Wedden dat ze eerst FOK! checken, om daarna pas online te gaan...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Laat ze mensen inzetten in een nachtdienst ofzoMietjes
Mubarak is ook traag van begrip.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:10 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik heb eergister een poging tot slowchat gezien......vroegtijdig gesloten
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:10 schreef Noelle06 het volgende:
ga echt me bedje opzoeken nu. Over minder dan 6 uur gaat die klote wekker weer.
Maar ach...FP updates houden me weer up to date!
Dank daarvoor
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:11 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga ook naar bed, ik wil écht niet maar heb morgen een tentamen. Om 17.15 weliswaar maar ik wil wel voldoende nachtrust krijgen. Ik lees het morgenochtend wel!
Goed moment om een nieuw biertje te pakkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zal wel weer nietszeggend worden, met een vleugje 'we hopen op zo weinig mogelijk geweld'.
He? Ik ook?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wacht maar let maar op en als er weer een lekker wijf van een verslaggeefster in beeld komt, dan zijn jullie even de ellende in Egypte vergeten en moeten alles omnieuw lezen, wij vrouwen hoeven dat niet wij kunnen meer dingen tegelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Is mijn taakquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:13 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Wat goed van jou dat je dat nu al hebt gedaan
Oh shit ik wacht wel even op Obamaquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:13 schreef shomila het volgende:
Ik ga ook naar bed lees het morgenochtend wel.
Een simpele: "We've decided that mubarak can go fuck himself." zou wel volstaan. Maar dat kan dan weer niét.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zal wel weer nietszeggend worden, met een vleugje 'we hopen op zo weinig mogelijk geweld'.
Ik denk dat de meesten daar al zo 'gehard' zijn door het protest dat ze niet meer wakker liggen van schoten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:13 schreef Toverheks het volgende:
wat me wel opviel, er werd geschoten ze gebaarde wat en hoppa gewonn verder lopen, bij 1 schot lig ik al op de grond schijterd als ik ben
Is denk ik ook het gevolg van het meer voorkomen van wapens in het MO. Bij bruiloften, zeer zichtbare politie/leger, gewoon omdat je man bent...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:13 schreef Toverheks het volgende:
wat me wel opviel, er werd geschoten ze gebaarde wat en hoppa gewonn verder lopen, bij 1 schot lig ik al op de grond schijterd als ik ben
Wat zou dat inhouden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:16 schreef One_of_the_few het volgende:
de false flag optie eerer genoemd hier vind ik ook wel een optie. Mubarak doet echt alles om te zorgen dat de kliek te macht houdt. Nu opstappen is einde voor hele kliek, niet alleen hem zelf.
Stephanie Dekker's klamme dot volblaffen met but!quote:
Die doet 't niet fullscreenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Doe mij die bruine nieuwslezeres maar. Nou en of.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:17 schreef marcodej het volgende:
Dan doen wij mannen het maar met Stefanie...![]()
![]()
![]()
zelf een aanslag op leger organiseren zodat het leger achter mubarak gaat staan.quote:
ja keek ff goed live maar waarom de staats tv??quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Doe mij die bruine nieuwslezeres maar. Nou en of.
Chocolate treat! Zij is inderdaad wel een smakelijk hapje voor op je topje!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |