Ook dat zal ik onthoudenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan gelden er gewoon weer andere regels natuurlijk.
Je bent te oud voor internetquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik.
Dat tweede, nee, ik snap er nog steeds niets van.
Jouw fobo heeft te weinig epic boobs als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet en het gaat om mijn fobo
Dat kloptquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeah right, jij bent echt nog nooit in KEL geweest dus....
Nouquote:
Houden zo babequote:
Hup, onder een steen jijquote:
Fobo van LDG staan meer boobs jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jouw fobo heeft te weinig epic boobs als je het mij vraagt.
Is dat net zo'n kneuzenclub als in KPD?quote:
Nee, erger.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat net zo'n kneuzenclub als in KPD?
Het wordt er niet beter opquote:
Lonsdalegabbersquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:31 schreef Phantomesse het volgende:
Ik kreeg een foto van mn oude beste dinnetje uit mijn gabbertijdKnock out in bed met Lonsdale trui nog aan
Heel erg.... Zwarte bos haar en Lonsdale met de door de Hollanders verzonnen betekenis matcht niet echt.
Je gabbertijd? Je was 6?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:31 schreef Phantomesse het volgende:
Ik kreeg een foto van mn oude beste dinnetje uit mijn gabbertijdKnock out in bed met Lonsdale trui nog aan
Heel erg.... Zwarte bos haar en Lonsdale met de door de Hollanders verzonnen betekenis matcht niet echt.
Daar kom ik toch net vandaan man vrouw !quote:
Ah, dan ga ik daar eens kijken, want ik was toch ietwat teleurgesteld na jouw fobo, voor wat betreft de epic boobs dan he.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fobo van LDG staan meer boobs ja
Erger!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat net zo'n kneuzenclub als in KPD?
Je had moeten blijvenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar kom ik toch net vandaan man vrouw !
[..]
Ah, dan ga ik daar eens kijken, want ik was toch ietwat teleurgesteld na jouw fobo, voor wat betreft de epic boobs dan he.
1995 wil zijn verhaal terug.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:31 schreef Phantomesse het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar kom ik toch net vandaan man vrouw !
[..]
Ah, dan ga ik daar eens kijken, want ik was toch ietwat teleurgesteld na jouw fobo, voor wat betreft de epic boobs dan he.
Dat gooi ik voor het gemak maar even in dezelfde groepquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Erger!!
In KEL mishandelen ze schaamlippen met chipszakknijpers, om maar iets te noemen.
En nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger
Ghehequote:Op woensdag 2 februari 2011 12:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat gooi ik voor het gemak maar even in dezelfde groep
Gast toen huppelde ik nog blij om de tafel heen op No Limit met een paashaas in mijn armen gesloten. Mijn tijd van hardcore was meer na 2000 ofzo en duurde tot ik 15 was ofzo, toen begon ik normale muziek te waarderen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
1995 wil zijn verhaal terug.
en krijg weer iets mee... waarvoor dankquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
In KEL mishandelen ze schaamlippen met chipszakknijpers
Nee hoor, je bent niet nieuwsgierig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:35 schreef Phantomesse het volgende:
Ik begin nieuwschierig te worden naar Kelder.
Graag gedaan schatquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
en krijg weer iets mee... waarvoor dank
Nice nice nice. Waar ga je wonen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag gedaan schat![]()
Hihi nog 21 uur en 24 minuten![]()
Het schiet al op
* Huppelmuts rent rond als een kip zonder kop
In een flatquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nice nice nice. Waar ga je wonen?
Ken je blauwe wafels? die zijn te vinden op google...quote:
Ik stopte na lemon partyquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ken je blauwe wafels? die zijn te vinden op google...
Dat heeft mijn nieuwsgierigheid wel weggekregen... ik google niks meer
Wauw, dat ik daar nooit eerder op ben gewezen ik schrijf het altijd zo. Oke, Nieuwsgierig dus.quote:
Ze wilden me van de week laten googlen naar 1 guy 1 jar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ken je blauwe wafels? die zijn te vinden op google...
Dat heeft mijn nieuwsgierigheid wel weggekregen... ik google niks meer
De voorspelbaarheid daarvan is te groot.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze wilden me van de week laten googlen naar 1 guy 1 jar.
Ik durf niet
Ah, toen kapte ik er juist net mee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Gast toen huppelde ik nog blij om de tafel heen op No Limit met een paashaas in mijn armen gesloten. Mijn tijd van hardcore was meer na 2000 ofzo en duurde tot ik 15 was ofzo, toen begon ik normale muziek te waarderen.
Het valt best meequote:Op woensdag 2 februari 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze wilden me van de week laten googlen naar 1 guy 1 jar.
Ik durf niet
Ik doe het gewoon nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:40 schreef Q. het volgende:
[..]
De voorspelbaarheid daarvan is te groot.
Ja ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah, toen kapte ik er juist net mee.
Toeval ?
Of niet ?
*tudutudu-tudutudu*
<twilight zone plaatje>
Eeeeh, wut?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wauw, dat ik daar nooit eerder op ben gewezen ik schrijf het altijd zo. Oke, Nieuwsgierig dus.
Die is al zoooooooooooooooooooo oudquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
die hoorde ik pas na de wafels, en dus niet gezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |