quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef Memmel het volgende:
Ik verveel me. Ga denk maar slapen. Zal ik mijn arabische toetsenbord eens aanzetten?
سلام
Hier staat hallo. Hoop ik.
nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
Hee MoussyHoe is je autootje door de APK gekomen?
Natuurlijk, dat snap ik wel. Balen dat ie niet goed gekeurd is. Maar hij is dus nog wel voor een redelijke prijs te reanimeren?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef moussy het volgende:
en ik merk dat ik, ondanks dat er 0,0 luxe is aan mn auto dat ik er heel erg aan gehecht ben![]()
dus reanimatie is verplicht
ja dat weten we dus niet eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat snap ik wel. Balen dat ie niet goed gekeurd is. Maar hij is dus nog wel voor een redelijke prijs te reanimeren?
Belachelijk zeg. Je moet toch in ieder geval inzichtelijk hebben wat de pijnpunten zijn. Gaat hij hem nu ook maken of hebben jullie de auto naar iemand anders gebracht?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:30 schreef moussy het volgende:
[..]
ja dat weten we dus niet eens
Ik liet hem keuren bij een kerel van 72, doe ik al járen met mn auto's. Maar hij deed nu echt té vaag, wilde niet eens een prijs opgaaf doen wat het zou gaan kosten, wist ie niet, en de onderdelen had ie geen zin in om uit te zoeken.
Sta je daar met een kladpapiertje met wat nog vagere punten waar niemand uitkomt om ook maar IETS te laten repareren
Het kan echt nooit normaal..
neh, hij had daar sowieso al geen zin in na de keuringquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Belachelijk zeg. Je moet toch in ieder geval inzichtelijk hebben wat de pijnpunten zijn. Gaat hij hem nu ook maken of hebben jullie de auto naar iemand anders gebracht?
Nou inderdaad, wat een eikel zeg, zeg dan gewoon dat je het niet meer wilt doen..... Je moet hem zeker nog wel betalen voor de keuring?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:36 schreef moussy het volgende:
[..]
neh, hij had daar sowieso al geen zin in na de keuringeik0l. Hij gaat nu idd naar een ander
al gedaan, meteen inpakken en wegwezen, hij houdt de sleutels + papieren vast tot betaling he. Ik ga niet rellen om 3 tientjes, helaas spijtig, maar tis gewoon zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, wat een eikel zeg, zeg dan gewoon dat je het niet meer wilt doen..... Je moet hem zeker nog wel betalen voor de keuring?
Ja, dat is waar....quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef moussy het volgende:
[..]
al gedaan, meteen inpakken en wegwezen, hij houdt de sleutels + papieren vast tot betaling he. Ik ga niet rellen om 3 tientjes, helaas spijtig, maar tis gewoon zo.
Och jeetje Vicks... Ik heb even geen woorden, wel kippenvel. Heel veel sterkte voor jou, M en de kinderen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:37 schreef Vicky het volgende:
Vanmorgen kregen we het bericht dat het niet zo goed ging met mijn schoonvader. Hij had pijn en was naar het ziekenhuis gegaan. Vanavond moest hij met spoed geopereerd worden. Helaas waren zijn darmen afgestorven. Ze hebben m meteen dichtgemaakt. Er was niks meer aan te doen.. De mrdicijnen worden zo gestopt en dan Zal hij overlijden..
Ik ben kapot....
En toen had je spijt dat je niet om een handtekening gevraagd hebt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag vandaag een ouwe taart samen met een iets minder ouwe taart met geblondeerd haar en een enorme zonnebril staan bij Beeld en Geluid. Dacht even dat het Connie was, maar daar waren de lippen niet dik genoeg voor. Zie ik net bij RTL Boulevard wie het was, een soapster uit Amerika met d'r moeder, wiens zoon dan weer mee doet aan de X-Factor.
Toch weer leuk om te weten.
Neehoor, dan blijf ik aan de gangquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En toen had je spijt dat je niet om een handtekening gevraagd hebt?
Nu al werk mee naar huis??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:46 schreef trui het volgende:
het was niet alleen maar leuk hoor, ook meteen heftige discussies bijgewoond waar ik dan ook nog meteen wat 'mee moet', maar dat maakt 't ook wel lekker spannend.het gevolg is wel dat ik nu al werk mee naar huis heb.
je valt maar waar je wil, wat mij betreft. Wat een toestanden zeg. Hoe gaat het nu met M. en met zijn moeder? Het is idd ook niet zoals ik het zo doen, maar je met het toch als (schoon)kind accepteren. Wilde M's vader het wel zo eigenlijk? Of is daar nooit over gesproken. Hopelijk kan Monuta alles nog snel regelen!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:28 schreef Vicky het volgende:
mag ik ff neervallen op het bankje..
jeetje zeg wat word je geleefdt deze dagen...
Gister was er iemand van de uitvaartorganisatie, die ook bij opa geweest was, om alles te regelen. we hadden besproken hoe en wat en toen keek hij in de polis van Monuta en daar stond in dat Monuta de uitvaart regelt. Bij het laten regelen van de uitvaart door een andere organisatie gaat de waarde van de polis verloren. M. gaat zo met zijn moeder naar Monuta toe om snel alles te regelen. Vanmiddag moet hij naar het ziekenhuis voor de uitslag van de MRI scan en die moet ook doorgaan... Het wordt wederom een hele karige en korte uitvaart, in besloten kring, zonder muziek/toespraak of wat dan ook. Ws. zal het niet eens langer dan een half uur duren. Mijn schoonmoeder wil het niet anders, er zal ook verder geen mogelijkheid zijn voor anderen om te condoleren. Het is niet zoals ik het nou doen, maar het is haar keus... De collega's van mijn schoonvader krijgen zo niet de gelegenheid om een laatste groet te brengen.
M. is afgelopen nacht nog bij zijn moeder blijven slapen en mijn moeder is 2 nachten hier geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |