HTC Desire (of Desire HD of Z)quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:37 schreef NBT het volgende:
[..]
echt waar...
geef mij dan eens een naam van een phone waar je alles mee kan en waar een goede camera op zit enzo!dan ga ik eens kijken of ik die ga kopen
Zie ik er zo uit ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soort van ja.
Nee jij wil mijn nummer niet, dan krijg ik rare berichten
quote:
Spuit 11quote:
Ik heb de HTC wildfire die was 250 geloof ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:45 schreef NBT het volgende:
539 euro schud ik echt niet zomaar uit mijn zak
dit dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
Maar waarom zoveel voor een phone betalen eigenlijk?
Vanwege de vele opties.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
Maar waarom zoveel voor een phone betalen eigenlijk?
en jij denkt dat je dan niet indirect voor je foon doktquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanwege de vele opties.
En als je een abo hebt is je foon vaak "gratis"
Kijk ff hoe de woord "gratis" is geschreven..quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
en jij denkt dat je dan niet indirect voor je foon dokt
En dan hoge maandlasten hebben...quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanwege de vele opties.
En als je een abo hebt is je foon vaak "gratis"
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
en jij denkt dat je dan niet indirect voor je foon dokt
neequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt?
Dan is het welquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb vodafone prepaid en mn foon van mn ex gehad.
Mn vorige foon begon met sterven, ik had dus echt wel een nieuwe nodig.
Je mag in juni/juli de mijne wel overnemen. Dan mag ik weer een nieuwe uitzoekenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:07 schreef NBT het volgende:
had ik maar een ex die mij telefoontjes geeft.
jij heb een HTC desire?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je mag in juni/juli de mijne wel overnemen. Dan mag ik weer een nieuwe uitzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |