Zwart blok over je hoofd?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:16 schreef L-E het volgende:
Ik heb wat foto's van zaterdag bewerkt. Nu sta ik er beter op.
Oke, waar gaan we ruzie over maken dan?quote:
Minpuntenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik haar ook niet want ze zeurt![]()
Zeurende vrouwen meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhh.
Veel te lief?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben veel te lief, wanneer onthouden jullie dat nou eens!
quote:
Zullen we gaan vechten om HW?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, waar gaan we ruzie over maken dan?
Een schaar doet wonderen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kun jij zo goed photoshoppen ja?
quote:
Laptop doormidden?quote:
Je mag die uitgekauwde boterham hebbenquote:
Ik doe ook iets!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Zal me op een slijmbalpostreeks komen te staan, maar ik vind dr nu al leuker dan al die mensen die de hele dag maar klagen over hun leven en gebrek aan seks, dates, aandacht.
Ze doet tenminste iets.
Uitgekauwd of uitgekotst?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je mag die uitgekauwde boterham hebben
Jij bent gewoon niks gewend.quote:
beetje nutteloos, ik wil jullie toch nietquote:
Betonschaarquote:
Beidequote:
Ja jij komt er mee!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je mag die uitgekauwde boterham hebben
Wat een grootspraakquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
beetje nutteloos, ik wil jullie toch niet.
Wil je om iemand anders vechten dan?quote:
Of je bent alleen tegen mij gemeenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niks gewend.
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wil je om iemand anders vechten dan?
JIj bent getrouwd, dinges heeft een koter.... Not my cup of teaquote:
Vertel!quote:
Nou, vertel. Maak me gekquote:
Ik zag je gisteren nog een andere uitspraak doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIj bent getrouwd, dinges heeft een koter.... Not my cup of tea.
ja, dus, dat was gisterenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag je gisteren nog een andere uitspraak doen
Wispelturig wijfquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Laat mij er nu eens een keertje buiten!
Geloofwaardigquote:
Ook daar zie ik geen enkele reden toe, geloofwaardigheidquote:
''Goein sjeik''quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:25 schreef Phantomesse het volgende:
Haha Huppelmuts haar fobo is echt goein sjeik!
Ik zal hem onthouden voor de volgende apple-discussiequote:Op woensdag 2 februari 2011 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook daar zie ik geen enkele reden toe, geloofwaardigheid.
Graseter, ben jij het?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:25 schreef Phantomesse het volgende:
Vanmiddag dus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal hem onthouden voor de volgende apple-discussie
Nog meer minpuntenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:25 schreef Phantomesse het volgende:
Die is boos op mijquote:
Dan gelden er gewoon weer andere regels natuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal hem onthouden voor de volgende apple-discussie
Dat eerste wist ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Kia ora betekent hallo in het Maori.
Goein sjeik = veel goein quotes + epic boobs.
Ik snap het ook niet en het gaat om mijn foboquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik.
Dat tweede, nee, ik snap er nog steeds niets van.
Met epic boobs!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet en het gaat om mijn fobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |