Het kan wel, even een hoesje eromheen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die trilfunctie betekent niet dat je hem als vibo kan gebruiken
Avonturier hier !quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef Phantomesse het volgende:
Ik probeerde ook al een keer die trilplaat bij de Efteling, was ook geen succes, paste niet/niet lenig genoeg.
Niet geprobeerd om je over langnek heen te laten glijden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef Phantomesse het volgende:
Ik probeerde ook al een keer die trilplaat bij de Efteling, was ook geen succes, paste niet/niet lenig genoeg.
Nee, wel om doornroosje aan te randenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet geprobeerd om je over langnek heen te laten glijden?
Vertel, nu kunnen we niet meelachen, verdomme.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, m'n collega's ( voor zover ze dat zijn ) zijn echt briljant
Wat lachen, hahaha.
Wie A zegt..quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, m'n collega's ( voor zover ze dat zijn ) zijn echt briljant
Wat lachen, hahaha.
Mja, allemaal slechte grappen over Egypte en Australie die ik niet meer op die manier na kan vertellen dat het ook echt grappig isquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vertel, nu kunnen we niet meelachen, verdomme.
Gelukkig zeg jij het alquote:
Wordt verworpen, treinen en seks staan los van elkaar!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:51 schreef stbabylon het volgende:
Zal ik Watertornado en Socius even een natte onderbroek geven...
ik ga zaterdag 9,5 uur treinen
Daar dacht mijn ex toch heel anders over in die trein naar Maastrichtquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wordt verworpen, treinen en seks staan los van elkaar!
Hmz nehh @ plan van aanpakquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig zeg jij het al
Hoe is het? Al een 'plan van aanpak' opgesteld?
Vind ik een mooie gedachtengangquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz nehh @ plan van aanpak
Liefde valt niet te manipuleren gelukkig, dus vrees ik er niks van
Liefde overwint hoop ik maar![]()
Ik deed even de railsjosti naquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar dacht mijn ex toch heel anders over in die trein naar Maastricht
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was mijn ex maar zo'n avonturier. Heb hem 1 keer geprobeerd aan te randen in de trein ging hij kuttig lopen doen over mensen die aan konden komen lopen enzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |