Neem jij me nu bij de neus?quote:
Ajacieden daarintegen zijn goede gozersquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, die Ajaxieden, dat is allemaal tuig.
Ajaciedenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ajacieden daarintegen zijn goede gozers
Neuh, het zullen er gewoon wel weer 1 of 2 zijn, of 1 doelpuntjequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ajacieden komen straks precies 6 punten tekort voor 't kampioenschap.
Ach, proberen we het volgend jaar toch weer....quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ajacieden komen straks precies 6 punten tekort voor 't kampioenschap.
Ik ben voor Feyenoord, dus voetbal is een gevoelig onderwerp.quote:
Wij mengen ons volgend jaar wel weer in de discussiequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben voor Feyenoord, dus voetbal is een gevoelig onderwerp.
MVV uit, altijd lastigquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij mengen ons volgend jaar wel weer in de discussie
maar waaromquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben voor Feyenoord, dus voetbal is een gevoelig onderwerp.
Omdat Ajax.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
maar waaromrichting Ajax? waarom niet tegen 1 van die andere 14 clubs die boven jullie staan?
Volgens mij is alles lastig op het moment voor feyenoordquote:
Waarom moet je jaloers zijn op Ajax dan?quote:
het komt uit Amsterdamquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet je jaloers zijn op Ajax dan?
Ach ja, je kent het toch, Feyenoorders houden niet van Ajax en vice versa.quote:
JAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo eens even naar de winkel voor lucifers
HUPPEEELLLLLblijft tof een eigen crib!
Tegen Twente speelden ze voor de verandering eens niet heel slecht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij is alles lastig op het moment voor feyenoord
Ik weet zelfquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach ja, je kent het toch, Feyenoorders houden niet van Ajax en vice versa.
Hoewel ik echt niet zo'n idioot ben die alleen maar 020 ed loopt te roepen, het boeit me nou ook weer niet echt veel.
Toen zat ik een andere wedstrijd te kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tegen Twente speelden ze voor de verandering eens niet heel slecht.
Is een senseo goed?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA
En ik heb min of meer al bijna alle meubels bij elkaar. Moet alleen nog wasmachine en stofzuiger en koffiemakerenz
Het Amsterdamse-complex, nare aandoening, dan denk je altijd dat iedereen met alles jaloers is op Amsterdam.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
koffiemaker? een filter in een trechter bovenop een thermosfles is genoegquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA
En ik heb min of meer al bijna alle meubels bij elkaar. Moet alleen nog wasmachine en stofzuiger en koffiemakerenz
Ik drink die meuk toch nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is een senseo goed?
Volgens mij heb ik die nog staan
En over mijn cribquote:
Trechter en thermosfles heb ik ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
koffiemaker? een filter in een trechter bovenop een thermosfles is genoeg
Je kunt ook gewoon thee schenkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trechter en thermosfles heb ik ook niet
Oh, zover ga ik er ook niet in hoor. Ik heb een collega gehad die een echte Ajacied was waar ik goed mee overweg kon en dan zaten we elkaar gewoon voor de gein te bashen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet zelf.
Al kan ik het prima vinden met de bedrijfskakkerlak hoor.
Bah theequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon thee schenken
Aha... Klinkt plausibel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het Amsterdamse-complex, nare aandoening, dan denk je altijd dat iedereen met alles jaloers is op Amsterdam.
Altijd beter dan het provinciaalse minderwaardigheidscomplex.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het Amsterdamse-complex, nare aandoening, dan denk je altijd dat iedereen met alles jaloers is op Amsterdam.
omdat het kanquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
Damn, weet je hoeveel je niet meer kan doen als je ineens geen auto meer hebt![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog geen nieuws?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
Damn, weet je hoeveel je niet meer kan doen als je ineens geen auto meer hebt![]()
![]()
Vind ik geen goede reden... Als je nou omdat appel gezegd had. Mja, jammer hoorquote:
Zijn er marokkanen dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |