Oh heerlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:17 schreef missbehavin het volgende:
Godver, het lijkt hier wel een vrieskist in huis.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb hem al, dus hoef hem niet te kopen
Hoef alleen nog maar te geven aan je dan
ja het aangrijppunt raak je aan gewend... die is bij mijn wagens allemaal anders... rij ik een dag vind ik de ene weer normaal, tot ik in de ander stap..quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat eerste, maar dat andere kan ook wel kloppen, dat valt mij alleen niet op, ben ik ms inmiddels aan gewend? Hij slipt wel minder dan eerst voor mijn gevoel.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
ja het aangrijppunt raak je aan gewend... die is bij mijn wagens allemaal anders... rij ik een dag vind ik de ene weer normaal, tot ik in de ander stap..
slippen is ook afhankelijk van de warmte, rij je de hele dag door amsterdam gaat ie eerder slippen dan bv op de snelweg.... Maar als ie nog steeds af en toe slipt dan kan je uitgaan van wat die monteur net zei
Wil ik weten wat voor smerigs je er voor terug wilt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik heb hem alweer meer dan een jaar, dus word wel weer eens tijd voor wat anders.
shit happensquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heuj, wat een fijn vooruitzicht!
Goh wat denk je weer lekker positief over me.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil ik weten wat voor smerigs je er voor terug wilt?
Je bent een man, dat zegt al genoeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goh wat denk je weer lekker positief over me.
laat maar...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Maar eh, Rival, hoe zou jij dat anders zeggen dan?
En jij een vrouw, 1+1=2 ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent een man, dat zegt al genoeg.
quote:
Ik haal m er voor je uit !quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
Zit ik ineens wéér met het Nijntje liedje in mijn hoofd
Dus wij mannen zullen altijd alleen maar dingen doen om er zelf beter van te worden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent een man, dat zegt al genoeg.
quote:
Hij zat er net zo lekker in!quote:
Ja dat deden we, om half 7 's morgens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:26 schreef L-E het volgende:
Nijntjeee, lief klein konijntje, Nijntje.. zing mee!
Is dat niet "Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus?"quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:26 schreef L-E het volgende:
Nijntjeee, lief klein konijntje, Nijntje.. zing mee!
elk mens, niet alleen mannen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus wij mannen zullen altijd alleen maar dingen doen om er zelf beter van te worden?
Lief klein konijntje?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
Zit ik ineens wéér met het Nijntje liedje in mijn hoofd
There's always a catchquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus wij mannen zullen altijd alleen maar dingen doen om er zelf beter van te worden?
Ja ik kan wel 1 of andere boem - klatsch - boem - klatsch track plaatsen, maar die zitten niet zo snel in je hoofd !?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet veel beter, ik had van jou meer verwacht.
Precies!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gisteren in de sneak Season of the Witch (Nicolas Cage & Ron Pearlman), ik zat echt de hele tijd met Holy Grail quotes in mijn hoofdquote:
Het is bij mij gekomen toen ik net 18 was en een promoteam in stapte voor een club. Werden best wel pikante feestjes gegeven daar, en ze wouden me ook in die club werkzaam hebben (gewoon normaal, garderobe, bar, munten, vloer e.d). Er kwamen daar allemaal swingers op zondagmiddag als de andere clubs dicht waren tot organza open was. Die zaten allemaal aan de drugs natuurlijk, en ik kreeg elke keer hel elevensverhalen te horen. Ik vond die mensen die daar kwamen echt zó ontzettend tof! Terwijl ik ze eerst van verhalen hoorde en het maar freaks vond, maar leerde ze kennen en ze waren gewoon fucking tof. Dus zodoende heb ik mijn vooroordelen gordijn naar beneden laten vallen en kijk ik van niet veel dingen meer op op dat gebied.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Open mindedness komt ook een beetje met de jaren he?.
quote:
Nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:27 schreef otacon het volgende:
[..]
Is dat niet "Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus?"
quote:
quote:
Crap, nu kan ik er geen sex meer voor vragen omdat ik moet bewijzen dat niet alle mannen zo zijnquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Crap, nu kan ik er geen sex meer voor vragen omdat ik moet bewijzen dat niet alle mannen zo zijn
Dus drugs erin, meisje erbij, en hoppa, HW heeft een topavond, en lekkere sushi gegeten ook nog eens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:29 schreef Phantomesse het volgende:
Het is ook doordat ik daar heb gewerkt dat ik open ben over mijn geaardheid. Weetv al vanaf dat ik klein ben dat ik ook op meisjes val maar durfde daar natuurlijk niet voor uit te komen, nadat ik daar gewerkt heb wel.
Win-win, voor iedereen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus drugs erin, meisje erbij, en hoppa, HW heeft een topavond, en lekkere sushi gegeten ook nog eens.
*kreun* Maak me gek!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar, het is toch de bedoeling dat ie eruit gaat, er weer in, eruit, er weer in, tempo-wisseling dit dat ?
een auto weggeven voor seks.... dat kan je gewoon krijgen voor een sigaretje hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Crap, nu kan ik er geen sex meer voor vragen omdat ik moet bewijzen dat niet alle mannen zo zijn
Zonder drugs kan ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus drugs erin, meisje erbij, en hoppa, HW heeft een topavond, en lekkere sushi gegeten ook nog eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |