Ik snap je logica niet. Wil je zeggen dat we juist gehersenspoeld worden ten gunste van de Islamieten waarbij wij hun moordlustige terrorisme overnemen, of dat we juist ertoe worden gebracht hen zonder pardon uit te roeien?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:15 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Niemand in Nederland zou islamieten nieuws moeten kijken. Je wordt gewoon gebrainwashed waar je bij staat. Over 19 jaar heb je gewoon Nederlandse zelfmoord terroristen.
Ik weet het niet helemaal zeker, maar deze user heeft 'Jezus loves you' in zijn sig staan, dus misschien een SGP-fan en derhalve tegen alles wat niet Gristelijk is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:21 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik snap je logica niet. Wil je zeggen dat we juist gehersenspoeld worden ten gunste van de Islamieten waarbij wij hun moordlustige terrorisme overnemen, of dat we juist ertoe worden gebracht hen zonder pardon uit te roeien?
Dat is dan wel weer zo, de politiek mag geen invloed uitoefenen op wat een kabelbedrijf aan de klanten aanbiedt (mits niet in strijd met de wet).quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb liever dat het kabelbedrijf zelf beslist wat zij hun klanten voorschotelen.
Dat zat ik ook te denken inderdaad, kwestie van vraag en aanbod, als de klanten van een kabelaar een zender willen trekken ze vanzelf wel aan de bel, of kopen een schotelquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb liever dat het kabelbedrijf zelf beslist wat zij hun klanten voorschotelen.
En dan zijn die commissies die mogen beslissen wat er op de kabel komt echt ergstequote:Op woensdag 2 februari 2011 07:59 schreef El_Matador het volgende:
Wat is TV toch een hopeloos verouderd medium...
FOK!, Stormfront, Maroc.nl, www.hoemaakikeenspijkerbom.nl en de bagger van Glenn Beck is voor elke Amsterdammer beschikbaar, maar over een Arabische nieuwszender doen we moeilijk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan zijn die commissies die mogen beslissen wat er op de kabel komt echt ergste. Het aandeel van UPC vliegt als het goed is achteruit maar toch van alles roepen
Sex met dieren mag dan wel uitgezonden wordenquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:04 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Damn ik ben gevloerd door de enige uitzondering
Ja ook dat al kan je ze ook niet verplichten over een analoge kabel met beperkte capaciteit alle beschikbare zenders te versturenquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
FOK!, Stormfront, Maroc.nl, www.hoemaakikeenspijkerbom.nl en de bagger van Glenn Beck is voor elke Amsterdammer beschikbaar, maar over een Arabische nieuwszender doen we moeilijk?
Die kan ik hier ook niet krijgen. Net als CNN etc.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
FOK!, Stormfront, Maroc.nl, www.hoemaakikeenspijkerbom.nl en de bagger van Glenn Beck is voor elke Amsterdammer beschikbaar, maar over een Arabische nieuwszender doen we moeilijk?
In tegenstelling tot mensen die 'Jesus loves you' als ondertitel hebben, kunnen de weldenkenden waarnaar wordt gerefereerd op de eerste pagina, wel een juiste inschatting maken. Het is zonder meer waar dat Al Jazeera het nieuws vanuit een bepaald perspectief presenteert. Maar vergeet niet dat het westen precies hetzelfde doet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:15 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Niemand in Nederland zou islamieten nieuws moeten kijken. Je wordt gewoon gebrainwashed waar je bij staat. Over 19 jaar heb je gewoon Nederlandse zelfmoord terroristen.
En daarom moet je de burger juist informeren. Oproepen zelf de berichten naast elkaar te leggen en vooral alle nieuws op de kabel. Niet een select groepje nieuwsquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In tegenstelling tot mensen die 'Jesus loves you' als ondertitel hebben, kunnen de weldenkenden waarnaar wordt gerefereerd op de eerste pagina, wel een juiste inschatting maken. Het is zonder meer waar dat Al Jazeera het nieuws vanuit een bepaald perspectief presenteert. Maar vergeet niet dat het westen precies hetzelfde doet.
Dit is juist goed, het lijkt me ook beter dat ze Al Jazeerah kijken dan een of andere haatzender van de schotel plukken, wat nu gebeurt. goed plan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:15 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Is de politiek er wel gebaat bij dat de burger een genuanceerd beeld kan maken van alle zaken die in de wereld spelen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:38 schreef paddy het volgende:
[..]
En daarom moet je de burger juist informeren. Oproepen zelf de berichten naast elkaar te leggen en vooral alle nieuws op de kabel. Niet een select groepje nieuws
Nee, daar is de politiek niet bij gebaat, maar het is wel wenselijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:48 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Is de politiek er wel gebaat bij dat de burger een genuanceerd beeld kan maken van alle zaken die in de wereld spelen?
Zeker is het wenselijk. Maar paddy zegt je moet de burger. Wie is je? De politiek of de kabelmaatschappij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:54 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, daar is de politiek niet bij gebaat, maar het is wel wenselijk.
Los daarvan heb ik weinig vertrouwen dat 'de burger' in staat is tot genuanceerd denken, maar dat staat hier los van.
Qua Midden Oosten nieuws vind ik ze een stuk objectiever als de westerse mediaquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:15 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Qua Midden Oosten doe je er verstandig aan beide media te volgen. Al Jazeerah is net zo min objectief als de westerse media.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Qua Midden Oosten nieuws vind ik ze een stuk objectiever als de westerse media
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |