quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef Memmel het volgende:
Ik verveel me. Ga denk maar slapen. Zal ik mijn arabische toetsenbord eens aanzetten?
سلام
Hier staat hallo. Hoop ik.
nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
Hee MoussyHoe is je autootje door de APK gekomen?
Natuurlijk, dat snap ik wel. Balen dat ie niet goed gekeurd is. Maar hij is dus nog wel voor een redelijke prijs te reanimeren?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef moussy het volgende:
en ik merk dat ik, ondanks dat er 0,0 luxe is aan mn auto dat ik er heel erg aan gehecht ben![]()
dus reanimatie is verplicht
ja dat weten we dus niet eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat snap ik wel. Balen dat ie niet goed gekeurd is. Maar hij is dus nog wel voor een redelijke prijs te reanimeren?
Belachelijk zeg. Je moet toch in ieder geval inzichtelijk hebben wat de pijnpunten zijn. Gaat hij hem nu ook maken of hebben jullie de auto naar iemand anders gebracht?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:30 schreef moussy het volgende:
[..]
ja dat weten we dus niet eens
Ik liet hem keuren bij een kerel van 72, doe ik al járen met mn auto's. Maar hij deed nu echt té vaag, wilde niet eens een prijs opgaaf doen wat het zou gaan kosten, wist ie niet, en de onderdelen had ie geen zin in om uit te zoeken.
Sta je daar met een kladpapiertje met wat nog vagere punten waar niemand uitkomt om ook maar IETS te laten repareren
Het kan echt nooit normaal..
neh, hij had daar sowieso al geen zin in na de keuringquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Belachelijk zeg. Je moet toch in ieder geval inzichtelijk hebben wat de pijnpunten zijn. Gaat hij hem nu ook maken of hebben jullie de auto naar iemand anders gebracht?
Nou inderdaad, wat een eikel zeg, zeg dan gewoon dat je het niet meer wilt doen..... Je moet hem zeker nog wel betalen voor de keuring?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:36 schreef moussy het volgende:
[..]
neh, hij had daar sowieso al geen zin in na de keuringeik0l. Hij gaat nu idd naar een ander
al gedaan, meteen inpakken en wegwezen, hij houdt de sleutels + papieren vast tot betaling he. Ik ga niet rellen om 3 tientjes, helaas spijtig, maar tis gewoon zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, wat een eikel zeg, zeg dan gewoon dat je het niet meer wilt doen..... Je moet hem zeker nog wel betalen voor de keuring?
Ja, dat is waar....quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef moussy het volgende:
[..]
al gedaan, meteen inpakken en wegwezen, hij houdt de sleutels + papieren vast tot betaling he. Ik ga niet rellen om 3 tientjes, helaas spijtig, maar tis gewoon zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |