel grappig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij zouden in 1944 zo door Auschwitz rondlopen met een "Hey, dit is net KLB"-houding.
In Nagasaki zouden we vragen of die hoogtezon wat feller kon, we zijn nog niet bruin genoegquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij zouden in 1944 zo door Auschwitz rondlopen met een "Hey, dit is net KLB"-houding.
Je bedoelt net als jij zelf?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Echt, eerst is het verdacht stil, dan gaat het over een wortel in een behaarde kut, en hopla daar zijn ''ze'' weer.
Jij hebt echt de vreemdste smaak everquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
Behaarde kutten heb ik het eigenlijk wel mee gehad.
Behalve als ze okselhaar heeft.
Link!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat Hitler-adoratietopic was eigenlijk ook wel grappig.
Die Hitler? Naaah, dat was een pussy, deed geen hond kwaad. Behalve zn eigen dan. Maar toen had ie een slechte dag.quote:
Ik hoor hele slechte dingen over Jodenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Die Hitler? Naaah, dat was een pussy, deed geen hond kwaad. Behalve zn eigen dan. Maar toen had ie een slechte dag.
Er is geen enkel bewijs dat Hitler daar ook maar iets mee te maken had!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoor hele slechte dingen over Joden.
Ja, die Ajaxieden, dat is allemaal tuig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoor hele slechte dingen over Joden.
En een gok dat ze hebben !quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, die Ajaxieden, dat is allemaal tuig.
Neem jij me nu bij de neus?quote:
Ajacieden daarintegen zijn goede gozersquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, die Ajaxieden, dat is allemaal tuig.
Ajaciedenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ajacieden daarintegen zijn goede gozers
Neuh, het zullen er gewoon wel weer 1 of 2 zijn, of 1 doelpuntjequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ajacieden komen straks precies 6 punten tekort voor 't kampioenschap.
Ach, proberen we het volgend jaar toch weer....quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ajacieden komen straks precies 6 punten tekort voor 't kampioenschap.
Ik ben voor Feyenoord, dus voetbal is een gevoelig onderwerp.quote:
Wij mengen ons volgend jaar wel weer in de discussiequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben voor Feyenoord, dus voetbal is een gevoelig onderwerp.
MVV uit, altijd lastigquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij mengen ons volgend jaar wel weer in de discussie
maar waaromquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben voor Feyenoord, dus voetbal is een gevoelig onderwerp.
Omdat Ajax.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
maar waaromrichting Ajax? waarom niet tegen 1 van die andere 14 clubs die boven jullie staan?
Volgens mij is alles lastig op het moment voor feyenoordquote:
Waarom moet je jaloers zijn op Ajax dan?quote:
het komt uit Amsterdamquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet je jaloers zijn op Ajax dan?
Ach ja, je kent het toch, Feyenoorders houden niet van Ajax en vice versa.quote:
JAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo eens even naar de winkel voor lucifers
HUPPEEELLLLLblijft tof een eigen crib!
Tegen Twente speelden ze voor de verandering eens niet heel slecht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij is alles lastig op het moment voor feyenoord
Ik weet zelfquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach ja, je kent het toch, Feyenoorders houden niet van Ajax en vice versa.
Hoewel ik echt niet zo'n idioot ben die alleen maar 020 ed loopt te roepen, het boeit me nou ook weer niet echt veel.
Toen zat ik een andere wedstrijd te kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tegen Twente speelden ze voor de verandering eens niet heel slecht.
Is een senseo goed?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA
En ik heb min of meer al bijna alle meubels bij elkaar. Moet alleen nog wasmachine en stofzuiger en koffiemakerenz
Het Amsterdamse-complex, nare aandoening, dan denk je altijd dat iedereen met alles jaloers is op Amsterdam.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
koffiemaker? een filter in een trechter bovenop een thermosfles is genoegquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA
En ik heb min of meer al bijna alle meubels bij elkaar. Moet alleen nog wasmachine en stofzuiger en koffiemakerenz
Ik drink die meuk toch nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is een senseo goed?
Volgens mij heb ik die nog staan
En over mijn cribquote:
Trechter en thermosfles heb ik ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
koffiemaker? een filter in een trechter bovenop een thermosfles is genoeg
Je kunt ook gewoon thee schenkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trechter en thermosfles heb ik ook niet
Oh, zover ga ik er ook niet in hoor. Ik heb een collega gehad die een echte Ajacied was waar ik goed mee overweg kon en dan zaten we elkaar gewoon voor de gein te bashen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet zelf.
Al kan ik het prima vinden met de bedrijfskakkerlak hoor.
Bah theequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon thee schenken
Aha... Klinkt plausibel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het Amsterdamse-complex, nare aandoening, dan denk je altijd dat iedereen met alles jaloers is op Amsterdam.
Altijd beter dan het provinciaalse minderwaardigheidscomplex.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het Amsterdamse-complex, nare aandoening, dan denk je altijd dat iedereen met alles jaloers is op Amsterdam.
omdat het kanquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
Damn, weet je hoeveel je niet meer kan doen als je ineens geen auto meer hebt![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog geen nieuws?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
Damn, weet je hoeveel je niet meer kan doen als je ineens geen auto meer hebt![]()
![]()
Vind ik geen goede reden... Als je nou omdat appel gezegd had. Mja, jammer hoorquote:
Zijn er marokkanen dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
maar waaromrichting Ajax? waarom niet tegen 1 van die andere 14 clubs die boven jullie staan?
quote:Dat is precies de reden waarom Ajax door alle andere supporters in Nederland wordt gehaat. Dat rare vooroorlogse idee dat er maar op één plek in Nederland weergaloos mooi wordt gevoetbald, dat er maar op één plek in Nederland mannen onweerstaanbaar lekker ruikend, met betoverend zwart glanzend haar onder de douche vandaan komen. In Amsterdam. Daarom, vooral daarom verliest Ajax van zogenaamd kleine tegenstanders. Je hoeft je spelers alleen maar zon zinnetje te laten lezen en ze willen die arrogante zakken van Ajax opvreten. FC Utrecht wist er dit weekeinde wel raad mee, met de misplaatste hoogmoed. Spelers gaan liever dood dan dat ze van elf voetballende dressboys en een couturier verliezen.
quote:
Twente!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
ze kunnen Twente niet eens op 1-1 houden
dit vooral!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:43 schreef Kluts het volgende:
we elkaar gewoon voor de gein te bashen.
Thee is voor homo's en zieke mensen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het Jupiler League Topic is de andere kant op.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij mengen ons volgend jaar wel weer in de discussie
Theequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Thee is voor homo's en zieke mensen.
Idd, je verliest de week erna gewoon liever kansloos van een stelletje boeren uit Limburgquote:
Arrogantie die we zelf niet eens hebben... jullie begrijpen onze /care mentaliteit gewoon niet en denken dat daardoorquote:
Je hebt thee aan iemand geschonken en bent nu bang om ook ziek te worden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jee, dan heb ik een probleem..
quote:
Ik vind een peer lekkerderquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik geen goede reden... Als je nou omdat appel gezegd had. Mja, jammer hoor
En voor Q.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Thee is voor homo's en zieke mensen.
Nee ik zit straks wel tussen de yoego'squote:
Idd, we maken ons gewoon niet DRUK om "de rest" en das dan arrogant, so be itquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Arrogantie die we zelf niet eens hebben... jullie begrijpen onze /care mentaliteit gewoon niet en denken dat daardoor
Kluts, pak jij hem vanavond even aan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het Jupiler League Topic is de andere kant op.
Welk verlies ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, je verliest de week erna gewoon liever kansloos van een stelletje boeren uit Limburg.
Word je dan ook BV Emmen-hooligan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik zit straks wel tussen de yoego's![]()
Misschien dat ik me straks EINDELIJK een beetje thuis ga voelen in Emmen
Nee, jullie maken je nooit druk om anderen nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, we maken ons gewoon niet DRUK om "de rest" en das dan arrogant, so be it.
Is je auto gejat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T zou me niks verbazen als ik over een paar weken een telefoontje uit verweggistan krijg, dat mn motorblok ergens aangeboden wordt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik zit straks wel tussen de yoego's![]()
Misschien dat ik me straks EINDELIJK een beetje thuis ga voelen in Emmen
het verlies dat meestal volgt nadat jullie de Champions League van Ajax gewonnen hebben de week eropquote:
Nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
![]()
Ik had moeten weten dat er een addertje onder het gras zatquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt thee aan iemand geschonken en bent nu bang om ook ziek te worden?
NOOIT!!quote:
Was je misschien nog niet opgevallen de afgelopen jaren, maar ik post hier elke dag, en ik HAP niet ik reageer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, jullie maken je nooit druk om anderen nee.
Vandaar dat je altijd hapt, en met jou praktisch iedere andere ajacied.
We hebben gelijk gespeeld gisteravond.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het verlies dat meestal volgt nadat jullie de Champions League van Ajax gewonnen hebben de week erop.
Denk niet dat ie daar problemen mee heeft eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kluts, pak jij hem vanavond even aan?
En ik woon straks nog in de buurt van het "stadion" ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgend jaar krijg je Feyenoord op bezoek in Emmen! Kan je lekker rellen!
Waar was die keiharde mentaliteit opeens? Als Utrecht elke week 70% geeft wat ze tegen Ajax geven worden ze 2e/3e oid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We hebben gelijk gespeeld gisteravond.
Daar lijkt het wel op ja, weet al ruim 24u niet waar die is. Ergens heb ik nog de stille hoop dat iemand em voor mij nu op de kleine puntjes laat bijwerken. Zoals bij een maat van me ooit gebeurd is. Maar realistisch weet ik dat het niet kan, iedereen weet dat ik weg ga en dat het dus geen nut heeft.quote:
CL? FC Utrecht heeft niet eens een landstitelquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het verlies dat meestal volgt nadat jullie de Champions League van Ajax gewonnen hebben de week erop.
Dat weiland met dat hek er om heen bedoel je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik woon straks nog in de buurt van het "stadion" ook
Ik vind het lullig voor je hoor, maarreh... vrijwel alles?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
![]()
Dat zuigt behoorlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja, weet al ruim 24u niet waar die is. Ergens heb ik nog de stille hoop dat iemand em voor mij nu op de kleine puntjes laat bijwerken. Zoals bij een maat van me ooit gebeurd is. Maar realistisch weet ik dat het niet kan, iedereen weet dat ik weg ga en dat het dus geen nut heeft.
Ja dat!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat weiland met dat hek er om heen bedoel je?
Ja en nee, ik ben gewend te plannen met een auto in mn achterhoofd, als reizen dan ineens 2-3x zo lang duurt en 2x zo duur wordt, is het een heel ander verhaal. Plus dat ik veel minder kan meenemen. Dus komend weekend naar de achterhoek en dan meteen alvast wat spullen (doos of 5-6) meenemen, gaat dus niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het lullig voor je hoor, maarreh... vrijwel alles?
dat klopt, vrijwel alles kan je niet meer doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het lullig voor je hoor, maarreh... vrijwel alles?
Ik dacht dat ik het had gehoord in VI maar ik heb het dan dus gelezen in de VI. :")quote:
Alsof Ajax niet beter speelt thuis tegen AC Milan dan tegen De Graafschap.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar was die keiharde mentaliteit opeens? Als Utrecht elke week 70% geeft wat ze tegen Ajax geven worden ze 2e/3e oid.
maar ZO slim zijn ze allemaal niet, liever 110% tegen Ajax voor 3 punten ipv meedoen voor een prijs.
Gaat Feyenoord stuivertje wisselen met de club uit mijn stadquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het Jupiler League Topic is de andere kant op.
Handig he zo'n tijdschrift op de plee ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het had gehoord in VI maar ik heb het dan dus gelezen in de VI. :")
Echt klote man.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T zou me niks verbazen als ik over een paar weken een telefoontje uit verweggistan krijg, dat mn motorblok ergens aangeboden wordt.
Ahhh knuf, sorry maar ik heb geen auto voor je.. anders mocht je m wel lenen....quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en nee, ik ben gewend te plannen met een auto in mn achterhoofd, als reizen dan ineens 2-3x zo lang duurt en 2x zo duur wordt, is het een heel ander verhaal. Plus dat ik veel minder kan meenemen. Dus komend weekend naar de achterhoek en dan meteen alvast wat spullen (doos of 5-6) meenemen, gaat dus niet.
Dank jequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh knuf, sorry maar ik heb geen auto voor je.. anders mocht je m wel lenen....
Sterkte
oh wacht nu snap ik het, jullie voetbalmening komt uit een boekjequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Handig he zo'n tijdschrift op de plee ?
ik maak em met plezier even voor je vastquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
Verdomme, m'n jarretelle laat los
En ik heb zin in een beker cup-a-soup, maar dat mag ik van mezelf pas om half vier hebben
Kan je met je pa of ma niet wat regelen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank jeik probeer al anderen een auto te ontfutselen
misschien een maandje in een originele "servicio" rijden
(Alfa service auto
)
4 uur pas hequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
En ik heb zin in een beker cup-a-soup, maar dat mag ik van mezelf pas om half vier hebben
Ik zie je zo in Tilburgquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik maak em met plezier even voor je vast
Zonder auto?quote:
Ach, dat idee heb ik al snel, meningen niet gehinderd door enige kennisquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
oh wacht nu snap ik het, jullie voetbalmening komt uit een boekje
Ik heb nog wel feyenoord postersquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay.
Wie wil mij een YEAH HUPS HEEFT EEN HUISJE kaartje sturen?![]()
Dan heb ik iig iets om de muren mee te behangen
Hoe een nutteloze zelfkastijdingquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
flauwquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
dat klopt, vrijwel alles kan je niet meer doen
Nee de container buiten ziet er al pauper genoeg uit zoals die nu isquote:
Dat je het idee hebt maakt het nog geen waarheid he, ouwe reus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat idee heb ik al snel, meningen niet gehinderd door enige kennis.
Je plaat blijft hangen!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat idee heb ik al snel, meningen niet gehinderd door enige kennis.
Mensen die klagen dat twitter kut is en vervolgens : nu roze nagellak proberen!!posten hier
.
Nou dan niet hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee de container buiten ziet er al pauper genoeg uit zoals die nu is
Waterkoker en senseo heb ik trouwens wel nu al voor je... Zeg het maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Thee![]()
Waterkoker heb ik ook nog niet, pannen ook niet, gasfornuis/kookplaat weet ik eigenlijk niet of ik die heb![]()
AAAAAAAAAA koelkast heb ik ook nog nodig
(Meth)amfetamine natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb echt te veel moeite om mijn ogen open te houden, en morgen weer zo een lange dag...Iemand nog ideetjes, en nee, een tray red bull achterover kiepen werkt niet.
Goedemiddag Kreabeaquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Kreator het volgende:
Goedemorgen.
*nu roze nagellak proberen![]()
*
Waarom ben je zo moe dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oe, lekker kopje homokoffie en een banaan
Heb echt te veel moeite om mijn ogen open te houden, en morgen weer zo een lange dag...Iemand nog ideetjes, en nee, een tray red bull achterover kiepen werkt niet.
Klopt, doe ik de volgende keer na de sexquote:
Oeh, dat staat goed bij je zwart/roze overhemd!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Kreator het volgende:
Goedemorgen.
*nu roze nagellak proberen![]()
*
Oh, okequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, doe ik de volgende keer na de sex
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
(Meth)amfetamine natuurlijk.
Wat dacht je van slapen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oe, lekker kopje homokoffie en een banaan
Daarom !quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan kan hij in een keer door tot vrijdag
Gister hebben ze in het oosten van het land een 50 km/u gebied van de snelwegen gemaaktquote:
En goed voor de lijn! Win-win-win!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daarom !
En hij houdt geld over, want eten zit er ook ff niet in !
Wat zal ik zeggen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als mensen het na 1x niet begrijpen, moet je ze nog een paar keer met de neus er op slaan
Dat zijn de betere aankopenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:08 schreef Kreator het volgende:
Ik heb vandaag voor 20 euro 100 golfballen gekocht. Merkspul. Die zijn normaal gesproken 5x zo duur.
En een putter voor 1,25 euro. De plastic tas die ik erbij moest kopen was net zo duur.
Jemig, ik zou het bijna zelf weer gaan halen met al die voordelen !quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En goed voor de lijn! Win-win-win!
Arme jij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gister hebben ze in het oosten van het land een 50 km/u gebied van de snelwegen gemaakten pas rond 1 thuis.... en vanochtend ging de wekker weer om 6. Ik word ook een dagje ouder
gewoon je standaard verhaaltje dat je al jaren gebruiktquote:
Dikke vette actie. Ik kan daaaaaaaaaagen kijken naar zo'n druiper, die 1 micrometer per 1200 jaar groeit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit te lezen over druipsteengrotten, dat is echt razend interessant.
Wat passen we toch goed bij elkaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon je standaard verhaaltje dat je al jaren gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |