quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon thee schenken
Nog geen nieuws?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
Damn, weet je hoeveel je niet meer kan doen als je ineens geen auto meer hebt![]()
![]()
Vind ik geen goede reden... Als je nou omdat appel gezegd had. Mja, jammer hoorquote:
Zijn er marokkanen dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
maar waaromrichting Ajax? waarom niet tegen 1 van die andere 14 clubs die boven jullie staan?
quote:Dat is precies de reden waarom Ajax door alle andere supporters in Nederland wordt gehaat. Dat rare vooroorlogse idee dat er maar op één plek in Nederland weergaloos mooi wordt gevoetbald, dat er maar op één plek in Nederland mannen onweerstaanbaar lekker ruikend, met betoverend zwart glanzend haar onder de douche vandaan komen. In Amsterdam. Daarom, vooral daarom verliest Ajax van zogenaamd kleine tegenstanders. Je hoeft je spelers alleen maar zon zinnetje te laten lezen en ze willen die arrogante zakken van Ajax opvreten. FC Utrecht wist er dit weekeinde wel raad mee, met de misplaatste hoogmoed. Spelers gaan liever dood dan dat ze van elf voetballende dressboys en een couturier verliezen.
quote:
Twente!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
ze kunnen Twente niet eens op 1-1 houden
dit vooral!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:43 schreef Kluts het volgende:
we elkaar gewoon voor de gein te bashen.
Thee is voor homo's en zieke mensen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het Jupiler League Topic is de andere kant op.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij mengen ons volgend jaar wel weer in de discussie
Theequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Thee is voor homo's en zieke mensen.
Idd, je verliest de week erna gewoon liever kansloos van een stelletje boeren uit Limburgquote:
Arrogantie die we zelf niet eens hebben... jullie begrijpen onze /care mentaliteit gewoon niet en denken dat daardoorquote:
Je hebt thee aan iemand geschonken en bent nu bang om ook ziek te worden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jee, dan heb ik een probleem..
quote:
Ik vind een peer lekkerderquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik geen goede reden... Als je nou omdat appel gezegd had. Mja, jammer hoor
En voor Q.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Thee is voor homo's en zieke mensen.
Nee ik zit straks wel tussen de yoego'squote:
Idd, we maken ons gewoon niet DRUK om "de rest" en das dan arrogant, so be itquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Arrogantie die we zelf niet eens hebben... jullie begrijpen onze /care mentaliteit gewoon niet en denken dat daardoor
Kluts, pak jij hem vanavond even aan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het Jupiler League Topic is de andere kant op.
Welk verlies ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, je verliest de week erna gewoon liever kansloos van een stelletje boeren uit Limburg.
Word je dan ook BV Emmen-hooligan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik zit straks wel tussen de yoego's![]()
Misschien dat ik me straks EINDELIJK een beetje thuis ga voelen in Emmen
Nee, jullie maken je nooit druk om anderen nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, we maken ons gewoon niet DRUK om "de rest" en das dan arrogant, so be it.
Is je auto gejat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T zou me niks verbazen als ik over een paar weken een telefoontje uit verweggistan krijg, dat mn motorblok ergens aangeboden wordt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik zit straks wel tussen de yoego's![]()
Misschien dat ik me straks EINDELIJK een beetje thuis ga voelen in Emmen
het verlies dat meestal volgt nadat jullie de Champions League van Ajax gewonnen hebben de week eropquote:
Nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
Damn, weet je hoeveel je niet meer kan doen als je ineens geen auto meer hebt![]()
![]()
Ik had moeten weten dat er een addertje onder het gras zatquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt thee aan iemand geschonken en bent nu bang om ook ziek te worden?
NOOIT!!quote:
Was je misschien nog niet opgevallen de afgelopen jaren, maar ik post hier elke dag, en ik HAP niet ik reageer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, jullie maken je nooit druk om anderen nee.
Vandaar dat je altijd hapt, en met jou praktisch iedere andere ajacied.
We hebben gelijk gespeeld gisteravond.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het verlies dat meestal volgt nadat jullie de Champions League van Ajax gewonnen hebben de week erop.
Denk niet dat ie daar problemen mee heeft eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kluts, pak jij hem vanavond even aan?
En ik woon straks nog in de buurt van het "stadion" ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgend jaar krijg je Feyenoord op bezoek in Emmen! Kan je lekker rellen!
Waar was die keiharde mentaliteit opeens? Als Utrecht elke week 70% geeft wat ze tegen Ajax geven worden ze 2e/3e oid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We hebben gelijk gespeeld gisteravond.
Daar lijkt het wel op ja, weet al ruim 24u niet waar die is. Ergens heb ik nog de stille hoop dat iemand em voor mij nu op de kleine puntjes laat bijwerken. Zoals bij een maat van me ooit gebeurd is. Maar realistisch weet ik dat het niet kan, iedereen weet dat ik weg ga en dat het dus geen nut heeft.quote:
CL? FC Utrecht heeft niet eens een landstitelquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het verlies dat meestal volgt nadat jullie de Champions League van Ajax gewonnen hebben de week erop.
Dat weiland met dat hek er om heen bedoel je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik woon straks nog in de buurt van het "stadion" ook
Ik vind het lullig voor je hoor, maarreh... vrijwel alles?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
![]()
Dat zuigt behoorlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja, weet al ruim 24u niet waar die is. Ergens heb ik nog de stille hoop dat iemand em voor mij nu op de kleine puntjes laat bijwerken. Zoals bij een maat van me ooit gebeurd is. Maar realistisch weet ik dat het niet kan, iedereen weet dat ik weg ga en dat het dus geen nut heeft.
Ja dat!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat weiland met dat hek er om heen bedoel je?
Ja en nee, ik ben gewend te plannen met een auto in mn achterhoofd, als reizen dan ineens 2-3x zo lang duurt en 2x zo duur wordt, is het een heel ander verhaal. Plus dat ik veel minder kan meenemen. Dus komend weekend naar de achterhoek en dan meteen alvast wat spullen (doos of 5-6) meenemen, gaat dus niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het lullig voor je hoor, maarreh... vrijwel alles?
dat klopt, vrijwel alles kan je niet meer doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het lullig voor je hoor, maarreh... vrijwel alles?
Ik dacht dat ik het had gehoord in VI maar ik heb het dan dus gelezen in de VI. :")quote:
Alsof Ajax niet beter speelt thuis tegen AC Milan dan tegen De Graafschap.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar was die keiharde mentaliteit opeens? Als Utrecht elke week 70% geeft wat ze tegen Ajax geven worden ze 2e/3e oid.
maar ZO slim zijn ze allemaal niet, liever 110% tegen Ajax voor 3 punten ipv meedoen voor een prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |