Het is aan de leverancier om dat te bepalen, die weer door zijn klanten gestuurd wordt. Ik kan mij goed voorstellen dat in het Westen daardoor in de nabije toekomst meer Arabische/Turkse kanalen door gegeven gaan worden. Zal ook wel mooie PVV kamervragen maar opleveren maar dat terzijde.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zat Nederlanders, waaronder ikzelf, die wel degelijk betrokken zijn bij Egypte. Wie ben jij om dat te bepalen?
Omdat de situatie in het Midden-Oosten veel van ons aan het hart gaat. En het is wel prettig om nieuws uit die regio van een andere bron te krijgen dan de NOS of CNN. Als ik de Amerikaanse verkiezingen volg, dan doe ik dat ook op een Amerikaanse zender.quote:
Dan kijk je toch op internet of via een extra premie Al-Jazeera op je TV? Dat is geen probleem toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
Omdat de situatie in het Midden-Oosten veel van ons aan het hart gaat. En het is wel prettig om nieuws uit die regio van een andere bron te krijgen dan de NOS of CNN. Als ik de Amerikaanse verkiezingen volg, dan doe ik dat ook op een Amerikaanse zender.
Als Al Jazeera gewoon probleemloos kan worden toegevoegd aan het basispakket, waarom zou dan moeilijk doen? Ben je bang dat je per ongeluk een keer op AJ afstemt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan kijk je toch op internet of via een extra premie Al-Jazeera op je TV? Dat is geen probleem toch?
Waarom per se Al Jazeera in het basispakket?
Egypte heeft veel minder invloed op de wereld dan een als China bijvoorbeeld....dan lijkt het mij toch logischer dat een Engelstalige Chinese zender in het basispakket wordt opgenomen ipv Al Jazeera..
De vraag is: uit al die honderden internationale nieuwszenders: waarom per se Al Jazeera kiezen..?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
Als Al Jazeera gewoon probleemloos kan worden toegevoegd aan het basispakket, waarom zou dan moeilijk doen?
Sterker nog, ik kijk het wel eens via internet.quote:Ben je bang dat je per ongeluk een keer op AJ afstemt?
Er is nogal eens wat nieuws uit het midden-Oosten he ..quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:11 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De vraag is: uit al die honderden internationale nieuwszenders: waarom per se Al Jazeera kiezen..?
Omdat het de grootste Arabische zender is. Verder vind ik het prima als er een Chineze zender aan het pakket wordt toegevoegd. Kan er geen bal van verstaan, maar als jij er plezier aan beleeft, so be it.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:11 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De vraag is: uit al die honderden internationale nieuwszenders: waarom per se Al Jazeera kiezen..?
Een Chinese werelnieuwszender he? Het bericht alle wereldnieuws, van Amerika tot aan Europa. In plaats van dat je CNN kijkt, kan je dan ook CCTV News kijken bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef tjoptjop het volgende:
Alsof een Chinese zender bekeken wordt.
Er is een verschil: GL dient de belangen van vnl. in groep: de islamitische gemeenschap. Ik dien echter het belang van Nederland.quote:GL is flink politiek aan het bedrijven, maar jij kan er ook wat van.
Waarom zou je naar die gecensureerde zooi willen kijken ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Een Chinese werelnieuwszender he? Het bericht alle wereldnieuws, van Amerika tot aan Europa. In plaats van dat je CNN kijkt, kan je dan ook CCTV News kijken bijvoorbeeld.
[..]
En in China gebeurt niets zeker?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:11 schreef gelly het volgende:
Via de staatszender zullen we het iig niet horen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En in China gebeurt niets zeker?
En in China gebeurt niets zeker?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:11 schreef gelly het volgende:
Er is nogal eens wat nieuws uit het midden-Oosten he ..
Elke nieuwszender bevat propaganda.quote:Waarom zou je naar die gecensureerde zooi willen kijken ?
Ja ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef Zienswijze het volgende:
Elke nieuwszender bevat propaganda.
En wat maakt dat anders in vergelijking tot de grootste Aziatische of Zuid-Amerikaanse zender bijvoorbeeld? Waarom die niet en Al Jazeera wel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
Omdat het de grootste Arabische zender is.
Misschien moet je eerst ff de berichten in dit topic lezen, alvorens je reageert. Misschien zal je een shock krijgen, maar er bestaan ook Engelstalige Chinese nieuwszenders.quote:Verder vind ik het prima als er een Chineze zender aan het pakket wordt toegevoegd. Kan er geen bal van verstaan, maar als jij er plezier aan beleeft, so be it.
Prima, dan is wat mij betreft gewoon en-en. Andere voorstanders van dit voorstel zullen je hetzelfde vertellen. Maar om de een of andere reden loop jij in te hakken op Al Jazeera. Waarom beargumenteer je niet dat het prima is om AJ toe te voegen aan het basispakket, maar dat een Chinese zender ook meer dan welkom is?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En wat maakt dat anders in vergelijking tot de grootste Aziatische of Zuid-Amerikaanse zender bijvoorbeeld? Waarom die niet en Al Jazeera wel?
[..]
Misschien moet je eerst ff de berichten in dit topic lezen, alvorens je reageert. Misschien zal je een shock krijgen, maar er bestaan ook Engelstalige Chinese nieuwszenders.
En-en: wat mij betreft meer dan oké!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
Prima, dan is wat mij betreft gewoon en-en. Andere voorstanders van dit voorstel zullen je hetzelfde vertellen. Maar om de een of andere reden loop jij in te hakken op Al Jazeera. Waarom beargumenteer je niet dat het prima is om AJ toe te voegen aan het basispakket, maar dat een Chinese zender ook meer dan welkom is?
Omdat het grootste conflict in deze eeuw gaat tussen de islamitische en de westerse wereld. Weten hoe de ander nieuwsfeiten en gebeurtenissen ervaart en interpreteert draagt bij tot wederzijds begrip en werkt de-escalerend.quote:
Oja, is dat wel zo? Een dergelijke uitspraak zou eerder uit de mond van Geert Wilders komen, waar jij notabene fel tegenstander van bent.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:00 schreef moussie het volgende:
Omdat het grootste conflict in deze eeuw gaat tussen de islamitische en de westerse wereld.
Onrust in China heeft een grotere invloed op de wereldwijde politiek en economie dan onrust in het M-O. China heeft een hoger BBP en meer politieke instrumenten die het in kan zetten.quote:Het lijkt mij toch echt belangrijker dan een Engelstalige Chinese nieuwszender, en dan zeker op het moment, met al die conflicten waarvan je maar moet hopen dat het niet gigantisch uit de hand gaat lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |